spicedgold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kan nok se for meg at han fungerer veldig bra som indreløper ja, som spiss er jeg mer tvilende. Skudda hans treffer alt annet enn mål Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da har jeg endelig skaffet meg 4.5 stjerners trenere til alle kategorier bortsett fra keepertrening. Men hvordan får man aksjonærer til å ta mindre ut som utbytte? De tok ca 50 millioner ifjor og jeg er redd de tar mer i år... Må jeg kanskje bare bruke masse penger FØR de tar utbytte? Eller? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEg har egentlig ikke opplevd det før, men jo mer klubben har i penger, jo mer tar de sikkert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Naise. Jeg tapte 6-2 mot Sevilla i CL (lå under 6-0) og keeperen min stod til 8,9 !!! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da må resten av laget ditt spilt dårlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan ikke akkurat skryte av dem nei. Tok "reserve"-laget til å spille kamp, men det er ikke akkurat noe dårlig lag. Det samme laget vant 2-0 hjemme og lot ikke Sevilla får en eneste sjanse nesten. Hva som skjedde borte er et godt spørsmål. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg stilte et juniorlag i ligacup (er Liverpool) mot Tottenham, i den tro at Tottenham ga like eff i den cupen som jeg, ManUtd, Arsenal og Chelsea gjør. Det gjorde de ikke - de stilte toppet lag. Mot mine 11, som besto av 9 juniorer og 2 gamle veteraner, så trodde jeg det skulle bli ugly. Imidlertid spilte mine gutter heroisk, og vi vant 3-2 etter ekstraomganger. Laget mitt: Butland Kelly, Wilson, Kyrgiakos, Robinson Poulsen, Shelvey Toni Silva, Suso, Alex Chamberlain Dani Pacheco Alex Chamberlain utmerket seg med å score sitt første mål i sin første kamp., 2-2-målet som førte til at vi fikk ekstraomgangene. Edit: Etter at jeg kom under 2-1 med 15 minutter igjen, tok jeg riktignok av Pacheco og satte på Torres, som til slutt scoret vinnermålet i andre ekstraomgang. Uthvilt Torres mot slitne Tottenhamstoppere måtte jo bare gå galt til slutt... ) Endret 3. januar 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Et par (in-game) måneder tilbake gikk det snakk om at en tidligere spiller vurderte å by på Man Utd, og nå fikk jeg vite at det faktisk er Wigan-keeper Mike Pollitt. Slo ham opp på Wikipedia, og han var faktisk en juniorspiller i United. Snakk om surrealisme. ^^ Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg ( Liverpool ) var i ligacup finale mot chelsea, en jevn kamp, 1-1 som førte til ekstraomganger. Så tar laget mitt helt av og scorer 5 mål på 30 min ( ekstraomgangene ) og jeg vinner til slutt 6-1 over chelsea i ligacup finalen 2012. Endret 3. januar 2011 av Tomskalle Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå begynner det å bli frustrerende, direktøren prøver å selge klubben, men ender opp med at det ikke skjer noe hver gang det kommer en kjøper. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hva faen... Etter full pott i serien, inkludert hjemme mot united og 14-1 i målforskjell, så taper jeg både borte i CL mot Twente og borte mot Nottingham Forest 4-3 3 minutt før straffekonken med et godt lag, der lukaku blir direkte utvist 2. omgang. Snakk om opp og ned Edit, 6 kamper spilt i ligaen, fortsatt full pott. Men nytt tap i CL, 2 mål på siste 15 min av Lyon gjør at jeg ligger på siste plass med latterlige 0 poeng. For første gang i historien på FM sliter jeg med et godt lag i gruppespillet på CL i første sesong, der det vanligvis har vært plankekjøring. Forvirra nå.. Månedens manager begge månedene i Premier league og. Endret 3. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det gamle storlaget Pro Vercelli er på veg til toppen igjen. Dei to fyrste sesongane enda med opprykk og tredje sesongen blei spelt i Serie B. Pro Vercelli var på veg til Serie A med rekordfart, men diverre enda fyrste sesong i Serie B med nedrykk. Året i Serie B gav likevel klubben mykje og når sesongen snart er over leiar eg Serie C1/A klårt. Det er ikkje så gøy å rykke ned, men denne siste sesongen har vore herleg og nedrykket har klubben lagt bak seg. Forresten, semifinalane i Champions League 2013/14 er Inter - Udinese og Napoli - Juventus. Litt Italia-dominans i Europa for tida. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvordan kan spillerene lære seg ny possisjon på banen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gå inn på spilleren og trykk på trening, deretter kan du trykke på "ny posisjon" og velge hvilken posisjon han skal lære. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når jeg får avslått arbeidstillatelse på en spiller etter jeg har protestert, er det en lost cause da? Eller er det noe mere jeg kan gjøre? Frustrerende da denne spilleren ville løfte laget mitt masse! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Få ein farmerklubb i t.d. Belgia, signere spelaren og lån han ut der i tre år til han får statsborgarskap eller vent til han oppfyller landslangskravet. Eg hugsar ikkje heilt nøyaktig korleis landslagskravet er, men det er noko slikt som å ha spelt 75 % av landslaget sitt sine kampar dei siste to åra. Med andre ord er det ikkje mykje du kan gjere på kort sikt. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gå inn på spilleren og trykk på trening, deretter kan du trykke på "ny posisjon" og velge hvilken posisjon han skal lære. Hvor lang tid tar det før han er klar? Har ikke spilt noe siden igår, men lurer bare Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Avhenger fra person til person. Men det tar noen måneder. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bah, møter Barcelona i CL finale på Camp Nou^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå