Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Started save med FKH. Er i andre sesongen. Skal spille cupfinale, men gjør det ikke altfor godt i serien (9.plass). Styret har brukt alle pengene på en ny stadion som står klar i 2013.

 

På fm2010 kunne man plukke opp gode talenter som de store europeiske klubbene kastet vekk. Er det bare meg eller er det mye vanskeligere nå? Noen andre måter å få veldig godt spillere på til en norsk klubb?

prøv prøvespillerbugen ;) da kan du få spillere som Ben Arfa og Van Bommel til klubben din

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faens jævla horespill. Brenn i fuckings helvete!!!!!

What happened? :blush:

Jeg gjetter på at han sliter med det samme som meg: avhengighet :p Og det er ikke bra når jeg har eksamener neste uke.

Avhengighet er en ting. Har eksamen på tirsdag selv. Kan ikke stoffet noe særlig. Politikk er kjedelig. :p

 

 

Det som skjedde var at jeg spilte CL-finale mot Real. Jeg hadde 15 skudd på mål, Real hadde 5. Ikke overraskende scoret Real på så godt som alt, mens en viss dritt stod som en gud på andre siden. Rasspuling av Real ble 1-4-tap. Tilt.

Lenke til kommentar

Fant en litt artig database nå, alle spillere er free agents. Men får ikke lasta inn databasen. Har lagt dbc fila i C:\Users\Sveern\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\db men det kommer ikke opp noen alternativ database når jeg prøver å starte nytt spill. Noe jeg gjør feil?

 

edit: skulle visst i editor data ja, blir show :)

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

http://www.fm-base.co.uk/forum/f104/complete-free-agent-database-t51079.html

 

Er rett og slett helt sinnsykt morro, sprengt lønnsbudsjettet til United til de grader :p 170 000 £ over budsjettet :p Spillera tar heldigvis noe lavere lønninger enn til vanlig, men blir fort dyrt uansett :p

 

Har måtte spillt med 3 i forsvar og Annan som venstreback den siste kampen, har 0 backup utenom juniorer på keeper og forsvar, fått henta inn en kar, men han kom litt seint. Blir bedre nå som Chiellini kommer tilbake fra skade og Clichy ikke er suspendert, direkte rødt i åpningskampen ftw...

post-140029-0-08568200-1290801612_thumb.png

Lenke til kommentar

Etter å ha gått fra 1 mill NOK (2010) i transferbudsjett til ca 70 mill NOK (2013) så lurer jeg på om dere har noen anbefalinger til noen gode spillere (helst unge)?

 

Trenger først og fremst en skikkelig god venstrekant + en skikkelig god spiss.

Jeg trenger også en høyrekant, høyreback og kanskje en lovende ung keeper.

Ambisjonene mine er å komme videre fra CL gruppespillet så det må være kvalitetsspillere.

 

Jeg tar også imot forslag til de andre plassene. (spiller 4-4-2, offensivt, fri)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...