cFc Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Godt gjort å ha bare 8,36 i av rating når du har 19 mål på 9 ligakamper. Det var da svært så negativ vi var da Har en del med at han scorte 7 i en kamp, men han har fortsatt over 1 i snitt per kamp. Synes 8.36 er ganske ekstremt bra jeg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da viser jeg til 20/21-sesongen til Adrian Wells: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen andre enn meg som reagerer på David Villa. Mannen er jo vil, halve sesongen spilt, og han er godt over 20 mål i ligaen. Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Noen andre enn meg som reagerer på David Villa. Mannen er jo vil, halve sesongen spilt, og han er godt over 20 mål i ligaen. Hadde en save med Real Madrid som jeg spilte med i 3 sesonger, og han ble toppscorer i 2 av 3 sesonger. Den sesongen han ikke ble toppscorer, var han langtidsskadet. På min nåværende save med Feyenoord har David Villa en gjennomsnittsrating på 7.92 over 3 sesonger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Da viser jeg til 20/21-sesongen til Adrian Wells: DER har du en god sesong, cFc. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hehe stemmer det. Men det er vesentlig lettere i 2021 enn 2011 da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tror Real Madrid har det sånn passe ålreit for tiden... Seriøst noe av det villeste jeg har sett av midtbanespillere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Sjekket transferhistorikken til Real. Vel, jeg lar bildene tale for seg. All valuta er selvsagt i NOK. Det begynner med småtteri som Essien osv i de tidligste årene før de i 2015-16 blant annet splasher 435 millioner på den nå aldrende... Så går det tre år med overganger i 0-150M-klassen før de igjen legger 360 millioner på bordet for en verdensstjerne, like aldrende... Da begynner moroa for alvor. Før sesongen 2020-21 finner vi disse godbitene til henholdsvis drøye 470 millioner og mer akseptable 162 millioner: I tillegg til disse to kommer det inn fire andre til 350 millioner tilsammen. Nevnte Bekir Yalcin går for tidenes høyeste sum, 860 millioner, året etter, sammen med en annen habil spiller, han her, som bare kostet 680 millioner: Etter å ha kjøpt fire offensive midtbanespillere og en spiss skulle det da bare mangle at det kom inn enda en spiss, denne gangen til beskjedne 420 millioner: Et spisspar til den samlede sum av 855 millioner er selvsagt ikke nok når man er en hvit klubb fra den spanske hovedstaden. 200 millioner blas opp ett år senere. I tillegg til de nevnte spillerne har det kommet inn en høyreback, to spisser og en venstreving til 160 millioner pr. stykk, pluss en masse riffraff på 50-100 millioner. Det er det som er verdt å nevne, i hvert fall. Når det gjelder inntekter har de aldri solgt for mer enn 90 millioner på ett år, og de har bare gått over 50 millioner fire ganger på 15 sesonger. Med de kostnadene og kvaliteten på spillerne som har kommet inn burde man i det minste forvente sportslig dominans. Siden de kjøpte Pastore har de vunnet tre ligaer, tre CLer og tre cuper, mens de har havnet på tredjeplass i ligaen fem ganger... Skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg slo tallene inn på kalkulatoren. De har tilsammen brukt 6,45 milliarder på spillere de siste 15 årene. Fjerner man det de har tjent på spillersalg sitter de fortsatt igjen med et underskudd på 5,93 milliarder. Florentino Perez er forresten fortsatt chairman. Endret 11. august 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg slo tallene inn på kalkulatoren. De har tilsammen brukt 6,45 milliarder på spillere de siste 15 årene. Fjerner man det de har tjent på spillersalg sitter de fortsatt igjen med et underskudd på 5,93 milliarder. Det er FM, ikke virkeligheten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fikk bud på £55M på en av backene mine. Jeg avslo glatt! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Slipper inn sikkert 50% av målene mine på corner... Tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Mannsmarkering + sette stopperne til å markere høyeste spillere, sidebacker på hver sin stolpe, resten mannsmarkerer unntatt den hurtigste angriperen (ving eller spiss), som ligger igjen. Åh, og kanskje en keeper som har mer command of area. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takker Har du tips for offensive cornere og mens vi er i gang? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 + Match prep focus på def set pieces på very high i et par uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fikk litt sjokk nå, Øyvind Hoås er ganske god på spillet! God i Tippeligaen hvertfall! Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fikk litt sjokk nå, Øyvind Hoås er ganske god på spillet! God i Tippeligaen hvertfall! Har du han på laget ditt? Jeg har aldri fått han til å fungere de gangene jeg har kjøpt han... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå