Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Sånn bare for at FM11 ville gi meg mer grunn til å mislike Paul Konchesky enn det jeg gjorde fra før som Liverpool-supporter, bestemte han seg for å takle Glen Johnson så hardt at sistnevntes leddbånd røk på trening i pre-season. Johnson ute i 7-9 måneder - FØR første sesongen har startet. Jadda. Jeg panikkjøpte Vegar Eggen Hedenstad, som til gjengjeld ble månedens Unge Spiller i PL i august.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er litt OFF-T. Men spm. er: Er det flere FM11-spill ute på markedet ennå? Hvor er det man kan få kjøpt det? Er det mye stress på kjøpesenteret osv nå ETTER jul? Kan man kjøpe det på nettet?

Please, svar litt raskt, jeg vurderer nå å kjøpe meg det, men lurer på om turen er bortkastet.

Lenke til kommentar

Steam eller Stream?

Han mente Steam

Uansett, jeg er ny i dette. Kan noen dele erfaringer, tips osv? Kan man velge hvilket som helst lag og spillerstallen er som irl?

Kunne tenke meg å spille 4-2-3-1 med Chelsea.

Ja, du kan velge vilket lag du vil, i fra forskjellige ligar i hvert land. Spiller stallen er som irl, og du kan kjøpe/selge spiller som du selv måtte ønske. Økonomien er også ganske realistisk, f.eks City og Madrid er nok de klubbene med mest midler til spiller kjøp(?). Når du kjøper spiller må du også tilby kontrakter til spilleren, som han vil avslå/godta.. Er veldig enkelt og du lærer nok gankse fort. Er jo bare spørre her så hjelper vi deg på vei :thumbup:

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...