Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Får alltid Lukaku til å putte som en idiot, bare setter han som target man sammen med en komplett spiss så renner måla inn. Eneste er at han har så dårlig utholdenhet -_-

Edit: Prøvde Babacar i 4-2-3-1 nå, putta ett mål, men Rooney satte 2 som indreløper sentralt :p

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet en uke etter release, og har nesten ikke rørt spillet før for 3 dager siden. Etter det har det nesten vært non-stop gaming i kjent FM-stil.

Startet som vanlig med Arsenal, og har nå spilt frem til slutten av april. En ting jeg har lagt merke til er at førstesesongen har vært utrolig enkel i forhold til tidligere spill. Jeg pleier vanligvis ikke å gjøre storkjøp første sesongen, og det er kanskje grunnen til at jeg som regel sliter litt. Denne gangen bestemte jeg meg for å gjøre noe med keeperplasesn for hentet Akinfeev. I januarvinduet kom Tom Cairney, men bare på grunn av at United bydde først - og Tom stod på min ønskeliste for fremtiden. Anyhoo, jeg har hatt ganske greie trekninger i de hjemlige cupene, men har likevel slått City i ligacupfinalen med svekket lag, og kommet helt til finalen av FA Cupen (som skal spilles mot Sunderland). I CL var jeg i en svært vanskelig gruppe sammen med Real Madrid, Sampdoria og Rangers. Der klarte jeg førsteplassen, til tross for at jeg startet horribelt med 1 poeng på 2 kamper. Har nå nådd helt til semifinalen, som jeg forventer å tape mot United. Hadde vært helt uvirkelig å komme til finalen også i denne turneringen.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er megaimponert enda, men så er han bare 17 enda da...

Syntes han funker flott som spissmakker til Rooney, det er han og Berbatov som bytter første sesong!

Tips: Rafael bør være klart første valg på høyrebacken, han er konge hos meg ihvertfall.. Men så er jo Tom Høgli andrevalget bak han igjen da.

Paul Pogba er også en jeg har fått til å funke bra i første sesong!

Lenke til kommentar

Det er jævla få gode backer på spillet.

Om du skal ha en så er vel Coentrao et godt valg. Bale funker også. Begge går og som backup på kanten.

:roll:

Begge er kanter, og går som backup på backen takk

Noen som vet om en knallgod venstreback med defensive kvaliteter til en fornuftig pris ?

Hva definerer du som fornuftig pris?

Gjerne under 100 mil ( norske ) .

Jose Angel. Fra en eller annen spansk klubb. Mallorca tror jeg det er.

Lenke til kommentar

Det er jævla få gode backer på spillet.

Om du skal ha en så er vel Coentrao et godt valg. Bale funker også. Begge går og som backup på kanten.

:roll:

Begge er kanter, og går som backup på backen takk

Ja, det er kanter, og back som backup, men slik som det er med få backer er det like greit at de brukes der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...