DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nevn det på fmnorge.com. De fikser det til videre patcher. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da har jeg startet med Havant & Waterlooville. Og her er det stort sett bare møkkaspillere. Har kastet alle på over 30 ut av klubben, da de tjente "mye" penger. Mange spillere har også kommet inn, på free transfer vel og merke. Det evneveike styret mitt klarte heller ikke å skaffe meg en parentklubb, de fant ingen som var brukbare. Da har jeg hørt det også. Dog har jeg fått inn en spiller som jeg håper å få glede av i mange år. Fatter ikke selv at jeg får en spiller med så mange kvaliteter til en bakgårdsklubb som denne. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da har jeg startet med Havant & Waterlooville. Og her er det stort sett bare møkkaspillere. Har kastet alle på over 30 ut av klubben, da de tjente "mye" penger. Mange spillere har også kommet inn, på free transfer vel og merke. Det evneveike styret mitt klarte heller ikke å skaffe meg en parentklubb, de fant ingen som var brukbare. Da har jeg hørt det også. Dog har jeg fått inn en spiller som jeg håper å få glede av i mange år. Fatter ikke selv at jeg får en spiller med så mange kvaliteter til en bakgårdsklubb som denne. Får ikke noe moderklubb i Weston super-mare heller! Har et katstrofalt dårlig lag, men ligger litt over streken etter 13 kamper. På 15 plass. Men fy flate så lavt nivå det er på spillerne. Regner med et par sesonger her nede før jeg klarer å vygge såpass til lag at jeg klarer å ta meg opp.. Mye overbetalte tullinger som forsvinner etter sesongen her også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Syns det virker veldig bingo jeg. Gikk fra å tapte 4-0 mot Dartfield så slo jeg Weston 5-2. Edit : Btw Even. Skal sies at Stig'en Brenne putter som fy på corner. 19 heading og 20 jumping Endret 20. november 2010 av Shurger Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fikk du henta Stigen til Havant? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jess! Han kan vel ikke noe annet enn å heade og slå cornere stort sett. Dog er han kapteinen av alle kapteiner. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kan si så mye som at Sholing-saven min ikke vil laste lengre, så den er lagt litt på is inntil videre. Litt irriterende, men da kan jeg ta opp Arsenal-saven min igjen, og der går det ganske bra. Hentet inn Sneijder nå i januarvinduet, og ligger greit at i ligaen og CL. Kan også si at jeg spilte med reserver i bortekampen mot RBK i CL, for å gi de en fair sjanse til å gå videre i gruppa på bekostning av Valencia og Rangers. De slo meg 2-1, og dermed skal RBK ut i kamp mot Inter i Champions League Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så snill du er. Jeg sitter virkelig og håper at United blir kjøpt opp på saven min. Makan til ødelagt økonomi. Hver måned går £11,04M til gjeld. Det er faen så mye. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Dette må være en av de sykeste kampene jeg har vært med på... Neglebiting deluxe. Endret 20. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Forresten, ang. Europa League, og hvilke norske som kvaler. På reglene i FM står det at 4.plass får EL-plass (men at det kommer ann på cupvinner). Altså ingenting om 2.plass. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Syns det virker veldig bingo jeg. Gikk fra å tapte 4-0 mot Dartfield så slo jeg Weston 5-2. At det virker veldig bingo skal jeg si meg enig med. Jeg er Dartford. Som du gjorde så jeg at det var fryktelig mye skrapspillere på det laget, men jeg blir jo søren klype ikke kvitt dem. Så de er så skrap at ingen andre gidder å ta dem gratis engang. Jeg måtte kjøpe inn spillere. Dette synes jeg er helt greit, siden spillerkjøp er noe av der mer artige jeg gjør. Naturligvis er det litt smått problematisk med mange nye spillere på en og samme tid, men litt får en ofre. Tror jeg byttet ut hele første-elleveren. Jeg var overrasket over at en kurant spiller som Willy Topp ville til meg, samt Jonas Schei Wiseth og noen andre. Ev mer kuriøse ting kan det nevnes at jeg har Runar Normann som superinnbytter på vingen. Taktikkmessig begynte jeg med en småfrekk 4-5-1 (ifølge spillet). Altså, to spiller på midtbanen + ankermann, vingene holder seg i offensiv midtbane-posisjon og en enslig spiss. Som vanlig herjet jeg i friendliene, men når alvoret tok til tapte jeg mot langt svakere lag enn de jeg lett vant over på vennskapskampene. Så har jeg gått fra 4-5-1 til 4-4-2 igjen, så nå ser det ut som de går bedre. Har ikke fått noen stjernespillere av den sorten du har, men sant... Edit: fikk ellers Southampton som moderklubb, men det hjelper fint lite når ingen av de spillerne som er listet for lån i den klubben har lyst til å komme på lån... Fikk desverre ingen datterklubb... Endret 20. november 2010 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Du spiller altså 4-3-3 :-) Ville kjøpt Mahoto om jeg var deg. Ellers anbefaler jeg Tom Hopkinson. Har 9 mål på 6 kamper til meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå har jeg tidenes mest rævva form. Har tapt fem av de siste seks kampene. Tapt mot både United og Tottenham i ligaen, spilt meg ut av FA Cupen etter tap mot Tottenham og tapte 1-0 mot Roma borte i CL. Snur ikke trenden nå, så blir dette en sesong uten triumfer, og det suger litt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Du spiller altså 4-3-3 :-) Ville kjøpt Mahoto om jeg var deg. Ellers anbefaler jeg Tom Hopkinson. Har 9 mål på 6 kamper til meg. Ja, det er 4-3-3 i mitt hode. En slags RBK-formasjon om jeg ikke tar feil, kanskje til og med selveste RBK-formasjonen (jeg mener å huske at det var noe skriverier om at RBK hadde nedfelt 4-3-3 i statuttene sine). Nå er jeg ingen RBK-fan, så det er mulig at jeg ikke er helt på nett der. Jeg har startet og Mahoto ser ut til å ha blitt kjøpt av Olympique Marseille. MEn utenom det var det en god plan. Det jeg trenger aller mest tror jeg, er en solid sisteskanse. Kenneth Bårdseng har greie stats, men er noe ustabil. Noe som strengt tatt ikke burde vært en overraskelse da laget mitt er ustabilt. Etter skifte til 4-4-2 hadde jeg en periode på 6 kamper der jeg vant kamper mot antatt sterkere motstandere enn meg. Nå har den tatt slutt, og jeg spiller stort sett uavgjorte kamper. Jeg skal gi Hopkinson et tilbud om prøvespill for å se om han har stats som jeg kan leve med, så får vi se. Men han slåss med Dali Gomez og Willy Topp om å få spille spiss, så... Edit: et annet interessant aspekt med dete spillet (så vel som FM10) er at uavhengig av hvor gode sosiale egenskaper mine assistenttrenere har, når jeg setter dem til å gjøre pressekonferanser (fordi at jeg ikke gidder selv) så ender det med at jouranlistene misliker meg... Endret 21. november 2010 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Charles Knowles er en habil keeper på dette nivået. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) DER var Arsenals første seriegull siden 03/04-sesongen sikret og jeg er imponert over fighterviljen i dette laget. Vi var jevne igjennom hele sesongen, men hadde en periode på åtte kamper, hvor vi tapte seks, spilte en uavgjort, samt fikk denne 6-5 seieren over Everton som jeg har nevnt tidligere. Vi røk ut av Ligacupen mot Wolves, vi røk i Champions League mot Roma og røk i FA Cupen mot Tottenham. Eneste vi hadde å spille for, var seriemesterskapet. Vi lå på det meste ni poeng bak Liverpool som var (urealistisk ) gode igjennom hele sesongen. På de siste ni kampene endte det med sju seiere og to uavgjort, blant annet en seier mot Liverpool (hvor jeg gikk mot egne prinsipper og spilte utrolig destruktiv fotball. Defensivt som faen, og skapte lite i angrep, men Arshavin sikret tre poeng rett før slutt). Vi trengte litt hjelp fra andre for å ta igjen Liverpool, og den hjelpen fikk vi. Endte sesongen med 82 poeng, to poeng foran Liverpool og fire poeng foran Chelsea på tredje. Robin van Persie ble årets topscorer for vår del, med 33 seriemål på 32 spilte kamper. Tabellen: Siste halvdel av sesongen: Overganger 2010/11: Endret 21. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har penger i alle fall ser jeg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Da har jeg fullført første sesongen med Liverpool også. Endte opp som tapende finalist i FA-cup, kvartfinale i Europacupen og 6. plass i ligaen. Var veldig "nesten"- sesong, noe jeg har store planer om å endre nå! Har følgende lag ved sesongstart 2.sesong: Torres Lukaku Modric Affelay Van der Vaart Gerrard Bale Agger Shawcross Johnson Reina Spiller 4-2-4 med 2 offensive kantspillere Endret 21. november 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha, trodde nesten du var Tottenham jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 WOOOOT!!! Har fått beskjed at jeg kanskje blir kjøpt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå