Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

I min game har City tilbydd meg både han, Tevez og Silva for 70-120 mill. Silva og Tevez vil ha alt for mye i lønn, men fikk heldigvis Balotelli.

Holder på å trene han opp til å bli en enda bedre høyrekant, siden jeg bare bruker en spiss, og der vil jeg helst bruke unguttene de gangene jeg hviler Torres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yessir, da var sesongen 2011/12 over, og dette som skulle være den "vanskelige" andresesongen, ble omtrent bare en dans på roser. I motsetning til forrige sesong, hvor vi hadde en downperiode, så klarte vi denne sesongen å holde spiriten oppe sesongen igjennom, og endte med sju tap totalt, hvorav fire var i Premier League mot Man City, Man Utd, Chelsea og Liverpool, noe som er absolutt meget godkjent. De resterende tapene kom mot Aris i Champions League (Var klar for avansement og hadde hjemmekamp mot City senere i uken. Spilte med rent reservelag), Swansea i 5. runde i FA Cupen (Totalt idiotisk tap. Vi leder 3-1 og roter det bort, litt sånn som Arsenal IRL), og Man City i ligacupfinalen (Jevn kamp, kunne vippet begge veier). Med andre ord, en solid sesong fra ende til annen.

Vi åpnet sesongen med å vinne Community Shield, og avsluttet med ligagull og seier i Champions League. To store og ett lite trofé er godkjent, og vi skal bli enda bedre foran neste sesong. Robin van Persie kopierte fjorårssesongen i antall mål, og endte på 33 mål igjen. Dette holdt til å bli toppscorer denne sesongen. Vi hadde fem spillere med over ti mål totalt denne sesongen; van Persie (44 mål / 48 kamper), Chamakh (25 mål / 44 kamper), Bendtner (22 mål / 31 kamper), Adrián (13 mål / 24 kamper). Balotelli endte opp med 7 mål på 14 kamper. Ikke værst.

Som dere ser, laget fortsetter å banke inn mål, og i ligaen passerte vi det magiske tallet 100 igjen, og endte opp med 109 nettkjenninger, syv flere enn året før.

Tabellen:

c42c9b19a1adf875ff3f71ff93558c37.png

Siste halvdel av sesongen:

1b0759ed381ca7f91a133c0a0948881e.png

Overganger 2011/12:

57cf404ea002fdde2cd392167d9683a0.png

Da var det bare å hive seg igang med en ny sesong :D

Lenke til kommentar

post-174077-0-87285800-1290632380_thumb.png

lol. balla seg noe jævlig opp med rivaloppgjør plutselig. :o

post-174077-0-96025500-1290639104_thumb.png

å herregud, ble som forventa noen forrykende oppgjør. Sykt irriterende liga cup tap, 2-1 på straffer, etter 12 straffer. Heldigvis gjorde liga seiern og europa liga seiern opp for det, og vel så det. 1-1 scoringa siste kamp var i (90+1), mens 2-1 var i EO, i det (120+1). Litt flaks må man ha.

Må også nevnes at jeg mista Kadlec for resten av sesongen i liga cup finalen. Og siden jeg bare bruker 1 spiss, har jeg bare en brukbar reserve igjen ut sesongen i Bueno. Ber til Gud for at han ikke blir skada.

Lenke til kommentar

Started save med FKH. Er i andre sesongen. Skal spille cupfinale, men gjør det ikke altfor godt i serien (9.plass). Styret har brukt alle pengene på en ny stadion som står klar i 2013.

På fm2010 kunne man plukke opp gode talenter som de store europeiske klubbene kastet vekk. Er det bare meg eller er det mye vanskeligere nå? Noen andre måter å få veldig godt spillere på til en norsk klubb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...