Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventer mer enn 54? :p Fotball er jo såpass tilfeldig at selv WORLD XI vil jo gå på et tap i blant. Se nå heller på antall tap over det hele heller enn en enslig rekke. For alt du vet kan jo han ha hatt 1000 skudd på mål mens det ble et selvmål på en tilbakepassning i en kamp. Det gjør jo da ikke en 54 kampers rekke uten tap dårlig på noen måte. Skjønner ikke helt logikken der altså. Hva er da din beste rekke om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar

Kuk. Don't jinx it.

Haha, AMC'en min tok akkurat en Jordan Henderson fra søndagens batalje mot Stoke. Kommer mot keeper, skyter en gang på keeper, en gang i stopperen (alt dette mens jeg har både spiss og ving helt fri til venstre), men den tredje setter han heldigvis i lengste. Bra for ham, ellers hadde det blitt hårføner.

Lenke til kommentar

Sa opp karrieren med Bayern etter 2,5 sesonger og gikk ut på arbeidsmarkedet. Har nå tatt over Juventus som ligger på 15. plass i Serie A, og sliter fælt. Merkelig nok får JEG skylden for de dårlige resultatene av et par spillere som er concerned før jeg i det hele tatt har spillt en kamp. Bug bug bug.

Inter første kamp, kunne ha gått på en viktig seier, men ble uavgjort da de utlignet i det 82. minutt. Hadde forsåvidt god kontroll på kampen, noe som er positivt da de lå på førsteplass. Så det virker positivt til nå. En merkelig ting var at så og si alle spillerne, iallefall i førsteelveren hadde både trening på ny posisjon og en egenskap, som av og til var noe så dumt som long throws o.l. Tidligere manager må ha vært en detaljstyrer.

Makan til blæra, Iaquinta klager fra første interaction, når jeg setter han på plass så blir fyren sinna og det går til helvete. Når jeg prøver en uke etter å snakke med ham så får jeg bare opp at han er forbanna og vil ikke fire på krava. Så da blir det mutual termination som han går med på gratis. Ut med en 33-åring som tar opp mye lønn og er på vei ned i karrieren. Digg!

Vant btw andre kamp mot 17. plassen 3-0 hjemme.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Faen... Juve går til helvete...

Etter to-to mot inter som ligger på første taper jeg hjemme mot to bunnlag og har et uavgjort...

Hadde tidens fixturesliste, masse bunnlag jeg kunne få poeng fra. Ender opp med en hel rekke langskudd og tap i hver kamp..... Jeg har i snitt 13 skudd per mål mens motstanderen har kun 6. Mot Buffon.... Vinner i cupen mot Napoli og et annet lag, men taper alt i ligaen. Saven ble vel egentlig ødelagt for godt da jeg leavet etter nok et tap mot et bunnlag. Synd, for nå har jeg avinnstallerert FM, da studiene begynner snart og jeg har andre ting å gjøre når gleden med spillet forsvinner.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...