Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Litt rage. Hva FAEN skjer med annulerte mål i det spillet her? Herregud så mange jeg får! Hadde for litt siden 2 stk borte mot Aston Villa, i en kamp jeg tapte 2-1.. Fatter og begriper det ikke. Samme med gule kort, skjønner ikke hvorfor jeg får så mange :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er utrolige mye røde kort, var Malaga en sesong. Rett ned i Segunda, etter 20 poeng i La Liga. Men eg hadde så mange i karantene noen av kampene at eg gikk bare på Ferie. Hadde ikke problemet med det i Real Madrid.. Men moralen i Malaga var jo helt ødelagt. Kan vel ha noe å si?

Lenke til kommentar

Jeg testet ut tugs opplegget. Men de fleste spillerene blir ufornøyd med opplegget sitt. Noen måte jeg kan få dem til å bli fornøyd?

Misfornøyd med treningsbelastningen? Går an å skyve ned totalen litt, å se om det hjelper.

Har Allerede gjort dette. Kan det ha med at de fleste trenerene mine ikke har heltids kontrakt, ettersom jeg bare er en semi proff klubb? De fleste spillerne mine har jeg nå fått over på heltidskontrakter slik at de kunne bruke tugs opplegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...