JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Samlet pris på laget da? Ser du punga ut litt for Babacar. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Betalte £23M for babacar. Så forsvant Torres for £20M Så det ble ikke store utgiftene. Dog fansen er enda misfornøyd med salget av Torres, og jeg er i februar Edit: Om samlet verdi er det som står under estimated value under information, så er den på £202M Endret 17. november 2010 av Shurger Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nå må du huske at selv om en spiller har bedre enn en annen på noe betyr det ikke at han er bedre. Står på personlig at han har godt samspill med Rooney, gleder meg til og prøve de to på topp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Betalte £23M for babacar. Så forsvant Torres for £20M Så det ble ikke store utgiftene. Dog fansen er enda misfornøyd med salget av Torres, og jeg er i februar Edit: Om samlet verdi er det som står under estimated value under information, så er den på £202M Hm, den har jeg ikke lagt merke til. I og med at du sikkert bare sitter hjemme og klapper laksen hadde jeg faktisk forventet at du enten kom med screenshots av alle kjøp inn (i transfer-delen) eller regnet det ut. Fra dag en, altså. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Nerdskillz fixd for deg JR Edit : Så kan jeg smelle med manager overview til slutt også. Endret 17. november 2010 av Shurger 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nice. Var noen gode kjøp der Ingen av ungguttene som ble noe altså? Wisdom, Pacheco, Suso etc. (+1 gitt for nerdlove) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Åh, sweet! Den skal jeg definitivt laste ned! Den ligger her, hvis du ikke allerede har funnet den: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=223&t=15400 -- Ingenting er bedre enn en god frokost og FM Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Verken Suso, Pacheco, Henriksen, Cairney ble gode nok syns jeg. De er gode nok for dårligere lag. Men de har ikke sjangs til å konkurrere med backupen min engang. Og da måtte jeg bare la de gå. Ser jeg har brukt over £60M til agenter på 6 sesonger. Det er drøyt mye. Gjør tydeligvis mye for å ikke betale så mye i lønn :o Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Åh, sweet! Den skal jeg definitivt laste ned! Den ligger her, hvis du ikke allerede har funnet den: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=223&t=15400 -- Ingenting er bedre enn en god frokost og FM Er på jobb, blir når jeg kommer hjem. Takk for link Det slår jobb ja :b Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hmm, spiller du FM på jobb JR? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hmm, spiller du FM på jobb JR? Nei, desverre. Da hadde det ikke blitt mye jobbing. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du er innom d.no titt og ofte iallefall. Lurer på hvilken snedig jobb du har, der du har datamaskin tilgjengelig hele tiden. Dagene må gå fortere når det er aktivitet her inne tenker jeg. For min neste save, planlegger jeg og starte uten jobb med hobbyspiller som tidligere erfaring, slike game bruker å bli artige. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ja, har jo internett, så blir er strengt tatt bare aktiv på forumet når jeg sitter her uansett. Jobben foregår per data, så er ikke noe hokus-pokus med det. Jess, helt herlig å starte slik. Går som oftest litt tid før du får jobb, men når du først får blir det ofte en håpløs kamp mot nedrykk, sparken, og prøv på nytt. Som du sier, blir ofte morsomme games. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg er jo sykemeldt, så jeg får jo indirekte penger for å slacke på sofaen med laptopen i fanget. Greit å få IRL penger for å være "manager" Gøy å jobbe seg til en toppklubb ja, tar som regel lang tid. Et annet prosjekt jeg kommer til å kjøre på med er nok Accerington, Crewe eller Wrexham. Da alle disse klubbene engang i tiden har vært i samarbeid med Liverpool. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ja, pleier alltid å starte med Wrexham sjøl, men mener å huske at de kom seg opp i Blue Square Premier, så da utgår de.. Awesomeness er å ta lag fra laveste divisjon til PL. Så gleder meg til å laste ned de nederste divisjonene. Klart, det er jo et langtidsprosjekt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvorfor bruke en selvlagd ting for å få flere divisjoner. Vet ikke om steam-achievementene teller da. Usikker. Jeg skal iallefall ta noen fra blue square south/north opp til PL, da dette er et achievement også. Lewes er forresten et veldig artig lag å spille. Dog har de solgt den største spilleren sin Paul Booth. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvorfor bruke en selvlagd ting for å få flere divisjoner. Vet ikke om steam-achievementene teller da. Usikker. Jeg skal iallefall ta noen fra blue square south/north opp til PL, da dette er et achievement også. Lewes er forresten et veldig artig lag å spille. Dog har de solgt den største spilleren sin Paul Booth. Hm, poeng. Men jo lengre ned, jo bedre. Paul Booth ja, var en legende på Lewes-laget mitt som endte opp som CL og PL mestere.. Var vel på FM09 det tror jeg, var jo gammel alt da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Han hadde jo noe så sykt som 19 i avslutninger eller noe. Putta som FY i de nederste divisjonene Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Knegg, you nostalgia you lose, Shurger!: Link #1 Link #2 Edit: ja, ble vel litt Off-topic her, beklager. Endret 17. november 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Historien din med Wrexham er så latterlig mye bedre skrevet enn min. Nå skjedde vel det der i 2006, så jeg kan jo prøve å skylde på at jeg bare var 16 år. Men men. Faen så nostaligsk det var å lese igjennom de to trådene. Tilbake til FM11. 3 seriekamper igjen nå. Og jeg har enda ikke tapt. Lukter invicibles lang vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå