Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Takker nei til Drogba jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Enig med Kun10kr, liker ikke å hente spillere over 30 om jeg ikke er en klubb som virkelig trenger spillere. Krever han mye lønn da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hadde vel blitt en av de som tjener mest Og jeg bestemte meg for å satse på Kalinic og Carroll som er yngre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 United har virkelig ikke penger at all på dette spillet. En grei utfordring det... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Vant nettopp PL, CL og FA-Cupen med Liverpool. Tredje sesong. Tror jeg starter med et low-league lag nå.. Edit: Starte med Havant & Waterlooville eller Weston-super-Mare? Endret 19. november 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kettering! Nei, Kettering er i Blue Square Bet Premier Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Super-mare Ja, får vel starte med Weston da. Media spår Weston på en 22. plass. Stallen er ikke all verden, kan jeg fortelle. Endret 19. november 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fy faen som jeg tilter på økonomien til United. Har siden august høsten før ventet på investeringer i klubbens ungdomsrekrutering. Dette skulle vært ferdig 25. mai. Den 20. mai får jeg beskjed at dette har blitt avlyst pga pengemangel. 5 jævla fuckings dager ffs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Åjadda, opprykk med Raufoss til Adecco! 63 poeng, 3 foran Tromsdalen og hele 13 foran 3. plassen! Nå blir det å få alle over på heltidskontrakter og hente inn et par gamle, gode og billige spillere til å hjelpe meg med å etablere meg i den ny divisjonen. Har allerede hentet Rui Almeida Monteiro på free transfer, holder vel toppen et par sesonger, men jeg har en del yngre, gode spillere som skal få utvikle seg i den tid, og ta over Dette blir bra! Endret 19. november 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Martin Nordbye på Alta holder klart Adecconivå, og bør hentes! Var glitrende for meg serru! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal sjekke ut Bare for resten å komme med anbefalinger fra 2-1. div også, for all del Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Trur jeg skal starte opp en save med Blackburn nå etter neste patch Spennende med oppkjøpet! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Trur jeg skal starte opp en save med Blackburn nå etter neste patch Spennende med oppkjøpet! x2 Men så er jeg roversfan uansett Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal selv starte med havant &waterlooville even. Dog blir det ikke før sent ikveld, Vamp konsert i trondheim står for tur Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vamp konsert i trondheim står for tur Serr, hvorfor har ikke jeg hørt om det? :O Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi du er en tardist. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ganske artig med cup og spillere på trial, for de kan faktisk spille i cupen. Desverre har jeg ikke råd til lønnen til afonoso alves, men på trial kom han i 4 uker. Han HERJER med fredrikstad haha. Har to andre rimelig gode spillere som jeg ikke har råd til på trial. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så du bruker de på trail i cupen osv? Frekt og lekent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå