Sveern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Får alltid Lukaku til å putte som en idiot, bare setter han som target man sammen med en komplett spiss så renner måla inn. Eneste er at han har så dårlig utholdenhet -_- Edit: Prøvde Babacar i 4-2-3-1 nå, putta ett mål, men Rooney satte 2 som indreløper sentralt Endret 24. desember 2010 av Sveern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Rooney kan du trene opp til å bli ving i 4-2-3-1. Funker det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Tanks scorer alltid Endret 24. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kjøpte spillet en uke etter release, og har nesten ikke rørt spillet før for 3 dager siden. Etter det har det nesten vært non-stop gaming i kjent FM-stil. Startet som vanlig med Arsenal, og har nå spilt frem til slutten av april. En ting jeg har lagt merke til er at førstesesongen har vært utrolig enkel i forhold til tidligere spill. Jeg pleier vanligvis ikke å gjøre storkjøp første sesongen, og det er kanskje grunnen til at jeg som regel sliter litt. Denne gangen bestemte jeg meg for å gjøre noe med keeperplasesn for hentet Akinfeev. I januarvinduet kom Tom Cairney, men bare på grunn av at United bydde først - og Tom stod på min ønskeliste for fremtiden. Anyhoo, jeg har hatt ganske greie trekninger i de hjemlige cupene, men har likevel slått City i ligacupfinalen med svekket lag, og kommet helt til finalen av FA Cupen (som skal spilles mot Sunderland). I CL var jeg i en svært vanskelig gruppe sammen med Real Madrid, Sampdoria og Rangers. Der klarte jeg førsteplassen, til tross for at jeg startet horribelt med 1 poeng på 2 kamper. Har nå nådd helt til semifinalen, som jeg forventer å tape mot United. Hadde vært helt uvirkelig å komme til finalen også i denne turneringen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha, fin kamp av Ferdinand Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sammenlikning: Hjerte til Babacar e større Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hahaha, jepp! Man blir glad i han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kan ikke si jeg er megaimponert enda, men så er han bare 17 enda da... Syntes han funker flott som spissmakker til Rooney, det er han og Berbatov som bytter første sesong! Tips: Rafael bør være klart første valg på høyrebacken, han er konge hos meg ihvertfall.. Men så er jo Tom Høgli andrevalget bak han igjen da. Paul Pogba er også en jeg har fått til å funke bra i første sesong! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Skal man ha en bra høyreback må man kjøpe Cesar Azpilicueta. Nesten et must når det gjelder høyreback. Rafael er ikke god nok spør du meg. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Akkurat vært og hentet fm 11 og det er såklart under installasjon. Kommer oppdatering etter halvspilt sesong. Endret 24. desember 2010 av Tomskalle Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noen som vet om en knallgod venstreback med defensive kvaliteter til en fornuftig pris ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noen som vet om en knallgod venstreback med defensive kvaliteter til en fornuftig pris ? Hva definerer du som fornuftig pris? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er jævla få gode backer på spillet. Om du skal ha en så er vel Coentrao et godt valg. Bale funker også. Begge går og som backup på kanten. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk FM11 til jul Noen tips? Gode spillere å hente, talenter etc. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kommer ann på laget. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Har lyst å begynne med et svakt lag og føre det opp i toppen, men kommer nok til å ha en save med Manchester United og Endret 24. desember 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Vavlac Kadlec er et billig talent som har potensiale til å bli en god Premier League spiller. Får han for ca 10 millioner og passer fint som måltyv. Endret 24. desember 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noen som vet om en knallgod venstreback med defensive kvaliteter til en fornuftig pris ? Hva definerer du som fornuftig pris? Gjerne under 100 mil ( norske ) . Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er jævla få gode backer på spillet. Om du skal ha en så er vel Coentrao et godt valg. Bale funker også. Begge går og som backup på kanten. Begge er kanter, og går som backup på backen takk Noen som vet om en knallgod venstreback med defensive kvaliteter til en fornuftig pris ? Hva definerer du som fornuftig pris? Gjerne under 100 mil ( norske ) . Jose Angel. Fra en eller annen spansk klubb. Mallorca tror jeg det er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er jævla få gode backer på spillet. Om du skal ha en så er vel Coentrao et godt valg. Bale funker også. Begge går og som backup på kanten. Begge er kanter, og går som backup på backen takk Ja, det er kanter, og back som backup, men slik som det er med få backer er det like greit at de brukes der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå