Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for noe bullshit. Er alle agenter så pengegriske som jeg har vært borti, eller er det bare jeg som er uheldig. Har to historier:

1. Jeg får beskjed av agenten til Arda Turan at han kan være tilgjengelig for £7.75, så jeg sender av gårde et bud på £8m, og det blir akseptert. Arda tjener ca. £42.000 i Fener, og de første kravene hans er på... £100.000 i uken. Ikke engang Cesc Fàbregas tjener den summen, så jeg tok £50k, senket ned alle bonusene på vanlige menneskelige nivå og tok "Negotiate". De kom med et kontrakrav om £77.000 og latterlig høye bonuser (blant annet £9m til agenten!!!!!). Jeg gikk ned til £55.000 og senket nok en gang alle bonusene. Denne gangen sa de at det var et greit tilbud og sa at de skulle komme tilbake med svar snart. Svaret var nei. Jeg var den eneste klubben som var interessert.

2. Jeg får et bud på £9m akseptert for Sergio Romero. Han spiller i en bakgårdsliga og tjener £9.000 i uken hos AZ. Jeg blir møtt med krav om £100.000 i uken. W T F. Jeg forhandler alt ned til £50k, og svaret blir etter noen dager et blankt nei.

Hva faen er dette for noe forbanna tull som ikke fører noe sted? Jeg er ekstremt grisk når det gjelder FM og har alltid pleid å fikse den beste økonomiske dealen for klubben min. Går dette ikke an lenger? Er så jævlig skuffet nå. Greit nok at penger styrer fotballen, men dette var beyond urealistisk. Man takker ikke nei til £50.000 i uken for å gå fra AZ til Arsenal. Det hadde bare aldri skjedd i virkeligheten.

Lenke til kommentar

I min save på demoen leder eg serien med Brann. Etter 16 kamper har jeg 7 poeng å gå på ned til Rosenborg, med 13 kamper uten tap i Tippeligaen. Omskoler Bakke til spiss, så har du ett fantastisk spisspar med Huse og Bakke, og Nielsen som backup. Huseklepp står for assist og Bakke for mål :) Bunnsolid forsvar i tilegg, ironisk nok :thumbup:

BTW, dere som er i Norge, hvor mye koster FM11 på Steam for dere? Her er det krysset over 40 pund og nedsatt til 30 pund ( omkring 300 nok). Er det samme prisen i Norge?

Lenke til kommentar

Vålerenga har fått en helt syk win streak. På de første 16 kampene har de 14 seiere, 1 uavgjort og et tap, som mystisk nok kom mot Kongsvinger. Jeg testet ut en del taktikker på begynnelsen så det startet veldig seint, men på slutten med den siste taktikken begynte spillerene mine å glinse. Tror jeg starter på nytt når fullversjonen kommer. Fikset litt diverse da og gidder ikke spille med bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...