DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du henger litt etter... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er fullt mulig, men den var fortsatt morsom. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er der jeg henta denne fra som er på forrige side. "Med Football Manager 2011 kan også Blackburn vinne på Old Trafford." Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Aha. Er ikke så jævlig lett å få med seg alt da!! -- Synd Dzeko aldri lykkes hos meg. Han var uten kontrakt før denne sesongen, og jeg kunne fått han lett. Han gikk til Galatasaray, og nå 6 mnd senere, så vil Chelsea hente han for 180 mill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hihi! Dzeko putter alltid på meg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sjukeste CL-finalen noensinne, det værste er at det Tottenham laget der er skambra, leda ligaen til midten av april, slo meg 4-1 på Old Trafford Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Forlan er i helt pervers form for Tottenham her nå, sjekk datoen Shit, februar? Det er sykt. Babacar gjør det også helt kurrant til meg. Spesielt i ligaen. I cupper har jeg jo hittil spart han, og gitt plass til andre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bah. Merker forskjell på Forlan og Babacar om man sammenligner det med spissene jeg har i Weston Super-Mare iallefall.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Henger meg på her! Spiller øyeblikkelig med RBK og håper på å gjøre det bra i Europa. Noen som har tips til spillere som vil styrke stallen min? Endret 2. desember 2010 av Manken Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Fy faen! Ledet 2-1 mot United på Old Trafford og det var lagt til 1 minutt. Etter 95:40, så scorer Rooney, men heldigvis ble det blåst av for offside. Der var jeg heldig... Men Fergie-time er noe forbanna dritt! Endret 2. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Serien er avgjort for lengst, men dette var en digg seier: Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om det kommer en ny patch snart? Har lyst å hive meg på et nytt game, men kjedelig viss det kommer en patch snart, siden jeg alltid starter forfra igjen med patch. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om det kommer en ny patch snart? Har lyst å hive meg på et nytt game, men kjedelig viss det kommer en patch snart, siden jeg alltid starter forfra igjen med patch. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tipper det kommer i februar, etter transfervinduet er lukket. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Patch 11.2 kommer i midten av desember. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, den fikser enda flere bugs. Det kommer også en i februar som Shurger sier, som inkluderer overganger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ah. Straffebugen er egentlig grei har jeg funnet ut. Ronaldo putter alltid på straffer uansett, mens Adler redder alle bak der. :!: Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Flott! Da var seriemesterskap 5 et faktum på 6 sesonger med mitt kjære Liverpool FC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå