Vamos Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Høyreback til Ath. Madrid? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Azpilicueta Spansk er han og. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har forhandlet med han i evigheter før jeg spurte. De skal ha mye, mye penger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har nå spilt en halvannen sesong med Arsenal, skal si at pressekonferansene fortsatt er og blir ekstremt kjedelig, ensformige og unødvendige. Jeg prøver å kjøre det realistisk og har bare gått glipp av én pressekonferanse frem til nå, men jeg begynner å bli inni helvetes lei av dette. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Enig der, værste er at de kjøres så ofte som de gjør. Hadde det vært en gang i måneden forran store kamper så hadde det vært greit, men som det er nå blir man bare sliten og alt går på rutine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har forhandlet med han i evigheter før jeg spurte. De skal ha mye, mye penger. Beundre ftw Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Sliter enormt med effektivitet for tiden. Det er helt latterlig, men spissene setter så sykt mange sjanser midt på keeper/utenfor. Tips? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er i min tredje sesong med Tottenham, litt kult når det flommer over av andre jobbtilbuder^^ Blitt tilbudt jobb i Liverpool, Sevilla, Everton og Milan på bare ett par måneder Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Nå skal jeg få alt til å gå rundt med både Ganso, Pastore, Agüero og Babacar. I tillegg til Forlan, Simao og Reyes. Tror jeg har for mye offensivt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det der er jo ingenting i forhold til det jeg har. :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Høhøhøhøhøhøhøhøhøhøhø. 2020? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nærmer meg 2019, men jeg har en uvane at jeg liker så mange spillere så godt. Derfor selger jeg dem som regel ikke. Er det noe jeg må nå så er det det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Knall første sesong med United, vant "The double" og tapte CL finalen... Laget før sesong 2: Babacar-Rooney Sanchez-Valencia Hamsik Sissoko Fabio-Vidic-Shawcross-Rafael Koval Benk: Enyeama Jones Evra Fletcher Bebè Wellbeck Hernandez Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er i min tredje sesong med Tottenham, litt kult når det flommer over av andre jobbtilbuder^^ Blitt tilbudt jobb i Liverpool, Sevilla, Everton og Milan på bare ett par måneder Hvordan gikk det i første sesong om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Nja, gikk egentlig litt dritt syns jeg, finalen i ligacup og FA cupen, tapte begge.. Fjerde plass i ligaen. Andre sesong 3 plass i ligaen, vant FA cupen og CL. Så kan ikke helt si at jeg har gjort det så fryktelig bra med tanke på ligaen^^ Gjør det bedre i 3 sesong da, ligger ann til at det er meg eller Arsenal som tar gullet i PL. Endret 27. desember 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 4. er da ikke så dårlig første sesong. Har lanet halvspilt sesong med tottenham og ligger på en 6. plass. Men så suger jeg ganske hardt i FM da Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hmmm, hvilken taktikk bruker du? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hovedsaklig 442 med Bale - Alou Diarra - VDV - Modric Har også kjørt 41221 med Diarra som deffansiv, og VDV og Modric på sentralt, med to kanter og en spiss. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) I min første sesong så kjørte jeg en taktikk 4-2-3-1, tror nok kanskje det passer stallen litt bedre, men da får man ikke brukt to spisser. Nå så bruker jeg en rein 4-4-2, men har også kjøpt spillere for denne taktikken. Og der gikk Arsenal på en smell mot Watford, 4 poeng foran nå Endret 27. desember 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Begynner å bli smålei Leeds fila mi nå. Vunnet det som er å vinne. Leter etter et nytt lag å starte med. Skal starte med en skikkelig bygge seg opp fil etterhvert, men nå skal jeg bare ha en fil med ett lag med bra talenter, ikke topp 2-4 lag, men et lag jeg kan utfordre toppen med. Der jeg kan få et bra budsjett til andre sesongen hvis jeg gjør det over forventning. Ikke England, smålei. Tenker kanskje Tyskland, men gjerne Spania eller Italia og. Noen forslag? Endret 27. desember 2010 av tobn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå