Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at det er flere enn meg som starter med lag litt nede i divisjonene og prøver å få dem oppover. I den saven jeg arbeider med i julen har jeg tatt over Os. Jeg er i tredje sesongen nå, men endte på 2. plass i fjor. De fleste spillerne mine har langt bedre stats enn de andre i divisjonen.

Det er en ting jeg sliter med, dog. Jeg veksler litt mellom 4-4-2 og 4-5-1, men ikke i noen av disse taktikkene får jeg trege spisser som ellers har svært så gode stats (slik jeg ser det) til å fungere. HAr dere opplevd det samme? HVa er det i så fall jeg gjør feil?

Her er Bart. En kar som man skulle trodd kunne gjort det godt i 2. divisjon.

post-29517-0-83286200-1293117223_thumb.jpg

Her har vi en annen kar som også ikke burde latt seg stoppe av fartmangel.

post-29517-0-97888600-1293117283_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er flere enn meg som starter med lag litt nede i divisjonene og prøver å få dem oppover. I den saven jeg arbeider med i julen har jeg tatt over Os. Jeg er i tredje sesongen nå, men endte på 2. plass i fjor. De fleste spillerne mine har langt bedre stats enn de andre i divisjonen.

Det er en ting jeg sliter med, dog. Jeg veksler litt mellom 4-4-2 og 4-5-1, men ikke i noen av disse taktikkene får jeg trege spisser som ellers har svært så gode stats (slik jeg ser det) til å fungere. HAr dere opplevd det samme? HVa er det i så fall jeg gjør feil?

Her er Bart. En kar som man skulle trodd kunne gjort det godt i 2. divisjon.

post-29517-0-83286200-1293117223_thumb.jpg

Her har vi en annen kar som også ikke burde latt seg stoppe av fartmangel.

post-29517-0-97888600-1293117283_thumb.jpg

Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United.

Lenke til kommentar

Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United.

Jeg tror ikke jeg har så godt omdømme. Jeg får ikke en gang spillere fra Brann til å ville komme på lån til meg. For Brann er det helt ok, men de vil ikke selv.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har så godt omdømme. Jeg får ikke en gang spillere fra Brann til å ville komme på lån til meg. For Brann er det helt ok, men de vil ikke selv.

Da blir det nok litt verre.

Lenke til kommentar

Kjøpt Babacar her nå, men sliter med at han ikke scorer, bruker han enten som oppspillspunkt eller måltyv sammen med Rooney som komplpett spiss. Noen som har noe tips på hvordan jeg får han til å score?

Hva koster Babacar ved starten av spillet ? Og hvor gammel er han ? Har ikke hentet spillet enda skjønner du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...