Sveern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Måtte teste den youtube greia jeg og, fantastisk keeperspill av Schwarzer http://www.youtube.com/watch?v=ghBC0lyrJhw Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det der irriterer meg som faen når det skjer. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg regner med at det er flere enn meg som starter med lag litt nede i divisjonene og prøver å få dem oppover. I den saven jeg arbeider med i julen har jeg tatt over Os. Jeg er i tredje sesongen nå, men endte på 2. plass i fjor. De fleste spillerne mine har langt bedre stats enn de andre i divisjonen. Det er en ting jeg sliter med, dog. Jeg veksler litt mellom 4-4-2 og 4-5-1, men ikke i noen av disse taktikkene får jeg trege spisser som ellers har svært så gode stats (slik jeg ser det) til å fungere. HAr dere opplevd det samme? HVa er det i så fall jeg gjør feil? Her er Bart. En kar som man skulle trodd kunne gjort det godt i 2. divisjon. Her har vi en annen kar som også ikke burde latt seg stoppe av fartmangel. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg regner med at det er flere enn meg som starter med lag litt nede i divisjonene og prøver å få dem oppover. I den saven jeg arbeider med i julen har jeg tatt over Os. Jeg er i tredje sesongen nå, men endte på 2. plass i fjor. De fleste spillerne mine har langt bedre stats enn de andre i divisjonen. Det er en ting jeg sliter med, dog. Jeg veksler litt mellom 4-4-2 og 4-5-1, men ikke i noen av disse taktikkene får jeg trege spisser som ellers har svært så gode stats (slik jeg ser det) til å fungere. HAr dere opplevd det samme? HVa er det i så fall jeg gjør feil? Her er Bart. En kar som man skulle trodd kunne gjort det godt i 2. divisjon. Her har vi en annen kar som også ikke burde latt seg stoppe av fartmangel. Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det der irriterer meg som faen når det skjer. Har satt spillere på transferlista like etter endt kamp når de har gjort slikt. Mange ganger. Forreste, god jul folkens. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så ille er det ikke her, men jeg har vært på tilten på et par spillere noen ganger. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hehe, var heldigvis jeg som var Everton her Opplevd lignende feil vei og, forsåvidt derfor "lokket" på laptopen er så slapt Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United. Jeg tror ikke jeg har så godt omdømme. Jeg får ikke en gang spillere fra Brann til å ville komme på lån til meg. For Brann er det helt ok, men de vil ikke selv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Starta ny save for å ha noe å kose meg med i jula Ble overasket over hvor tett opp til virkligheten CL-gruppene ble trukket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hahahaha. Den der er godt gjort! Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Skaff deg yngre spisser, de holder mål for 2. divisjon men ville anbefalt og skaffe deg noen lunde bedre spisser. Du kan eventuelt låne spillere fra f.eks Arsenal,Liverpool,Chelsea eller Man United. Jeg tror ikke jeg har så godt omdømme. Jeg får ikke en gang spillere fra Brann til å ville komme på lån til meg. For Brann er det helt ok, men de vil ikke selv. Da blir det nok litt verre. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kjøpt Babacar her nå, men sliter med at han ikke scorer, bruker han enten som oppspillspunkt eller måltyv sammen med Rooney som komplpett spiss. Noen som har noe tips på hvordan jeg får han til å score? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Alene på topp i en 4-2-3-1 Hos meg har han places shots, do not throw himself into tackles og en til på favorittbevegelser i tillegg. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kjøpt Babacar her nå, men sliter med at han ikke scorer, bruker han enten som oppspillspunkt eller måltyv sammen med Rooney som komplpett spiss. Noen som har noe tips på hvordan jeg får han til å score? Hva koster Babacar ved starten av spillet ? Og hvor gammel er han ? Har ikke hentet spillet enda skjønner du. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Han er 17 år på starten av spillet. Må nok ut med en del penger for han gitt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du får han som regel for rundt 10-15 mill £, litt dyrere enn Lukaku, men skal visstnok være enda bedre Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Han er 17 år på starten av spillet. Må nok ut med en del penger for han gitt. Såppas mye for en 17 åring ? :O Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) MYE bedre er ordet. @ Sveern Endret 24. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kan ikke si jeg er megaimponert enda, men så er han bare 17 enda da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå