Schneiderlin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kommer til å bli verdens beste spiss Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ville omskolert han til ving eller OMS. Han har jo ingen spesielt imponerende spissferdigheter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enig med Shurger der. Han blir i alle fall ikke verdens beste spiss. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 En trist dag i Liverpool på min FM save. Bestemte meg nettopp for å selge Kaptein Fernando Torres, og da det tikket inn et bud på £25M så var det greit å si ja til hans gamle klubb Atletico Madrid. 32 år gamle Torres er en legende i klubben min, men med den høye lønna hans og nedgående ferdigheter, så syns jeg det er greit å la han avslutte karrieren sin i klubben som oppfostret han. Erstatteren er allerede klar. Khouma Babacar. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tenkte jeg skulle starte en MLS save, noen som har tips på lag og hvordan ting fungere borti der? LA Galaxy og New York Red Bulls tror jeg er de mest spennende lagene. Du får nesten google litt ang MLS regler. Er noen rare transfer regler og greier, men usikker på hvordan alt funker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Evt. så kan du prøve det med Philadelphia Union som er helt nytt lag fra 2010-sesongen av, så du er nødt til å bygge de opp fra scratch. Ingen verdensstjerner slik som Galaxy og Red Bulls. Jeg gjorde det, men gikk til Stabæk når jeg fikk tilbud derfra, så rakk aldri å få klubben helt opp. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Noen som har tips på spillere, ser ingen europeere er interessert =/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er vanskelig å hente spillere pga. lønnstaket, så se litt på mexicanere, og spillere i andre klubber. Jeg bytter alltid bort alt jeg har av draft picks, fordi jeg ikke orker draften. For et par tidlige runder, så får du gjerne en ganske god MLS-spiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke en person jeg hadde forventet skulle score dette målet. http://www.youtube.com/watch?v=eQjQ4hPfumE Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tenkte å laste ned spillet. Kom til denne siden herhvor jeg måtte velge, spørsmålet er hvilken jeg skal velge? Velger jeg direct2drive.co.uk så er det den klart billigste. Spørsmålet er jo da hva jeg egentlig får når jeg velger denne? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tar en pause med Arsenal i kveld, for å prøve litt LLM-ish spilling med Sholing FC på nivå åtte i England. Har brukt edit-filen til Reyes9 på FMNorge for å legge til nivå sju og åtte i england. Laget har lønnsbudsjett på 19k NOK pr. mnd og og stadion tar 600 tilskuere. Wish me luck! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Enig med Shurger der. Han blir i alle fall ikke verdens beste spiss. Han er bare 17 år da, regner med ferdigheten øker endel med årene. Han har allerede økt på avsluttninger.... Endret 16. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tar en pause med Arsenal i kveld, for å prøve litt LLM-ish spilling med Sholing FC på nivå åtte i England. Har brukt edit-filen til Reyes9 på FMNorge for å legge til nivå sju og åtte i england. Laget har lønnsbudsjett på 19k NOK pr. mnd og og stadion tar 600 tilskuere. Wish me luck! Lykke til Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tar en pause med Arsenal i kveld, for å prøve litt LLM-ish spilling med Sholing FC på nivå åtte i England. Har brukt edit-filen til Reyes9 på FMNorge for å legge til nivå sju og åtte i england. Laget har lønnsbudsjett på 19k NOK pr. mnd og og stadion tar 600 tilskuere. Wish me luck! Hahaha. Fra wikisiden: Manager Dave Diaper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 HAHAHAHA! Lykke til ja! Cortese: Det hjelper lite. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan vel fint si at Torres erstatter Khouma Babacar har fått en forykende start på PL-karrieren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Lykke til Takk takk Hahaha. Fra wikisiden: Manager Dave Diaper Derfor jeg tar over klubben Har spilt en seriekamp nå, vant 1-3 etter å ha gått inn i kampen med 5.00 i odds for seier. Artig å starte sånn på bortebane, og jeg merket fort at vi snakker nivå åtte her. Se 0-3 målet mitt i YouTube-filmen under: http://www.youtube.com/watch?v=wUhbExGULC0 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 HAHAHAHA! Lykke til ja! Cortese: Det hjelper lite. Kommer med nytt ss når jeg har spilt et par tre år til Regner med jeg forlater klubben etter denne sesongen da jeg har vært der 3 år. Hadde vært gøy og prøvd et norsk lag da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Elsker å se at laget mitt går til helvete på slutten av sesongen. Ledet med 6 poeng, nå er det to og jeg har en kamp igjen, som er mot 2-ern Arsenal som er i kjempefrom. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Går i plus hver måned med Løv-ham nå. Faktisk med 100-200 tusen hver måned. Lover bra dette! Prof status snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå