Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jordan Spence og Danny Wilson (midtstoppere). Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 ... Med teskje: Hvis Arsenal vinner neste kamp, så spiller uavgjort, og så taper mot deg, så får de 4 poeng til og ender på 90poeng. Hvis du vinner alle dine tre så ender du også på 90 poeng. Da må du utjevne målforskjell. Hvis Arsenal vinner neste kamp, så taper, og så taper, så får de 3 poeng til og ender på 89 poeng. Hvis du da vinner alle dine tre så vinner du 1 poeng foran, med 90p totalt. Målforskjell er da irrelevant. Hvis Arsenal vinner begge kampene unntatt den mot deg er det irrelevant om du slår dem eller ikke, da de da ender på 92 poeng, 2 mer enn du kan få. Det interessante: Hvis Arsenal taper sine to neste kamper og så spiller UAVGJORT mot deg ender de på 87 poeng. Igjen må du vinne begge de to kampene som ikke er mot Arsenal og da ender du på 88 poeng (med uavgjort mot Arsenal). Hvis du taper mot Arsenal er alle andre resultat før den kampen irrelevante. Da vinner Arsenal uansett, fordi de da får minst 89 poeng mens du maksimalt kan oppnå 87. Bør jeg satse på at Arsenal taper alle sine og jeg vinner alle mine? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Slutt å troll Er det riktige svaret. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Arsenal tapte sin første kamp, mens jeg vant. Arsenal vant sin andre kamp, mens jeg vant. Arsenal TAPTE sin siste kamp, da så klart mot meg. Da er den 17 Premier Division-tittelen på rad sikret. :-) Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har oppnådd mye i klubben, men kun fått tildelt ''Ikon''-stempel... Jeg lurer på hva sjansen er for at en klubb som Chelsea blir kjøpt opp. Med suksess i 20 av 23 sesonger, så er det kanskje ikke rart at han ikke drar, men han må kansellere alle oppgraderinger, og avviser alle forespørseler som har med penger å gjøre, men det står fortsatt at ''Roman Abramovich vil aldri forlate klubben av egen fri vilje''... Han må jo sprøyte inn over 700 mill hver sesong, + at månedøkonomien går hundremillioner i minus hver mnd... Hvordan får jeg han vekk? Man Utd har gått av med minst ett Trofè hver sesong, men de er blitt kjøpt av en gjeng med nordmenn... De har sånn 7 direktører osv... Hvorfor skal Chelsea være så kresne på FM 11 med kun Buck, Gourlay, Arnesen og Roman? Stadion ble bygget ut i sesong 15, jeg er i sesong 23 nå, og han har en avtale med stadionen til 2040 står det, hva nå enn det betyr. Det kostet 2 mrd, vi fikk 700 Mill for Stamford Bridge, og han la inn 1 mrd. av egne penger. Er det HEEELT umulig å få Roman til å ønske seg vekk? IRL så hadde han vært konkurs nå... Det positive er at jeg bruker alle penger han gir til meg, da jeg er manager, og hvis han går konk, så må han gå, jeg tar ingen hensyn til spill-økonomi, men uansett. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Roman Abaramovich vil jo alri forlate klubben! HJELP! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm er han virkelig nødt til og forlate klubben da? Etter hva jeg har lest så gjør jo du stor suksess med laget, holder ikke det? Det er da ikke så vanlig i Engelsk fotball at direktører går av og på sånn hele tiden, vær heller glad for at han gir deg penger du kan handle for Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ikke svar fyren da Halky... Lenke til kommentar
Braka94 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 noen som veit om noen gode speidere og trenere? er Millwall og trenger det! og en god venstre ving? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er da bare å søke etter speiderattributt på 20 i søkefeltet. Jeg oppnår ikke lenger suksess, økonomien går i minus, spillerne er misfornøyde, og jeg tar mye lønn... Kan ikke Roman bare stikke... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 En kar dro på ferie i 4000 år... Legg spesielt merke til overgangsrekordene :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rart det der med Shitty. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå