Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater når sånt skjer. Hadde det med Asker selv da jeg rykket opp.

Ja, det er liksom slik at målene har blitt litt mindre. JEg regner med at delvis forklaring er at keepere og forsvarere er et nivå over når du kommer opp der, og at du da ikke får like god tid, men jeg kjøper den ikke helt. Jeg har flere tilfeller der spillere som var sikker som i banken tidligere får god tid, men presterer å smelle ballen i alt som omgir målet, men ikke målet i seg selv.

På Valdres-saven opplevde jeg det samme, og innimellom der fikk jeg jo Stord opp i tippeligaen. De, som i utgangspunktet var det svakeste laget av alle hadde ingen slike problemer. Vi kom oss ganske godt i gang før jeg la den saven til sides.

Lenke til kommentar

Jeg har startet ny save, og før jeg har gjort noenting på spillet, så har jeg fått inn 5 Positive inntrykk, og 5 negative, på managersiden min... Jeg prøver å skryte av de som har gitt meg negative, og skryte såklart av managergreiene til de som alleredet er på positive inntrykk. Men disse inntrykkene forandres av seg selv, helt uten videre... Hvordan kan jeg forandre på det eller påvirke det?

Lenke til kommentar

Faen er det som skjer? I slutten av forrige sesong hadde jeg overflod av sentrale/offensive midtbanespillere og følte at jeg trengte en clear-out. Så midt i juni startet jeg å tilby spillere til klubber og fikk blant annet £2m for en aldrende Alou Diarra som aldri fikk spille, £17m for Toni Kroos som jeg fikk på free transfer samme sesong og £12.5m for Milan Badelj som hadde vært på utlån omtrent siden han kom til klubben i 2010. Dermed stod jeg igjen med Fàbregas, Paulo Henrique, Ramsey, Thiago og eventuelt Wilshere og Lamela som kan spille der. Samtidig mistet jeg Owen Hargreaves på free transfer, så et nytt anker måtte inn for å konkurrere med Song. Valget falt på Fernando fra Porto. Plutselig kommer Barcelona og byr £43.5m på Paulo Henrique og dermed aktiverer en release klausul, og jeg prøver desperat å tilby ham ny kontrakt. Men han velger så klart Barca, hvor han nå tjener £200,000. Jeg fikk i det minste en del penger for ham, selv om jeg sitter igjen med følelsen av at jeg kunne fått mye mer. Oh well, han spilte egentlig ikke bra for meg, og det er på tide at Ramsey får flere sjanser.

Men nå kommer plutselig Real med et bud på Cesc, £60m for faen. Jeg har alltid vært åpen for et salg av Cesc hvis det kommer et slikt latterlig stort bud (og jeg har aldri opplevd så store bud på FM før), men hvorfor skal det komme akkurat den sesongen når jeg har solgt unna omtrent alt av sentrale midtbanespillere + Van Persie? Jesus. Uansett, nå prøver jeg å erstatte de tapte med Lewis Holtby og Gervinho. Slik kan f. eks. Wilshere spille mer i midten. Jesus for et spill.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Nåja, jeg er jo stor fan av dobbeldekning, så jeg klarer meg :D

To keepere, 2 høyrebacker, 4 stoppere, 2 venstrebacker, 8 sentrale midtbanespillere (lett kombo av DM, MC og AM C), 2 høyrevinger, 2 venstrevinger og 4 spisser. Funkar bra!

Edit: Og hele 6 spillere av min 26-manns-stall er ekte spillere, resten er regens. David De Gea, Simon Kjær, James McCarthy, Neymar, Eden Hazard, Javier Pastore. De holder fortsatt koken i 2021.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Send en melding til brukeren Yamas og sprø ham, han har peiling. Nei vent, det er jo deg!

Jeg vurderer sterkt å sende en formell klage til styret på Diskusjon.no for å få avfeiet dette ryktet. Jeg er meg, og ingen andre.

Tilbake til TEMA for en gang skyld:

Har dere noen gang jukset på FM? Og finnes det flere jente-ansatte på FM 11 enn Eva Carneiro (Fysio) på Chelsea?

Endret av Cagayan de Oro City
Lenke til kommentar

Sykeste kampen noen sinne, angrer ikke på kjøpene mine. Hvem skulle tro at jeg skulle vinne med slike sifre med en utvisst.

Hvor mye penger ga du deg selv på editor?

10-1 er da ingenting.... 7 mål av Olic! :tease:

post-102474-0-28701200-1312186336_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...