Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg starter et spill på FM11 står det at det er en maskinkraft på en halv stjerne. Det merker jeg også for jeg føler det går veldig tregt i spillet i forhold til andre. Jeg har en Acer Aspire 5930G med 3GB minne og Intel Core 2 Duo processor P7350 2gh. Kanskje en litt svak prosessor, er det det som gjør det? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå raskere?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Da er sesongen min med Liverpool ferdig spilt, det endte med PL seier. Røk nok ut av de andre ganske fort. Dog kjørte jeg som regel B lag.

Har allerede handlet inn Hulk (160 mil) , Azpilicueta (112 mil) og Kewell (free transfer).

Trenger en høyre ving som passer inn i en 4-4-2 formasjon, forslag ? Er som sagt Liverpool.

Lenke til kommentar

Alexis Sanchez!

Takk , skal sjekke nå.

Anbefaler forresten alle og bruke Wilson,Shelvey,Robinson,Ngog og Cairney mye for dere som har dem, de har gjort sakene sine jævlig bra!

Sanchez ble for dyr, så jeg hentet Kevin for 50 mil, som backup for Gerrard.

Spiller nå slik: Hulk Torres

Hazard Lucas Meireles/Shelvey Gerrard

Aurelio Wilson Agger Johnsen/Azpilicueta

Lenke til kommentar

Hulk/Torres må være en fantastisk duo. Hulk har putta javnt over 30 mål per sesong for meg, så med Torres ved siden av må det bli mye mål^^ Nå bruker jeg Hulk/Babacar, og det funker bra også :)

Hmmm, 28 kamper uten tap i PL, kanskje jeg slår Arsenal sin rekord :p

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Hulk/Torres må være en fantastisk duo. Hulk har putta javnt over 30 mål per sesong for meg, så med Torres ved siden av må det bli mye mål^^ Nå bruker jeg Hulk/Babacar, og det funker bra også :)

Hmmm, 28 kamper uten tap i PL, kanskje jeg slår Arsenal sin rekord :p

I hvilke roller bruker du de ? ( Måltyv,Dyptliggende,Osv ) Støttende eller angrep ?

Lenke til kommentar

Har endelig skaffet meg FM11 nå. Er i første sesongen med Arsenal. Mitt klart beste kjøp til nå er 18 år gamle Lucas fra Brasil. Helt sinnsykt talentfull kantspiller. På 10 starter og 5 innhopp har han 7 mål og 3 assists, og han storspiller i hver kamp. Rapportene sier at han har 4,5 stjerner i potensial. :dribble: Tror jeg skal bruke ham fast de neste månedene, siden Squillaci brakk foten til Arshavin på trening. :wallbash:

Lenke til kommentar

Huff, nå begynner Tottenham saven å bli kjedelig^^ Er totalt overlegen i fjerde sesong... Topper ligaen med 12 poeng etter 22 kamper med 68 mål og 9 sluppet inn. Har 48 kamper uten tap i PL, så ser ut som jeg kan ta rekorden fra Arsenal :) Ellers utenfor PL med alle cuper og div så har jeg 40 kamper uten tap, men man kan vel ikke forvente noe annet med det laget jeg har fått skrapa sammen :)

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Hahaha, Squillaci brakk foten til Wilshere på trening hos meg i oktober/november 2011. Ser ut som han har en lei tendens til å gjøre det der. Ser frem til kvelder på MSN der vi diskuterer FM og Arsenal, LeBjørnar. :)

Han brakk faktisk foten til Vermaelen også i pre-season. :p Må få solgt ham før han rekker å gjøre mer skade. Djourou og Koscielny herjer uansett.

Msn-date i morgen? Kommer sannsynligvis til å være pålogget hele dagen. Har planer om intens FM-gaming.

Lenke til kommentar

Spiller med FC København. Lurer på hva som er best å ha av 'Komplett spiss', 'Måltyv', 'Oppspillspunkt' osv.

Har ingen peiling pa hva som er best å ha på forskjellige type spillere. N'doye f.eks skal jo være så god, men har kun puttet 2 mål, er redd jeg bruker han feil.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett på København stallen, eller har så stor kjennskap til den... Du må se litt på hva hver spiller er god på, f.eks en spiller som har bra styrke, spenst og god til å heade kan være bra som oppspillpunkt. En type spiller som du gjerne vil ha foran mål og kommme til sjanse ofte kan du sette som måltyv. FM har også en forklaring på hva hver valgmulighet betyr, altså hva de gjør hvis du setter dem til f.eks komplett spiss.

Sånn som jeg spiller i Tottenham så har jeg to spisser i taktikken og tre spisser jeg rulerer på. Hulk, kjapp og meget god på avslutninger. Neymar, litt samme type som Hulk, ikke så god på avslutninger. Og den siste er Babacar, god på avslutninger, styrke, headinger og spenst. Så når jeg spiller med Hulk/Neymar og Babacar, så har jeg Hulk som måltyv og Babacar som oppspillspunkt. Hvis jeg spiller med Hulk og Neymar, så har jeg som regel en av dem som komplett spiss.

Håper dette hjalp litt ihvertfall^^

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett på København stallen, eller har så stor kjennskap til den... Du må se litt på hva hver spiller er god på, f.eks en spiller som har bra styrke, spenst og god til å heade kan være bra som oppspillpunkt. En type spiller som du gjerne vil ha foran mål og kommme til sjanse ofte kan du sette som måltyv. FM har også en forklaring på hva hver valgmulighet betyr, altså hva de gjør hvis du setter dem til f.eks komplett spiss.

En annen måte å se det på er at om du velger oppspillspunkt så vil spillet markere de egenskapene som er viktigst for den rollen over statsene til spillerne. Jeg skal ta et skjermbilde av dette for å vise hva jeg mener... Gi meg noen minutter

Edit:

post-29517-0-85459400-1293625862_thumb.jpg

Her ser du at de viktige statsene er markert med blått. Disse forandrer seg også ettersom du velger forsvarende, støttende eller angripende plikter.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...