Bennati Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Prøver å spille online med en venn. Den som ikke hoster får alvorlige lagg-problemer. Noen som vet hvorfor og en løsning på dette? Kjører utmerket når det ikke er online. Begge har bra internett. Takk på forhånd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Prøvd å spille via Hamachi? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tok omsider en mini-treble i min første sesong som Arsenal-manager. Vant først Carling Cup (1-0 vs Man City) hvor jeg hadde en ganske lett vei til finalen. Hadde også en meget lett vei til FA Cup-finalen, hvor vi skulle møte Sunderland. Dessverre skuffet laget enormt og vi tapte 1-3 etter ekstraomganger. Jeg kom også helt til finalen av Champions League. Måtte rotere litt i semifinalen mot United, men klarte å slå dem ut 3-1 sammenlagt. I finalen slo vi Real Madrid 2-1, noe ufortjent. Akinfeev var enorm (9.5 rating). Og til slutt sikret vi ligaen ca. 4 kamper for tidlig. Det ble til slutt 90 poeng, med 10 poeng ned til 2. plassen (Tottenham). Er utrolig fornøyd, men det skal bli vanskelig å følge opp en slik sesong. Har foreløpig hentet Thiago (free), Rodwell (£12.5m), Lukaku (£5m) og 4 lovende regens. Ut gikk Traoré (£2m), Denílson (4.9m), Almunia (£2m), Diaby (£7.75m) og veldig mye stallfyll for enten free eller under £1m. Har forsøkt å kvitte meg med Bendtner i hele sommer, men ingen gidder å by. Det mest skuffende med årets FM er at det ikke går an å selge så enkelt som på 10-ern. Der kunne jeg selge hvem som helst, og til en god pris. Var en ekte wheeler & dealer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Fått FM-følelsen tilbake, midt i jula. Atletico Madrid for tiden. Fun, fun. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg har litt problemer med LAN, i begynnelsen av hver kamp fryser spillet for på begge pcene (macbook og vaio z så det står ikke på specsa) i rundt et halvt minutt. Vi har begge skrudd av 3d enginen uten at det hjalp i det hele tatt. Vi kjører lan via et adhoc (data til data nettverk trådløst, der begge har prøvd å hoste uten noen forskjell på dette problemet. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United. Jeg tror ikke jeg har så godt omdømme. Jeg får ikke en gang spillere fra Brann til å ville komme på lån til meg. For Brann er det helt ok, men de vil ikke selv. Da blir det nok litt verre. Jepp. Det er ulempen med å være et lag i norsk andredivisjon, og med hobbyspiller-bakgrunn i tillegg. Derimot er det lett å få kjøpt belgiere, og de er faktisk ganske solide også. Men det er jo komplett ulogisk da. Man skulle jo trodd at lånespillere burde vært enklere å få fatt på. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Prøvd å spille via Hamachi? Er over hamachi vi spiller, går ikke når vi ikke gjør det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Rart at det går tregt da. Har ikke opplevd det før. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ahh deilig å være hjemme igjen fra juletur så jeg kan sette meg ned med litt FM. Og det gikk ikke akkurat dårlig: Jeg ble trukket mot Manchester City til åttendels finalen i CL og regnet da med at årets CL var over, men så skjedde det noe utrolig: Jeg vinner 1-0 hjemme etter mål av bakenga som i tillegg får gult kort og mister den neste kampen! Så da får en annen spiss sjansen og sammen med midtstopperen min så leder jeg 2-0 pause! Men så plutselig skårer City 3 mål mellom det 73. og 84. minutt, og da var jeg redd for at det kom til å ryke, men spillerne kjempet videre og sikret avansement til kvartfinalen på bortemål God start på sesongen: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Snåle lag du har treningskamper mot. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ahh deilig å være hjemme igjen fra juletur så jeg kan sette meg ned med litt FM. Og det gikk ikke akkurat dårlig: Jeg ble trukket mot Manchester City til åttendels finalen i CL og regnet da med at årets CL var over, men så skjedde det noe utrolig: Jeg vinner 1-0 hjemme etter mål av bakenga som i tillegg får gult kort og mister den neste kampen! Så da får en annen spiss sjansen og sammen med midtstopperen min så leder jeg 2-0 pause! Men så plutselig skårer City 3 mål mellom det 73. og 84. minutt, og da var jeg redd for at det kom til å ryke, men spillerne kjempet videre og sikret avansement til kvartfinalen på bortemål God start på sesongen: 7-0 mot brann, slår ut City i CL? Med Start? Bilde av stall? Prøvde meg på en save med Schalke, tippet 2. plass. Endte opp på 8. plass til juletider, og rykter om at sparken er forestående. Uff å uff Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Snåle lag du har treningskamper mot. Hehe jeg tar bare de som blir foreslått og som gir en del penger for kampen. ..snip.. 7-0 mot brann, slår ut City i CL? Med Start? Bilde av stall? Dette var laget til den siste kampen mot city (bakenga og castro kunne ikke spille), spilte 4-1-4-1 (spiller vanligvis 4-4-2): Har også en del lovende talenter på U19 laget, som jeg ikke kan ha på førstelaget pga altfor mange utlendinger Destro skårte forøvrig 5 mål i supercupen mot brann Men satan som spillerverdiene skøyt opp etter kampene mot city. Destro gikk opp ca 10 mill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke dårlig å skaffe seg Destro. Vet ikke helt hvordan han er på FM11, men han kunne ble fette god på FM10. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jau Destro er god, men for meg så er Bakenga en del bedre til tross for dårligere stats. I 2014 så skårte han 15 mål på 41 kamper, men hadde 21 assists . Bakenga skårte 44 mål på 51 kamper og hadde 20 assists. Forøvrig så har Bakenga 12 mål denne CL sesongen Håper det blir mer i kvartfinalen Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da er første halve sesong ferdig spilt med mitt kjære Liverpool, så jeg begynner med spillerkjøpene som ble gjort. Inn: Eden Hazard ( 172mil ) , Tom Cairney ( 20mil ) og Sami Hyypia ( 12mil ). Ut: Martin Skrtel, Milan Jovanovic, Dirk Kuyt , Christian Poulsen ble alle sendt på lån med oppkjøp på kjøp, dette fordi ingen ville kjøpe noen av dem med umiddelbar virkning. Chris Mavinga, Dean Bouzanis og Stephen Darby ble alle sendt på lån til forskjellige klubber. Gerardo Bruna ( 4mil ) og Kyrgiakos ( 15mil ) ble solgt. A-lag: Reina Johnsen Carragher Hyypia Aurelio Meireles Lucas Gerrard Hazard Maxi/Cole Torres Resten av stallen er følgende spillere: Ryan Babel, Jonjo Shelvey, Suso, Jack Robinson, Dani Pacheco, Tom Cairney, Daniel Agger, Danny Wilson , Paul Konchesky ( blir solgt nå i januar ) , Maxi/Cole , Martin Kelly , David Ngog. Har somregel kjørt B-lag i Euro Cup og Ligacup så røk ut av ligacup i fjerde runde, og gruppespillet i eurocup. Røk ut på straffer i ligacup og på målforskjell i euro. Kjipt. I PL hvor jeg har kjørt A-lag, ligger jeg på 2. plass, 1 poeng bak Man United, dog har jeg en kamp mindre spilt. I PL hadde jeg ett mål om fjerde plass, så jeg er storfornøyd! Har nå endret til Tittelutfordrer. Fa cupen har jeg tenkt og satse på. Sami har stått som en bauta i forsvar og jeg har da bare sluppet inn 8 mål. Hazard har også spilt som en gud, jeg er også storfornøyd med alle unggutta, spesielt Tom Cairney. Dani Pacheco er den eneste som ikke har imponert, han blir nok solgt til sommeren. Kommer med ny oppdatering etter sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Haha helt utrolig. Jeg er super-heldig og trekker det eneste laget jeg har ok sjans mot i kvartfinalen: Werder Bremen! Så da var det duket for 2 spennende oppgjør, og heldigvis så klarte jeg å snike med meg en 3-2 seier hjemme. Og borte så klarte jeg å holde unna og det ble 0-0 IK Start fra Norge er i Champions League Semifinalen og skal møte Liverpool! edit: jaja det endte som forventet med 3-0 tap hjemme og 1-0 tap borte. Endret 26. desember 2010 av sureup Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ahh deilig å være hjemme igjen fra juletur så jeg kan sette meg ned med litt FM. Og det gikk ikke akkurat dårlig: Jeg ble trukket mot Manchester City til åttendels finalen i CL og regnet da med at årets CL var over, men så skjedde det noe utrolig: Jeg vinner 1-0 hjemme etter mål av bakenga som i tillegg får gult kort og mister den neste kampen! Så da får en annen spiss sjansen og sammen med midtstopperen min så leder jeg 2-0 pause! Men så plutselig skårer City 3 mål mellom det 73. og 84. minutt, og da var jeg redd for at det kom til å ryke, men spillerne kjempet videre og sikret avansement til kvartfinalen på bortemål God start på sesongen: 7-0 mot brann, slår ut City i CL? Med Start? Bilde av stall? Prøvde meg på en save med Schalke, tippet 2. plass. Endte opp på 8. plass til juletider, og rykter om at sparken er forestående. Uff å uff Er i år 2015 så han har spilt en del sesonger. Fortsatt bra gjort da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da er mitt Blackburn-lag for første gang med i Champions League, her er gruppa: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vil si du har fått en meget god gruppe der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 absolutt gode muligheter å gå videre der ja Troppen min er også den sterkeste noensinne også nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå