Thommesen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Patchen er vel en hot-fix, for å fikse de absolutt største feilene. Ikke mye å skryte av, blir ikke å merke noe til den i norsk liga. Ellers; FAEN I HELVETES FITTE-STABÆK. Nå er jeg helt ute av medaljestriden, og har tidenes fucked up kampprogram, slik at både cupen, og mitt første fuckings europacup-spill blir å gå langt til helvete. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Her er en torrent med graphics filene minebare sett downloadtarget til FM-mappa så vil jeg tro logoer/drakter/faces kommer etterhvert som det blir lasta ned Haha, .torrent fila ble påp 11 mb ja graphics.torrent 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det hele megapack 3? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er alt det som ble linka til på sortitoutsi.net, totalt er det vel over 160 000 filer. Har enda ikke sett noe som mangler. Eneste som ikke er i torrenten er navnefiksen, da den må legges i programfiler mappa. Endret 13. november 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 En fiks som ordner navn på turneringer så de heter Champions League og Barclays Premier League f.eks. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ah, nice. Har lett etter den som torrent. Gadd ikke å drive å laste ned enkeltfiler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 En fiks som ordner navn på turneringer så de heter Champions League og Barclays Premier League f.eks. Aha! Får tar det når jeg får det spillet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blir seende slik ut med standard skin, facepacken er helt vanlig cut-out av spillerne Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jævla dritt, FM11 funker ikke på steam lengre. Noen andre som får opp samme beskjed "Spillet er ikke tilgjengelig for øyeblikket, prøv igjen senere", får jo ikke spilt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 uTorrent sliter virkelig med å åpne den fila di, Sveern. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg bruker ikke steam, så nei Og så er jeg glad igjen, banket Tromsø 3-0 i kampen om nord-norge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Var ikke akkurat en direkte rask fart du hadde, Sveern. Laster ned med 12 kb/s liksom. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du skjønner ikke Torrent Flere må laste opp mens de laster ned osv. Flere seeds = mer fart. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jævla dritt, FM11 funker ikke på steam lengre. Noen andre som får opp samme beskjed "Spillet er ikke tilgjengelig for øyeblikket, prøv igjen senere", får jo ikke spilt. Går vel an å spille med steam offline? Bare gå inn på steammappa og kjør spillet derfra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du skjønner ikke Torrent Flere må laste opp mens de laster ned osv. Flere seeds = mer fart. Skjønner jo det, men farta hans er ikke direkte imponerende likevel. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du skjønner ikke Torrent Flere må laste opp mens de laster ned osv. Flere seeds = mer fart. Skjønner jo det, men farta hans er ikke direkte imponerende likevel. Skal hive meg på når jeg kommer hjem, da skal det bli vei i vellinga Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er Førde i 2. divisjon, men rykker ikkje opp. Første sesongen kom eg på 8. plass i i avdeling 1. Andre sesong kom eg på 2. plass, med Vålerenga 2 forran meg. Tenkte med det at nå rykker eg opp, men istaden for meg, så rykka laget på 3.plass opp. 3. sesongen vart eg flytta til avdeling 2. Vant denne avdelinga, men rykket heller ikkje opp nå(lag under meg rykka opp). Så lurer på kvifor eg ikkje rykker opp. Er det pga stadionkapasiteten? Eller må eg stabilisere meg i 2. divisjon først? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har fila, så orker ikke å gjøre noe :+ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fuck deg, Shurger :Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå