Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Er Førde i 2. divisjon, men rykker ikkje opp. Første sesongen kom eg på 8. plass i i avdeling 1. Andre sesong kom eg på 2. plass, med Vålerenga 2 forran meg. Tenkte med det at nå rykker eg opp, men istaden for meg, så rykka laget på 3.plass opp.

3. sesongen vart eg flytta til avdeling 2. Vant denne avdelinga, men rykket heller ikkje opp nå(lag under meg rykka opp).

Så lurer på kvifor eg ikkje rykker opp. Er det pga stadionkapasiteten? Eller må eg stabilisere meg i 2. divisjon først?

Har du en moderklubb i en divisjon over deg? Om så, er det pga en bug som gjør at du blir forvekslet med 2.laget til den klubben, og kan derfor ikke kan rykke opp.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funket ikke det heller, får kose meg med FM10. Får prøve igjen en annen dag å få FM11 til å funke. Noen som har det gjennom steam?!?

Kjører det gjennom steam, men får ikke sjekket det akkurat nå. Du gikk inn på steamapps og der og kjørte exefila til FM? Rart at det ikke funker, har gjort det flere ganger før. :/

Lenke til kommentar

Er Førde i 2. divisjon, men rykker ikkje opp. Første sesongen kom eg på 8. plass i i avdeling 1. Andre sesong kom eg på 2. plass, med Vålerenga 2 forran meg. Tenkte med det at nå rykker eg opp, men istaden for meg, så rykka laget på 3.plass opp.

3. sesongen vart eg flytta til avdeling 2. Vant denne avdelinga, men rykket heller ikkje opp nå(lag under meg rykka opp).

Så lurer på kvifor eg ikkje rykker opp. Er det pga stadionkapasiteten? Eller må eg stabilisere meg i 2. divisjon først?

Har du en moderklubb i en divisjon over deg? Om så, er det pga en bug som gjør at du blir forvekslet med 2.laget til den klubben, og kan derfor ikke kan rykke opp.

Ser ut til at Sogndal er moderklubben min, og dei ligg i Tippeligaen. Blir vell vanskelig å avbryte forbindelse med dei, mtp styret. :(

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg roter bort seriegullet nok engang. Ledet med 12p på det meste, og nå med 4 kamper igjen er jeg 3 p foran. Etter tap borte mot Forest, U mot Newcastle hjemme og masse piss resultat. Går rett og slett ikke veien.....

Det er i det minste ikke urealistisk. :p Dersom du ikke vinner serien, altså.

Lenke til kommentar

Faen, FM11 irriterer meg no. Vant serien med Brann, diskuterte meg til ny kontrakt 3 dager før kontrakten min gikk ut, men etter 3 dager står eg uten jobb fordi at eg "visstnok" sa nei til ny kontrakt.

Gikk innpå en save som var fra 1 uke tidligere, forhandlet meg til ny kontrakt, men ikke faen om spillet ville være snill mot meg. Mistet jobben då og :(

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg roter bort seriegullet nok engang. Ledet med 12p på det meste, og nå med 4 kamper igjen er jeg 3 p foran. Etter tap borte mot Forest, U mot Newcastle hjemme og masse piss resultat. Går rett og slett ikke veien.....

Det er i det minste ikke urealistisk. :p Dersom du ikke vinner serien, altså.

Ble seriegull. 1p foran Arsenal.

Lenke til kommentar

To spørsmål her.. Viss jeg skal bruke Marcus Henriksen på Brann på sentral midtbane, hvilke rolle er han best i? Og noen spesielle spiller instrukser dere ville satt han på?

Og, prøver å få til en ny kontrakt med Huseklepp, han er overraskende keen på det, men krever en lønn 70 000 i uken, noe jeg har råd til, men klubben vil ikke gi mer enn 40 000. Går det ann å ordne på dette?

Lenke til kommentar

Og, prøver å få til en ny kontrakt med Huseklepp, han er overraskende keen på det, men krever en lønn 70 000 i uken, noe jeg har råd til, men klubben vil ikke gi mer enn 40 000. Går det ann å ordne på dette?

Prøvd å høre med styre om de vil frigi mer penger til spillerlønninger? Og jeg regner med at du har ført han opp som nøkkelspiller under forhandlingene?

Lenke til kommentar

Jupp.. Og no har eg 600 000 i uken i lønnsbudsjett, med 410 000 brukt, så skulle no gått han å gi han en bedre kontrakt :(

Måtte nettopp gi slipp på Austin, han ville til en større klubb. Endte opp med at han endte i nyopprykkede Fredrikstad. Ironisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...