Niram Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha, trodde nesten du var Tottenham jeg Haha, ja.. Var litt spesielt når jeg akkurat spilte mot Spurs ^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 WOOOOT!!! Har fått beskjed at jeg kanskje blir kjøpt opp. Hehehe, en på FMNorge som ble kjøpt opp med United etter å ha vunnet Treble, han fikk sparken til fordel for Ancelotti Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Da tiler jeg faktisk. Kompis vil at du skal seede torrenten btw. Endret 21. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Starta å seede igjen nå Seed du og da veit du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg prøver, men den nekter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Spørs om det blir noe av denne overtakelsen her. Har nå gått snart en måned uten at jeg hører noe mer. Er jo vanskelig å konsentrere seg om kampene jo. EDIT: Tidenes beskjed! Endret 21. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fy faen, van Persie er helt rå hos meg! For andre gang har han nå puttet fem mål i en kamp. van Persie har aldri vært så god hos meg før, som han er nå Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hva i svarte. Jeg får virkelig ikke RBK til å fungere at all. Etter 12 kamper sto jeg med 12 poeng, og dette resulterte jo selvfølgelig med sparken. Hva pokker. Er det bare jeg som har failet utrolig, eller er de faktisk vanskelige å spille med? Førstelaget mitt klarte til og med å tape i andre runde i cuppen.. Mot KOLSTAD?! Skal ikke være noe å sette på taktikkene mine, da de har fungert på alt av andre saver hos meg.. Endret 21. november 2010 av Shurger Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Spilte med RBK på demoen, funka som faen.. Tapte ikke kamper. Prøvde å kjøre samme taktikk som irl. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Note to self. Ikke sett inn Rooney i en CL-finale du MÅ ha mål. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Er det mulig å skaffe sponsor avtaler eller noe annet for å tjene penger? edit: og hvorfor får jeg aldri mer penger for enn spiller enn det han blir satt til som verdt? Lag har sikla etter stokkelien og børufsen hele sesongen, og når jeg prøver å selge de så får jeg ikke mer enn "anslått verdi" som bare ligger på 12 og 13 mill... Men så ser jeg at vikstøl som jeg ssolgte tidligere blir kjøpt for 6 mill når hans verdi er 1 mill! Endret 22. november 2010 av sureup Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Men i helvette! Theo Walcott er jo skada hele tiden her! Han er ute i 2-3 mnd ++, kommer tilbake, bruker 2-3 uker på å spille seg i form, også blir han skadet igjen. Nå tror jeg ikke at jeg orker lenger. Vurderer å selge han nå til nyttår, om noen vil ha han da :/ Lenke til kommentar
Oddsuniverse Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er det mulig å skaffe sponsor avtaler eller noe annet for å tjene penger? edit: og hvorfor får jeg aldri mer penger for enn spiller enn det han blir satt til som verdt? Lag har sikla etter stokkelien og børufsen hele sesongen, og når jeg prøver å selge de så får jeg ikke mer enn "anslått verdi" som bare ligger på 12 og 13 mill... Men så ser jeg at vikstøl som jeg ssolgte tidligere blir kjøpt for 6 mill når hans verdi er 1 mill! Tror nok du bare har vært uheldig med kjøpere. Dert kommer vel også an på hvor interessert klubbene er i dine spillere. Er de skikkelig keen på f.eks Stokkelien, så kommer budene over antatt verdi. Det gjelder bare å ha is i magen (samt sørge for at kontrakten hans ikke utløper). Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Men i helvette! Theo Walcott er jo skada hele tiden her! Han er ute i 2-3 mnd ++, kommer tilbake, bruker 2-3 uker på å spille seg i form, også blir han skadet igjen. Nå tror jeg ikke at jeg orker lenger. Vurderer å selge han nå til nyttår, om noen vil ha han da :/ Ikke gjør det ! Han er fortsatt ung og er en målkåt spiller. Første sesongen hans hos meg , putta han 20 mål Endret 22. november 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva hjelper det meg, når han er ute med skade 3/4 av sesongen, og den siste fjerdedelen er han ikke i form til å skape noe? Jeg vil beholde han, men er null poeng om han bare fortsetter å bli skadet. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kadlec i sitt livs form? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Godkjent stats det der ja Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er utrolig fornøyd med Mario Balotelli Når jeg først begynte å se på han, så lå startprisen på 240 mill, ergo helt uaktuelt. Før sesong nummer to, så kunne jeg fått han for rundt 170 mill, men også det var noe jeg ikke slo til på. Utover høst sank verdien sakte men sikkert, siden han ønsket seg bort og fikk heller ikke spilletid. Jeg sendte et par fine kommentarer igjennom media og det var helt klart at Balotelli ville være interessert om klubbene ble enig om en sum. Jeg tok litt stikkprøver for å sjekke hva klubben skulle ha, men da var ikke City interessert å selge lenger. Vi gikk igjennom omtrent hele januarvinduet uten at vi fikk til en avtale, og jeg bestemte meg for å heller prøve igjen før neste sesong. Timer før vinduet stengte, så kom City med et tilbud på 85 millioner for Balotelli, som er en ok pris. Prøvde å se om de vill godta 70 mill, og det gjorde de. Endte opp med å få han for 100 mill mindre enn for noen måneder siden. Ikke værst. I tillegg storspiller han når han får sjansen. Han har vært indisponibel i det som er av cuper, men han har spilt 12 kamper i Premier League, står med seks mål, ni assists og en rating på 7.68. Har tro på at han skal spille enda bedre neste sesong. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kan få han selv for 40 mill nå i 4 sesongen med Leeds, men har ikke sjans på lønnskrava hans. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hehe, han gikk ned 1 mill pr. måned i lønn hos meg. Han hadde 4,7 i City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå