Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Tugs virker ikke på FM 11, og han har selv sagt at han ikke vil få tid til å lage enda grunnet studier. http://sortitoutsi.net/forum/forum-109/announcement-30-how-to-enhance-your-fm-gaming-experience/ Anbefaler denne igjen til alle sammen som vil ha facepacks, drakter med mer.

Har det kommet noen facepacks etc enda? Gjerne en med "hele pakka" (premier league).

Hvis du ser i linken som jeg postet, så finner du bilder for de aller fleste i spillet + at de kommer med nye opdateringer videre. Er en del nedlasting som kreves og det tar tid, men det anbefales på det sterkeste! Spillet blir så mye bedre når du har logoer, drakter, ansikter til det meste i spillet!

Laster ned den enooorme pakka nå :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg akkurat brukt et par hundre millioner på en haug med 16,17 og 18 åringer. Derfor tenkte jeg at jeg skulle sette de på litt ordentlig trening. Tenkte samtlige skulle spille reservelagsfotball i år med noen innslag på førstelaget i cuper osv.

Men så ser jeg bare "trening"-alternativet på førstelaget og ungdomslaget? Fikser det seg selv da eller?

Lenke til kommentar

Har lsata ned det som har blitt linka der, kan godt lage en torrent av graphic mappa mi så slippere dere å drive å pakke ut og styre med hundre nedlastinger :)

Edit: Eneste som må gjøres manuelt er den med navn, da den ikke er i graphics mappa, men i programfiler mappa til spillet...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Har nå spilt halveis inn i min andre sesong i Addecoligaen, og det ser veldig lovende ut så langt. Tapte siste kampen før halvspilt serie mot Ålesund. Ble regelrett rundspilt.

Slik ser tabellen ut halvveis. Er fornøyd med å holdt tomt bur hver kamp. Slap inn 3 mot Ålesund.

post-115220-0-23589000-1289601398_thumb.png

Lenke til kommentar

Ferdig med 2 sesong med Aston Villa. Vant PL og EL. Spilte med dette laget:

Akinfeev

L Young - Dunne - Davies / Collins - Warnock

Balotelli - Hamsik / Ireland - Cairnes / Henriksen - Young

Cardozo / Acquafresca - Delfouneso / Agbonhlahor

Har fått £55m i transferbudsjett denne sommeren, men ser ikke helt hvor jeg trenger å forsterke. Mener jeg har et godt nok lag og en god nok bredde til å vinne alt som er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...