cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nei Slet med å finne riktig rolle til ham. Det var til og med to sesonger hvor han ikke fikk en eneste kamp. Dessuten fikk jeg opp en regen av samme størrelse med litt bedre pasningsfot etterhvert, som fylte den rollen. Endte med å slippe ham på free transfer til Wolves etter 7 sesonger i klubben. Den offensive rekken her, derimot, den svingte det av: Suarez Pastore Hazard Torres Haha! Ender vel opp på samme måte her også sikkert.. Han har spilt samtlige treningskamper sålangt, og står med 3 avslutninger på mål! Svakt, når det er snakk om 7 kamper. Ja, håper også å få opp noen "local lads" i en regen eller to framover Jøss, både Pastore og Hazard! det der er en trussel! Fikk du inn Pastore i første overgangsvindu også? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nei, Pastore/Hazard/Suarez fordelt over to sommervindu. Fikk inn litt penger for Kuyt og Maxi, som deg. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ah! Da vet jeg hvor pengene skal brukes i de framtidige overgangsvinduene, for å si det sånn Igjen, takk! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvis du har brukt transferupdate, er sikkert Pastore gått til PSG, så mulig du må vente noen sesonger på ham. Still, verdt det. Han holdt stand til 22/23-sesongen hos meg (har såvidt startet 24/25 nå). Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det stemmer! Men får bare drøye handelen noen år:) Har, som jeg skrev tidligere, fått den godeste Kaka tilbydd. Kjøpe, ikke kjøpe? Det er snakk om en sum i underkant av 115M NOK. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kan jo være en fin playmaker istedetfor Pastore, men han er jo noe eldre da. Har du penger til overs, får du ham med en gang? Såfall sier jeg gogogo. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Måtte selge noe ekstra for å få råd til Hazard, så Kaka blir det ikke noe av også med tanke på lønnskravene. Men nå ser det ut til å bli bra her. Cavani scoret forøvrig to i åpningskampen borte mot Aston Villa, som endte 3-3.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ah, hvis du kjøpte Hazard så er det bare å hoppe og drite i Kaka. Du kan f.eks kjøre: Reina Kelly Agger Skrtel Enrique Lucas Gerrard Suarez Hazard Downing Cavani 4-2-3-1 er et must med Liverpool Finn gjerne et stopperalternativ til Skrtel, eventuelt bare bruk Wilson/Coates mye. Wilson er faktisk en av spillets beste stoppertalenter (sammen med Jordan Spence). Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ah, hvis du kjøpte Hazard så er det bare å hoppe og drite i Kaka. Du kan f.eks kjøre: Reina Kelly Agger Skrtel Enrique Lucas Gerrard Suarez Hazard Downing Cavani 4-2-3-1 er et must med Liverpool Finn gjerne et stopperalternativ til Skrtel, eventuelt bare bruk Wilson/Coates mye. Wilson er faktisk en av spillets beste stoppertalenter (sammen med Jordan Spence). Oy, ja disse rådene skal absolutt følges! Har kjørt 4-4-2 så langt, men nå skal jeg skifte til 4-2-3-1! Jeg ser nå at jeg burde brukt pengene på en annen måte, men får gjøre så godt jeg kan ut av den situasjonen jeg er i Skal prøve tipsene du gir meg! Er første gang jeg spiller med Liverpool på FM11, og sålangt kan det være morsomt å starte FM12 med Liverpool også Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg synes du har gjort det bra, jeg. Cavani er en bedre ensom spiss enn Carroll (som er ubrukelig, hvertfall i min 4-2-3-1), og Hazard er som sagt et must. Resten har du jo allerede i stallen. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Høres bra ut! Vant nettopp 2-0 over Chelsea, et veldig oppløftende resultat som viser at laget blir å regne med Jeg sliter fortsatt med å få inn Hazard, men med salg av både Maxi og Jay Spearing så begynner jeg å nærme meg kravene Skulle gjort mye for å fått solgt Caroll!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Carroll er faktisk ubrukelig. Cavani, on the other hand, eier. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Carrol gjør det faktisk veldig bra for lavere lag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Problemet er at med et par nøkkelsigneringer for Liverpool (en ekstra stopper, muligens en worldclass høyreback, og et par offensive midtbanespillere), så er ikke Liverpool et mid-table lag lenger, men title contender. Jeg har hvertfall hatt veldig suksess med det. Spesielt med transferupdate hvor man allerede har Downing og Jose Enrique i stallen, så har man spart de penga. Endret 27. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Cavani har faktisk scoret tre på sine første to matcher i motsetning til Carolls smultring på 10 kamper(inkl. treningskamper). Spørsmålet er hvorfor i huleste har jeg ikke gjort denne signeringen på FM tidligere...? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tja, jeg har aldri signert Cavani, og jeg har klart meg ganske bra (men jeg har alltid hatt en nær perfekt taktikk for Torres, og spiller stort sett ikke med annet enn Liverpool). Nå er jeg uansett kommet så langt at det er irrelevant. Jeg begynner å lure på om jeg har funnet erstatteren til Adrian Wells i en ung herremann ved navn Nick Elwell også (merk navnelikheten ). SS kommer i kveld! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Startet en save med Man Utd. Første halvdel gikk ganske så greit, fikk en liten luke til Chelsea og City, men så kom formsvikten... Brått så begynte måla å renne inn i feil ende, treffer metallet utallige ganger hver gang nå. Så er nå i en forferdelig serieinnspurt. Spilt 32 kamper og har 74 poeng, City med samme antall kamper men med 76 poeng,Chelsea har 31 kamper spilt med 74 poeng. Siste seriekamp er bort mot nettopp Chelsea, huff hater dette. Ble en artig avslutning på sesongen. 37 kamper spilt ligger jeg likt med Chelsea og City. Siste kamp er som sagt mot Chelsea. Scorer første målet, men like etterpå bestemmer Vidic seg for å kløne det til å lage selvmål. Heldigvis dukka Rooney opp og avgjorde kampen til 2-1 og liga mester. Var så CL finale som stod for tur, var mot Real så hadde ikke særlig trua. Men endte bra der og, 1-1 til ekstraomganger og i ekstraomgangene putter vi 2 mål. Sluttresultatet ble da 3-1 Hadde poengsnitt på 2,4 i ligaen og scoret 2,9 i snitt, så er vel rimelig fornøyd med sesongen. Endret 27. september 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Formsvikten på slutten av sesongen ser ut til å være programmert inn i spillet. Har opplevd det så og si hver sesong på FM11 med alle lag. Hvordan skal man spille med Chelsea på den nye transferupdaten? Jeg gjør det bare gjennomsnittlig (som vanlig). 3 poeng bak united, men hele 5 uavgjort og 1 tap på 18 kamper. Kun scoret 29 mål på de første 17. Spiller med wing backs, Cole og Boswinga, med often på alle utenom long shots naturligvis, for at de skal komme seg oppover på banen og bli involvert da jeg spiller uten vinger. På midten har jeg Mikel som deffansive playmaker i sentral rolle. Meireles som support til venstre og Lampard box to box til høyre. Foran er Mata, som jeg ikke får til å fungere optimalt, så på topp Drogba og Torres i Target og Advanced, begge attack. Har prøvd Drogba som complete og. Mata var i begynnelsen trequartista, men det gikk dårlig, nå er han inside forward uten kjempesuksess. Ellers begynte jeg med short passes, men det førte til uendelige long shots, så jeg skiftet til mixed for å få litt mer pasningsvillighet lengre enn sin markerte sidemann. Det fungerte greit på longshots, men jeg scorer fortsatt lite. Har controll og fluid. Jeg vurderer 4231, da Ganso (Paulo Henruiqe) kommer til januar. Da mangler jeg en høyrekant dog... Har også latt Anelka og Sturrdige spille, og de er gode backup, men spesielt Anelka er ingenting å satse langsiktig på. Har noen hatt noen suksess med formasjoner uten vinger egentlig? Endret 27. september 2011 av cFc Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Gud jeg elsker de 5 bakerste jeg har for tida: Sirigu, Van der Wiel, Samba, Sakho og Armand. De har lukket igjen målet mitt fullstendig, 2 måneder nå og bare 1 mål sluppet inn og det var på straffe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Cavani er bare vill. Så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå