DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sliter med det samme som Shurger jeg, ekstremt mye langskudd i situasjoner hvor en cross eller pasning er mer logisk. Og annulerte mål. Sykt hvordan gutta renner i offside. Hadde 4 annulerte på en kamp, 3 i en omgang. Trodde jeg skulle tilte. Har mye langskudd selv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I det siste har langskuddene roet seg kraftig ned. Det kan dog ha noe å gjøre med at det er kun Moussa Sissoko som har favoured move til å skyte fra langt hold også. Ellers skaper jeg massivt med sjangser i 4-2-3-1 taktikken min. Dog føler jeg jeg slipper inn enkle mål. Vant 6-3 mot AZ her hjemme i CL, og de hadde 3 skudd, 3 på mål. Mens jeg hadde 9 clear cuts, og 19 skudd på mål. Hm, kan være det ja. Samme her, 4-2-3-1 = masse sjangser begge veier. Men har heldigvis ikke sluppet inn så mye mål hitill i sesongen. Handla inn Defour som gjør en meget god jobb som ryddegutt på midten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Samme her også. Cross og pasning ser ikke ut til å være et valg i veldig mange tilfeller. Enda da med langskudd fra umulig hold. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Reina Johnson - Shawcross - Wilson - Criscito Moussa Sissoko - Busquets Sanchez - Pastore - Bale Torres Så får også Wilshere, Shelvey, Lukaku, Papastathopoulos, Sakho, Hazard, Afellay også spille en del. Er mange kamper, og rotering er nødvendig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Åssen funker Pastore for deg? Regner med at du måtte ut med noen spenn for ham? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hjemmekamp mot Rangers i CL. Hviler de største stjernene. Gjennomsnittsalder på 22,6. Ikke så aller værst det syns jeg http://grab.by/7qgH Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Pastore er helt vill. Betalte £8,5M for han. Prøvde å kjøpe han tidligere i gamen og, da ville Palermo ha £30M for han. Men han hadde gått til Genoa, og ville bort, så agenten hans offra han til meg, og da ble det enkelt og greit å kjøpe. Fyren er jo helt rå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg vil og ha Pastore. En annen ting som er digg tidlig i spillet er at man får kjøpt Albin billig fra Getafe. Både på demoen og nå har jeg måtte ut med mindre enn £3M og det er billig for en spiller som han. Mye assist og til tider noen syke langskudd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Pastore er helt vill. Betalte £8,5M for han. Prøvde å kjøpe han tidligere i gamen og, da ville Palermo ha £30M for han. Men han hadde gått til Genoa, og ville bort, så agenten hans offra han til meg, og da ble det enkelt og greit å kjøpe. Fyren er jo helt rå. Nice. Idioten signerte ny 5-årskontrakt med Palermo på min save, og tror ikke jeg gidder å betale £32,5 mill for ham, som de krever. Hjemmekamp mot Rangers i CL. Hviler de største stjernene. Gjennomsnittsalder på 22,6. Ikke så aller værst det syns jeg http://grab.by/7qgH Åssen gikk det a? Morsomt å kjøre ungdomslag en gang i blant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Åssen gikk det a? Morsomt å kjøre ungdomslag en gang i blant. Endte med en solid 2-0 seier etter scoringer av Eggen Hedenstad og Arshavin. Overkjørte Rangers i 90 minutter, og rangers skapte ingen verdens ting. http://grab.by/7qhn Endret 16. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ser ut som det er bug med Hall of Fame'n. Det står at jeg har 3 Major trophies. 1 CL og 2 PL. Men jeg har 0 minor cup wins. Og med LC, VM, CS osv har jeg 6 cup wins. Men de telles ikke her.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 La merke til det samme i går, mangler et LC trofe der. Må være en bug ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Pastore gjør det helt kurrant i ligaen til meg. 17 mål poeng på 17 kamper. Endret 16. november 2010 av Shurger Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Beat this bitch. Spiller venstre ving, og gjør så ganske bra. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Altfor mange straffer og stolpeskudd! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 For dere som ønsker en spiss, Aleem O`Balogun er hinsides! Kjøpte han til RBK for 1M£ (ca 10 MNOK), og har scoret gjennomsnitlig 1.5mål pr kamp! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tenkte jeg skulle starte en MLS save, noen som har tips på lag og hvordan ting fungere borti der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå