Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått hel-versjonen. :-)

Men problemet nå er hva disse ligaene iforhold til hastighet og data-greier er. Jeg vil jo helst ha med alle ligaene og landene i spillet. Men det er altså bare begrenset?

Jeg søkte på Mazola, som er en venstreving i Brasil, men han kom ikke opp.

Også synes jeg det er merkelig at slik:

Premier League - Ingen bilder av spillere og ingen bilder av emblemet &/eller Ansatte.

Championship, League 1, League 2: Bilder av spillere, ansatte og emblemet.

Hvorfor? Hva slags bug er dette? Jeg har jo sikkert det med nyest oppdatering også siden den kom i posten, sent.

PS. OFF-Topic: Hvordan ser jeg detaljene mine på Steam. Prøver å finnne ut hvilken E-post jeg bruker, men ekke så enkelt. Selv når jeg går inn på konto så kommer det ikke opp noe. Er det slik at Demo, via stream, nå blir ERSTATTET av hovedspillet, via stream. Siden begge er lastet ned derfra? Eller blir det umulig å se forskjell.

ON-Topic igjen: Jeg spør stadig vekk spillere om de kan anbefale spillere, eller trenere, men de sier de aldri vet om noen? Dette må da være tull? De spiller jo mot andre og ser kvalitetene deres hver uke?

Lenke til kommentar

Jo flere ligaer, jo treigere går spillet og da blir det håpløst å spille. Jeg har som regel øverste divisjon med i Spania, Italia, Frankrike, England og Tyskland samt ned til 2./3. div i det landet jeg spiller i. Har du på stor database finner du spillere fra andre ligaer og. Skal du finne mange brasilianere må du ha med brasiliansk serie.

Når det gjelder bilder må du laste ned facepacks. Den siste som har kommet ut er megapack3.0. Det er sikkert noen her som kan linke den til deg så du får lastet ned. Mappen er på 5,5 gb om jeg ikke tar helt feil.

Det er ikke så vanskelig å finne forskjell på demo og vanlig? På demoen står det klart DEMO bak, så burde ikke være for vanskelig å finne.

Jeg spør som regel sjelden spillerne mine om de kan anbefale andre spillere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått hel-versjonen. :-)

Men problemet nå er hva disse ligaene iforhold til hastighet og data-greier er. Jeg vil jo helst ha med alle ligaene og landene i spillet. Men det er altså bare begrenset?

Hva er dine specs? Spesiellt cpu og gb ram? Jeg kjører rundt 15-20 ligaer på min pc, og det går fint med min 4 gb ram og i5. Men den gamle pcen min med dualcore på 1,5 ghz og 2 gb ram gikk det langt treigere på, der kjørte jeg stort sett rundt 5-8 ligaer, med 8 så ble det litt ventetid der og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Haha, godt jobba! :yes:

Flott, møter Real i første kamp i gruppespillet, og Grønkjær presterer å bli utvist etter 50 sekunder ...

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Mange år siden jeg har hatt en så innholdsrik game som nå. Kall meg gjerne nomade, for i skrivende stund er datoen 05.10.2017, og etter at jeg startet i Kongsvinger tok jeg over Rosenborg etter noen sesonger, men flyttet umiddelbart over til Storbritannia og West Ham. Deretter tilbake til Kongsvinger etter halvannen sesong i Championship/Premiership før jeg etterhvert endte opp i Valladolid.

Må si det er mye morsommere å trene klubbene som ligger et hakk eller to bak de store, for så å bygge de opp og flytte videre. Det som imidlertid er litt trist er at det virker som om managerene som tar over i ettertid sliter med å føre suksessen videre. Det tar aldri lang tid før Rosenborg tar tilbake dominansen i Norge, eller Arsenal/United gjør det samme i England.

Sesongstarten denne sesongen i Spania var ganske overraskende. I alle fall den ene kampen. Real Madrid (fortsatt Jose Mourinho som manager) spilte på Santiago Bernabeu mot Atletico Madrid og gikk på en 0-4 smell. Real har vunnet La Liga én fattig gang på alle disse sesongene og endt på andre plass resten. Barcelona derimot har vunnet alle unntatt den ene sesongen, og endte på andre plass den sesongen de ikke vant.

Lenke til kommentar

En liten oppsummering:

Jeg er manager for Stormbreakers og havnet på en flott 3. Plass i min debut sesong i Premier League. Laget via editor selvfølgelig.

Startet sesongen horribelt. Hadde 5 tap på mine første 20 kamper, samt 7 uavgjorte. Mot slutten var det fantastisk, 12 strake seiere i ligaen. Alexandre Pato ble min redningsmann med hele 35 mål. Hentet bare inn Santon på de 2 overgangsvinduene, og han har vist seg å være et godt kjøp.

Røk ut av LigaCupen og FA-Cupen, men er sterk favoritt til ligagullet kommende sesong. 7-0 seieren over byrival Liverpool var herlig, mens 5-1 tap over Chelsea ikke var like herlig.

Planer for fremtiden blir å utvikle de talentene jeg har, få stor kontinuitet i stallen og vinne Premier League innen de 2 neste sesongene :new_woot:

Endret av Chillaxville
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg leder gruppa mi i champions league nå jeg, foran Real Madrid, manchester united og CFR Cluj! Dette hadde jeg aldri trodd! Slo Cluj to ganger, har tapt mot Real og slått Man. u.

Får jeg poeng mot real eler manu nå så er jeg nok sikret avansement! Heia FCK! (Har omtrent bare det laget FCK har irl, men unntak av en midtbanespiller jeg hentet inn som backup).

Lenke til kommentar

Jeg leder gruppa mi i champions league nå jeg, foran Real Madrid, manchester united og CFR Cluj! Dette hadde jeg aldri trodd! Slo Cluj to ganger, har tapt mot Real og slått Man. u.

Får jeg poeng mot real eler manu nå så er jeg nok sikret avansement! Heia FCK! (Har omtrent bare det laget FCK har irl, men unntak av en midtbanespiller jeg hentet inn som backup).

Ikke dårlig^^ Vært en del flaks eller har du fortjent å vinne? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Værste er at det har vært fortjent og, overkjørte Cluj i begge kampene, og Man. U var egentlig aldri overlegne. Mot Real ble jeg heller ikke overspilt, og hadde noen fine sjangser :)

Jeg har også sluppet inn desidert minst mål i Superligaen med 10 mål på 17 kamper eller noe sånn, så jeg er veldig solid bakover! Når jeg da har en N'doye og Vingaard i storform så blir det bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...