Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sånn bare for at FM11 ville gi meg mer grunn til å mislike Paul Konchesky enn det jeg gjorde fra før som Liverpool-supporter, bestemte han seg for å takle Glen Johnson så hardt at sistnevntes leddbånd røk på trening i pre-season. Johnson ute i 7-9 måneder - FØR første sesongen har startet. Jadda. Jeg panikkjøpte Vegar Eggen Hedenstad, som til gjengjeld ble månedens Unge Spiller i PL i august. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hehe, ser ut som jeg er heldig med at jeg bare får småskader på trening Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dette er litt OFF-T. Men spm. er: Er det flere FM11-spill ute på markedet ennå? Hvor er det man kan få kjøpt det? Er det mye stress på kjøpesenteret osv nå ETTER jul? Kan man kjøpe det på nettet? Please, svar litt raskt, jeg vurderer nå å kjøpe meg det, men lurer på om turen er bortkastet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/Football_Manager_2011/?id=16861FM2011 For eksempel. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Får det mye billigere her http://www.greenmangaming.com/games/football-manager-2011/ Endret 29. desember 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Får det mye billigere her https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=411332 I skogen? 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hahaha, crap, Ctrl+C'n min er litt idiot til tider Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) hehe, får du kjøpt FM der har du gjort ett kupp Endret 29. desember 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ser du ikke han shadye kisen bak grantreet litt bak i bildet til høyre? Han har FM11 på innerlomma i parkasen, selges for en knert hjemmebrent. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjøpte det på FM sin hjemmeside, jeg. Spaceworld-kjøp. Men når det står DVD-rom, så er det ment for bærbar? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Så lenge du har DVD-spiller på laptopen din, så skal det funke ålreit. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ikke CD rom (bruker skole pc), men du får jo lisens nøkkel med spillet, så er bare å taste den inn på steam så får du spillet. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Steam eller Stream? Uansett, jeg er ny i dette. Kan noen dele erfaringer, tips osv? Kan man velge hvilket som helst lag og spillerstallen er som irl? Kunne tenke meg å spille 4-2-3-1 med Chelsea. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Steam eller Stream? Han mente Steam Uansett, jeg er ny i dette. Kan noen dele erfaringer, tips osv? Kan man velge hvilket som helst lag og spillerstallen er som irl? Kunne tenke meg å spille 4-2-3-1 med Chelsea. Ja, du kan velge vilket lag du vil, i fra forskjellige ligar i hvert land. Spiller stallen er som irl, og du kan kjøpe/selge spiller som du selv måtte ønske. Økonomien er også ganske realistisk, f.eks City og Madrid er nok de klubbene med mest midler til spiller kjøp(?). Når du kjøper spiller må du også tilby kontrakter til spilleren, som han vil avslå/godta.. Er veldig enkelt og du lærer nok gankse fort. Er jo bare spørre her så hjelper vi deg på vei Endret 29. desember 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 FM er forholdsvis lett hvis du har litt erfaring fra før av, men ett helvete i starten hvis man ikke har peiling tror jeg Men ikke gi opp, når du skjønner det så er du avhengig^^ 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 FM kan fort bli lett ja om du ofte har en taktikk fra før som du vet fungerer og så videre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hoho, fikk plutselig en haug med penger av styret og solgte unna noen spillere, og nå har jeg £40m i januarbudsjett! Gief Naldo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Denne sesongen hadde jeg £140M i overgangsbudsjett. Haha Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hoho, fikk plutselig en haug med penger av styret og solgte unna noen spillere, og nå har jeg £40m i januarbudsjett! Gief Naldo! Huff da, kanskje til og med Arsenal klarer å vinne noe da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå