heinferk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er meget imponert over standarden til Football Manager serien. Bortsett fra 2009-versjonen (som jeg synes var en skandale av dimensjoner) er jeg meget fornøyd. Akkurat nå er jeg Manchester United og vinner det som kan vinnes. Det greieste kjøpet til nå, er på sesong 2, er unggutten Jack Wilshere fra Arsenal for ca 5 mill pund, mens Gibson gikk motsatt vei for 3 mill pund. Jeg synes det var en meget god deal. For øvrig har jeg sikret meg Maarten Stekelenburg fra Ajax som erstatter for VDS som har gått inn i trenerteamet og Luka Modric fra Tottenham. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg har alltid sverga til CM før, og dette er første gang jeg har spilt FM skikkelig. Og jeg må si at jeg er meget imponert, FM virker veldig mye mer gjennomført og ikke minst syns jeg det er vanskeligere, som er ett stort pluss for meg. På CM tok jeg over MK Dons og førte de rett opp til PL, tok 2.plass ett poeng bak Man Utd som slo meg i siste kampen i PL... Syns ikke at det skal være mulig, og tviler på at det er mulig på FM, eller? Starte sesongen med 8-0 seier over Wigan er greit^^ Endret 30. desember 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det går veldig greit viss du er litt heldig, og varm i trøya. Men jeg synes også fm ligger noen hakk foran cm. Håper alltid at cm skal ta store steg hvert år slik vi får en verdig konkurrent, for det hadde jaggumeg fm hatt godt av. Blir da litt cm spilling også, for litt variasjon, og til og med litt fifa manager, som er litt teit, men også litt tåpelig moro. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har hørt at man kan signere spiller og sende de til en farmer klubb hvis han mangler arbeidstillatelse, hvordan får man til dette? Hver gang jeg prøver med på en spiller som får avslått tillatelse så blir handelen avbrutt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du må ha en farmerklubb i f.eks Belgia eller et lignende land. Dvs. et land hvor man får statsborgerskap relativt fort. :-) Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ah, så hvis jeg skaffer meg en av de så vil jeg alltid ha mulighet til å signere de spillerne? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jepp, det kreves dog at de er 2-3 år i samarbeidsklubben din for å få statsborgerskap i de landene. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jaja, men det betyr at jeg har de talentene ihvertfall^^ Hodgson som var manager for England la opp, så jeg søkte på jobben og fikk den, er nå manager for England og Tottenham. Startet med ett begredelig 1-0 tap mot N.Irland i treningskamp, men så tok det av. Vant 6-0 borte mot Tyrkia og vant 11-0 i neste kamp mot Moldovia Seks mål av Rooney Endret 30. desember 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er for tiden i februar 2014 på saven min nå. Startet med Kongsvinger og bygde de opp til å bli best i Norge (helt frem til jeg sa opp, for da tok Rosenborg over med en gang). Etter at Rosenborg hadde sagt opp sin andre manager og tilbudt meg jobben ved hver ledige anledning takket jeg ja, men jeg søkte også på jobben hos et West Ham som lå midt på tabellen i Championship. Etter kun to dager som Rosenborgmanager ble jeg tilbudt jobben som Hammersmanager, og det går bra hittil. Ligger på en tredjeplass på tabellen uten noen nevneverdige problemer - annet enn en halvdårlig stall og et støtteapparat som ikke ligner grisen. Heldigvis får jeg nesten si, har det versert rykter om at klubbens nåværende eier skal selge klubben. Det er riktignok ikke en mogul eller et konsortium som skal kjøpe meg opp, men jeg håper i det minste jeg får litt mer kapital og et litt mer medgjørlig styre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Enda godt han betalte gjelden... Hadde minus £6.500.000 og har nå £1.500.000 i positiv kapital. Enn så lenge. Har i tillegg seriens eldste stall, så hele klubben må omstruktureres og fornyes. =) edit I: fant ut at jeg ikke hadde lagt ved bildet. edit II: fant også ut at den nye eieren hadde tatt opp lån på £8.000.000 for å "fikse" kapitalen O_o Endret 31. desember 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvorfor skal FM alltid legge de harde kampene i ligaen rett etter en bortekamp i CL? Vet ikke om det har noen innvirkning på spillerne, men jeg syns at det blir fortere sliten etter borte kamp i CL. I de tre bortekampene jeg har hatt i CL så har jeg møtt United, Liverpool og Everton denne sesongen..- Det er sånn hver sesong omtrent, ikke alltid jeg møter så tøffe lag etter hver bortekamp, men er alltid ett eller to topplag jeg møter etter bortekamp i CL. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vil bare si at jeg har fått ett uventet luksus problem på topp. Ngog: 10 mål på 5(6) kamper. Hulk: 21 mål på 20(3) kamper. Torres: 11 mål på 15 (2) kamper. Alle har spilt helt sykt. Er forresten i januar 2012. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har funnet ut om det hjelper å ha flere trenere på én kategori? Altså f.eks. 2stk 4 stjerners trenere og én 4,5 stjerners. Er det vits å ha de to på 4? Søker rundt men klarer ikke finne svar på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg bruker det ikke. Så sant ikke det er heavy eller average arbeidsmengde på dem. Så lenge den står på light har jeg en teori at det blir best. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Styreformannen min i Tottenham har lyst til å forlate fotballen, så klubben er til salgs. Var en som meldte interesse ganske tidlig, men det drøyde og endte opp med at han ikke kjøpte klubben. Nå står det at han er formannen er villig til å vurdere bud, noen som har erfaring med hvor lang tid det drøyer før det kan komme inn en ny kjøper? Jeg syns dette er litt gøy, så har lyst på en som kjøper klubben Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Aawyeah. Neymar inn for £11.5m i januar (2013), og dermed har Shakhtar tapt £6m på den spilleren. Begynner å bli et luksusproblem på spissplassen, har jo RvP, Chamakh og Lukaku som kjemper om én plass. I tillegg har jeg Dzeko i siktet. Han planlegger å forlate Wolfsburg på free transfer når kontrakten går ut 30. juni 2013. Neymar må nok spille litt på kanten ser det ut som. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jeg fikk inn Neymar til 47 mill andre sesogn, men har egentlig aldri helt klart å få han til å funke skikkelig. Spørs nok om jeg ikke skal prøve å selge han til 200mill+ når jeg får opp en av spiss talentene mine. Endret 2. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Synes ikke Neymar er den helt store her jeg. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 http://www.play.com/Games/PC/4-/17123367/Football-Manager-2011/Product.html FM 11 til 135 kroner. (Gratis frakt) Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Aawyeah. Neymar inn for £11.5m i januar (2013), og dermed har Shakhtar tapt £6m på den spilleren. Begynner å bli et luksusproblem på spissplassen, har jo RvP, Chamakh og Lukaku som kjemper om én plass. I tillegg har jeg Dzeko i siktet. Han planlegger å forlate Wolfsburg på free transfer når kontrakten går ut 30. juni 2013. Neymar må nok spille litt på kanten ser det ut som. Funka ypperlig på venstrekant som indreløper på Leeds fila mi. 15/16 sesongen det her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå