Niram Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tugs virker ikke på FM 11, og han har selv sagt at han ikke vil få tid til å lage enda grunnet studier. http://sortitoutsi.net/forum/forum-109/announcement-30-how-to-enhance-your-fm-gaming-experience/ Anbefaler denne igjen til alle sammen som vil ha facepacks, drakter med mer. Har det kommet noen facepacks etc enda? Gjerne en med "hele pakka" (premier league). Hvis du ser i linken som jeg postet, så finner du bilder for de aller fleste i spillet + at de kommer med nye opdateringer videre. Er en del nedlasting som kreves og det tar tid, men det anbefales på det sterkeste! Spillet blir så mye bedre når du har logoer, drakter, ansikter til det meste i spillet! Laster ned den enooorme pakka nå Takk for tips! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 bare hyggelig Anbefaler virkelig Sousi opdateringen med virkelige navn på ligaer. Du trenger heller ikke å starte en ny save for at den skal virke! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nå har jeg akkurat brukt et par hundre millioner på en haug med 16,17 og 18 åringer. Derfor tenkte jeg at jeg skulle sette de på litt ordentlig trening. Tenkte samtlige skulle spille reservelagsfotball i år med noen innslag på førstelaget i cuper osv. Men så ser jeg bare "trening"-alternativet på førstelaget og ungdomslaget? Fikser det seg selv da eller? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Har lsata ned det som har blitt linka der, kan godt lage en torrent av graphic mappa mi så slippere dere å drive å pakke ut og styre med hundre nedlastinger Edit: Eneste som må gjøres manuelt er den med navn, da den ikke er i graphics mappa, men i programfiler mappa til spillet... Endret 12. november 2010 av Sveern Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Noen som vet hvordan jeg får detaljestyringsnivå opp? Ligger helt nede på 25% :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har også lurt på detaljestyringsnivå, men for min del har det alltid vært omvendt. Den stiger alltid oppover. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har nå spilt halveis inn i min andre sesong i Addecoligaen, og det ser veldig lovende ut så langt. Tapte siste kampen før halvspilt serie mot Ålesund. Ble regelrett rundspilt. Slik ser tabellen ut halvveis. Er fornøyd med å holdt tomt bur hver kamp. Slap inn 3 mot Ålesund. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ferdig med 2 sesong med Aston Villa. Vant PL og EL. Spilte med dette laget: Akinfeev L Young - Dunne - Davies / Collins - Warnock Balotelli - Hamsik / Ireland - Cairnes / Henriksen - Young Cardozo / Acquafresca - Delfouneso / Agbonhlahor Har fått £55m i transferbudsjett denne sommeren, men ser ikke helt hvor jeg trenger å forsterke. Mener jeg har et godt nok lag og en god nok bredde til å vinne alt som er. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Backene? Langt i fra kvaliteten et CL-vinnende lag skal besitte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Delfouneso / Agbonhlahor Heller ikke noe spesielt å samle på spør du meg. Hora kan funke, Delfouneso er ikke så god. Endret 13. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen andre enn meg som ikke får spilt FM11 gjennom Steam? Kommer opp at spille for øyeblikket ikke er tilgjengenlig, prøv igjen senere. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skjer med at spillerne blåser straffene til siden for mål? bug?...til og med robin van persie ser jo ut som en forsvarer som klarerer ballen ved straffemerket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er en straffebug ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jepp, gikk veldig bra med straffene i starten hos meg, men i det siste har det blitt mye bom ja. Ser det kom ny patch i går, 11.1.1. Mulig de fikser det der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Delfouneso / Agbonhlahor Heller ikke noe spesielt å samle på spør du meg. Hora kan funke, Delfouneso er ikke så god. Delfouneso står med 18 mål og 13 assists for meg på 31 kamper forige sesong. Gj.sn ratingen hans lå på 7.35. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) NVM. "og en kan også merke seg at patchen er save game-kompatibel (den virker også på allerede oppstartede savegames)" Endret 13. november 2010 av Shurger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 "og en kan også merke seg at patchen er save game-kompatibel (den virker også på allerede oppstartede savegames)" Hvorfor i helvete har de ikke gjort det før? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For patchen kom i går. Dust Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Les hva jeg skrev du. Det er en forskjell på de og du. Og det jeg mener er at den nye patchen fungerer på gamle savegames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå