Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en liten bug på FM11 idag ja.. Hadde siste serierunde med Brann, ledet 3-0 over Fredristad etter 30 min. Bestemte meg for å sette alle spillerene som spisser eller offensive midtbanespilere, inkludert keeperen. Dette resulterte i at i de neste 60 minuttene skjedde det ingenting, kampen gikk bare videre uten at noen sjanser ble skapt i 60 minutter, og jeg vant 3-0.. Noen andre som har lyst å prøve det? midt en sesong no, og vil ikke risikere no :tease:

Lenke til kommentar

...Nå ser det ikke like lyst ut. Står nå med 6 kamper uten seier, og har kune to poeng på de kampene. Aner ikke hva det er som skjer, men nå har de andre lagene satt inn et nytt gir, og jeg ligger på en 6. plass, tre poeng bak 1. plassen og ett poeng foran 7. og 8. plassen.

Lenke til kommentar

Det er rart med FM, men en pleier alltid å ha en meget bra innspurt! Du får ha lykke til uansett! Ligger enda på en 3 plass med Løv-ham. Tapte 1-0 mot RBK på Lerkendal og er meget fornøgd det det. Marøy med en kjempesjangse i det 83 minutt, men det var vell en fortjent RBK seier, selv om vi var meget bra i forsvar!

Lenke til kommentar

Da var sesongen ferdig, og jeg er klar for nivå sju i ligasystemet :D Det var på hengende håret, men det ordnet seg. Tapte en kamp til, slik at rekken med kamper uten seier økte til sju og var så langt nede som på 7. plass når det var tre kamper igjen. Bortekampen mot ligatreeren Paulton ville bli livsviktig og kun tre poeng var godt nok. Slo til med en sterk 2-3 seier, og vant også den neste kampen 2-1 mot Wimborne. I siste seriekamp trengte jeg dermed en seier for å sikre play-off, men allerede etter 10 minutt så ledet gjestene 0-2 og resten av kampen ble en kamp for å overleve. Paulton tok også en tidlig ledelse mot sin motstander, men endte opp med å tape kampen sin. Dermed endte jeg på en sterk 5. plass og var klar for playoff. Det gikk slik:

0955af3f047267f6bdd614823c7b8973.png

Fantastisk fightingvilje i laget de siste kampene, og gleden over å rykke opp er ubeskrivelig. Selv om vårsesongen var så som så, så klarte vi å stå imot og presterte det ingen hadde trodd på forhånd.

Tabellen etter 40 spilte serierunder:

466bd8e65672399c0b090a9b824f03e8.png

Lenke til kommentar

Haha herlig MartinF, fin fin historie og sesong.

Jeg rykket neste ned med bryne ved første forsøk, ble kjempe furten og startet på ny. Det gikk som i rl, jeg startet kjempe bra, lå helt i toppen etter rundt om 10 kamper tror jeg. Så begynte nedturen, jeg raste ned på tabellen og begynte og lukte på nedrykk igjen. Men etter 8 kamper uten seier så begynte jeg å vinne igjen. Og fikk utrolig nok kvalikk plass, 1 poeng foran Glimt.

Glimt hadde 6 kamper på rad med uavgjort og trengte kun seier hjemme mot follo(nedrykksplass) i siste kamp for å få kvalikk. Men neida de spilte uavgjort igjen og jeg vant, noe av det mest absurde jeg har vært med på.

Adeccoligaen er veldig moro, selv om researchen er elendig. Det er så ufortusigbart, og alle slår alle. Et lag som ligger på første ved halvspilt sesong, kan fort rykke ned.

:w00t:

Glemte jo å nevne at jeg møtte viking i kvalikken, noe som var helt surrealistisk, vant utrolig nok mot dem på bortebane og fikk løv-ham i finale som til slutt endte 3-1 sammenlagt. Snakk om drømmescenario.

Løv-ham virker veldig sterke på fm, og det var synd de ikke rykket opp, de var et av de få lagene som konstant lå i toppen hele sesongen.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Haha jaaaa Asker i semifinale i cupen, her lukter det cup gull lang vei :new_woot:(I allfall finale!) . Asker som forøvrig kun har møtt 2div eller dårligere lag så langt, helt utrolig. I den andre semifinalen spiller brann mot hønefoss, et bunnlag og et lag midt på tabellen.

Bryne mot europa!

Det er faktisk så jevnt at brann fort kan blandte seg inn helt i toppen nå mot slutten av sesongen. Hva skjer viss brann feks kommer på tredjeplass og vinner mot meg i cupen? Får jeg europaliga plass?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...