Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, gikk egentlig litt dritt syns jeg, finalen i ligacup og FA cupen, tapte begge.. Fjerde plass i ligaen. Andre sesong 3 plass i ligaen, vant FA cupen og CL. Så kan ikke helt si at jeg har gjort det så fryktelig bra med tanke på ligaen^^ Gjør det bedre i 3 sesong da, ligger ann til at det er meg eller Arsenal som tar gullet i PL.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

I min første sesong så kjørte jeg en taktikk 4-2-3-1, tror nok kanskje det passer stallen litt bedre, men da får man ikke brukt to spisser. Nå så bruker jeg en rein 4-4-2, men har også kjøpt spillere for denne taktikken.

Og der gikk Arsenal på en smell mot Watford, 4 poeng foran nå :)

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Begynner å bli smålei Leeds fila mi nå. Vunnet det som er å vinne. Leter etter et nytt lag å starte med. Skal starte med en skikkelig bygge seg opp fil etterhvert, men nå skal jeg bare ha en fil med ett lag med bra talenter, ikke topp 2-4 lag, men et lag jeg kan utfordre toppen med. Der jeg kan få et bra budsjett til andre sesongen hvis jeg gjør det over forventning. Ikke England, smålei. Tenker kanskje Tyskland, men gjerne Spania eller Italia og.

Noen forslag? :)

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...