Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er FCK nå, har 9,7 millioner å kjøpe spillere for, noen forslag? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Okey, stort problem. Jeg skal spille Champions League for første gang med Newcastle i 2015, og har tilsynelatende ikke mulighet til å få registrert troppen. Jeg trenger minimum 5 spillere som har trent i klubben i 3 år mellom de var 15 og 21 år. Og det ser ikke ut til at jeg har en eneste spiller som dekker dette kravet? What the fuck gjør jeg nå, jeg kommer meg jo ikke videre? Edit: /Solved. Får skylde på at det er sent. Endret 5. januar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare ikke fyll opp alle plassene. Om du mangler 2 spillere, registrerer du bare 23 spillere slik at du har to ledige plasser. Da skal du kunne registrere. Husk at spillere under 21 ikke trenger å registreres, så du trenger ikke sette dem som "inn". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er FCK nå, har 9,7 millioner å kjøpe spillere for, noen forslag? Hvilken sesong? Hvilken type spiller er du ute etter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har sånn navnefiks for 10.2? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har sånn navnefiks for 10.2? http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=135 Må man bytte for hver patch? Jeg har brukt den samme siden FM10, funker fortsatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg startet en ny save på 10.2 og da var alle navnene tilbake til det gamle. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Prøv dette: Uten steam : Min Datamaskin\Lokal Disc\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2011\data\updates\update-1120\db\1120\lnc Steam: Min Datamaskin\Lokal Disc\Programfiler\Steam\steamapps\common\football manager 2011\data\updates\update-1120\db\1120\lnc. Fjern alle ekisterende filer i lnc mappen, så legger du inn Fixes.inc der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk fikset det selv nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er FCK nå, har 9,7 millioner å kjøpe spillere for, noen forslag? Hvilken sesong? Hvilken type spiller er du ute etter? Første sesong, hvilken som helst spiller så lenge de er gode, men helst en venstreback og en høyreback Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeg er FCK nå, har 9,7 millioner å kjøpe spillere for, noen forslag? Hvilken sesong? Hvilken type spiller er du ute etter? Første sesong, hvilken som helst spiller så lenge de er gode, men helst en venstreback og en høyreback Saliou Ciss. Jeg kjøpte han i august vinduet i 2011. (1,5 år uti spillet) Endret 6. januar 2011 av sureup Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeg skal registrere spillere til kvalifisering i CL, men jeg oppfyller ikke kravene og har bare en utskiftning jeg kan gjøre.. Hva gjør jeg nå?:S EDIT: Løste det ved å reise på ferie 1 dag^^ Endret 6. januar 2011 av Continum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er FCK nå, har 9,7 millioner å kjøpe spillere for, noen forslag? Hvilken sesong? Hvilken type spiller er du ute etter? Første sesong, hvilken som helst spiller så lenge de er gode, men helst en venstreback og en høyreback Saliou Ciss. Jeg kjøpte han i august vinduet i 2011. (1,5 år uti spillet) Fant han ikke, har bare med norge, sverige og danmark, så de bør være fra de landene, eller ganske kjente. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva med Joakim Våge Nilsen på FK Haugesund? Blir en meget god venstreback. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Våge Nilsen får man vel i tillegg gratis etter et halvt års tid ingame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk for tips Nilsen hadde visst allerede blitt plukket opp av en større klubb, så da er det uaktuelt Lenke til kommentar
T34 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vegard Gjermundstad fra Sogndal, sentral forsvarer. Kevin Mensah, danske. Eirik Mæland, sentral midtbane fra FKH. Adam Larsen Kwarasay og Fredrik Nordkvelle fra Strømsgodset. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Avhenger fra person til person. Men det tar noen måneder. Tidligere versjoner var det visst også slik at om du brukte personen på denne plassen i kamper, så brukte han kortere tid på å få den nye posisjonen enn om han bare ble sittende å tygge drøv på b-laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Joda, ingen tvil om det, men det betyr ikke at det kommer på et par uker. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har akkurat tatt over Valladolid, også kommer dette ryktet her opp. En spiller verdt £1.300.000 som altså _muligens_ skal kjøpes ut av kontrakten sin for £22.000.000. Krysser fingrene for at det skjer, he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå