Niram Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt rage. Hva FAEN skjer med annulerte mål i det spillet her? Herregud så mange jeg får! Hadde for litt siden 2 stk borte mot Aston Villa, i en kamp jeg tapte 2-1.. Fatter og begriper det ikke. Samme med gule kort, skjønner ikke hvorfor jeg får så mange :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hørt flere klager over gule kort. Får se hvordan det blir nåpr jeg starter. Jeg får alltid færrest gule kort på savene mine. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hørt flere klager over gule kort. Får se hvordan det blir nåpr jeg starter. Jeg får alltid færrest gule kort på savene mine. Ja, har alltid fått lite gulkort sjæl, men fått overraskende mange gule og røde hittill i FM11. Bruker normal eller lavere på taklinger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Alta IF første Tippeligasesong 2012: Efendic Overvik-Braathen-Fidjeland-Vasiliev Mahoto-Gauseth Walde-Eikrem-Softic Knowles Slo RBK første kamp 1-0, og har tapt andre kamp mot det sterke Brann 1-0 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja er utrolige mye røde kort, var Malaga en sesong. Rett ned i Segunda, etter 20 poeng i La Liga. Men eg hadde så mange i karantene noen av kampene at eg gikk bare på Ferie. Hadde ikke problemet med det i Real Madrid.. Men moralen i Malaga var jo helt ødelagt. Kan vel ha noe å si? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sykeste flaksen noen sinne i FA-cupen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Haha, har ikke akkurat stått for målorgier der, Sveern. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hehehe, kjørt B-lag i nesten alle kampene da jeg egentlig har prøvd å ryke ut av FA-cupen for å kunne spille bare liga, men når det går slik skal man ikke klage Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg testet ut tugs opplegget. Men de fleste spillerene blir ufornøyd med opplegget sitt. Noen måte jeg kan få dem til å bli fornøyd? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei Jeg lurer på om datamaskinen min klarer å kjøre FM11. Jeg har en Acer Aspire 4810TG Timeline. Har dere peiling? Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 systemrequirementslab.com Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg testet ut tugs opplegget. Men de fleste spillerene blir ufornøyd med opplegget sitt. Noen måte jeg kan få dem til å bli fornøyd? Misfornøyd med treningsbelastningen? Går an å skyve ned totalen litt, å se om det hjelper. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg testet ut tugs opplegget. Men de fleste spillerene blir ufornøyd med opplegget sitt. Noen måte jeg kan få dem til å bli fornøyd? Misfornøyd med treningsbelastningen? Går an å skyve ned totalen litt, å se om det hjelper. Har Allerede gjort dette. Kan det ha med at de fleste trenerene mine ikke har heltids kontrakt, ettersom jeg bare er en semi proff klubb? De fleste spillerne mine har jeg nå fått over på heltidskontrakter slik at de kunne bruke tugs opplegget. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tja, kan hende det ja. Det tar nok uansett litt tid før de eventuellt blir happy igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Øyh. Ingen som seeder facepack! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Den min du tenker på? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hmmm, µTorrent står å går, ser det er en som er connecta, men laster ikke opp for det =/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nå laster jeg vettu. Hele 0,5 kb/s! Bare 17 uker igjen til den er ferdiglastet da! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Den grafikkfilen lengre oppe i tråden, er det andre enn meg som ikke får åpnet den i Utorrent? Torrent bare låse seg hver gang eg prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå