olehenri Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Veldig spesiellt.. Var i budkrig med Zenit om Ganso, var oppe i 280 mill og det ble bare avslått fra Santos, og da ga jeg beng. 1 dag etterpå ble jeg tilbudt Ganso for 52,5 mill fra Santos, samme med Zenit. Så da sparte jeg 220mill`ish.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fordi han legger inn transfersøknad og krever overgang. Da selger de han som regel for verdien. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 han var ikke satt på salgslista.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Om du blir tilbudt blir han ofte ikke satt på lista. Bare det at han krever å bli solgt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 det har jeg fått beskjed om tidligere på spillere jeg har på speiding, har fått null indikasjoner på dette, samt det sto ingenting i spillerprofilen hans om at han var misfornøyd osv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette kan skje over en dag om han vil til en klubb, men ikke blir solgt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja men når andre har krevd å blitt solgt etter interesser så har jeg fått beskjed om det om jeg har fulgt denne spilleren og har den på lista mi, da har det også stått i profilen hans at han er satt på lista etter eget ønske, vil vekk osv. Hos han sto det at han var fornøyd med ny kontrakt osv Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt normalt, jeg hentet Alexis Sanchez (tror det er sånn det skrives ) for 90mill(NOK) etter første sesong.. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvordan sletter man forskjellige lagringsteder? Jeg er i sesong 2019, men vil tilbake til sesong 2016, da jeg var i Chelsea. Og jeg tror jeg har sett et sted på PC'en min alle lagringsdataene og kan slette de. Men har glemt hvor de er. Jeg tror jeg har på Autolagring for hver dag i spillet, og tenker ikke å starte HEEELT på nytt, men heller ikke spille i en annen klubb enn Chelsea i 2019. Hvordan sletter man så og si de siste 3-4 årene? Jeg går inn på Start - Dokumenter? Osv? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Med mindre du har et gammelt savegame fra 2016 liggende, så tror jeg egentlig ikke det går. Skal ikke garantere. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har 3 sånne lagringsgreier... Men alle står det at er lagret senest, ja, i 2019... Michael Laudrup er nå Manager i Chelsea og er blandt mine ''Positive Inntrykk''. Han sin stilling er stabil... Jeg er klubbløs for øyeblikket, men vil tilbake til Chelsea... PS. Hvordan vet man når Crashdumps kommer? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hva betyr å legge til en ny Manager? Kan jeg legge til en ny manager i 2019 for Chelsea, og heller styre den? Eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei igjen, Yamas... Begynner å bli slitsomt dette her. 4 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sup Yamas, lenge sia sist Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 ? Javel, jeg skal late som jeg forstår dere. Men jeg går videre: Jeg leder en Norsk Andredivisjonsklubb, vi er på sisteplass. Men kan jeg rykke ned, da? Det er ingen flere divisions lengre nere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvis du rykker ned blir spillet ødelagt. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Her var vi seriøse ser jeg... Hvis jeg er 25 år, har laget en bruker med kun Engelsk Nasjonalitet. Kan jeg da etter 50 år i en og samme klubb, med suksess. Få omtalen: ''Sir''? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg vet at man egentlig ikke kan beskylde spillet for å jukse, men av og til er det fristende. Etter å ha fått Frigg opp fra 2 divisjon på det tredje forsøket rykket jeg direkte opp fra 1 divisjon til Tippeligaen. Mange av spillerne mine har vel så gode ferdigheter som spillerne på de andre lagene i tippeligaen. God ro, gode avslutningsferdigheter og står på ønskelisten for flere andre tippeligalag. De første kampene i tippeligaen går også ganske bra. Men etterhvert så virker det som spillerne mine sikter på tverrliggeren og stengene i stedet for mål. Følgelig går da moralen ned og media begynner å grynte om at jeg bør benytte en annen taktikk. Det går heller ikke an å kommentere slikt, og når moralen er nede i do så har det utrolig lite å si hvilken taktikk jeg bruker. Så nå er min store utfordring å få laget mitt i gang, samtidig som at spissene min sikter mer inn i mål igjen. Men hvordan skal dette gjøres? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 "You have faith" om de har måltørke. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 "You have faith" om de har måltørke. Ja, men det gjelder jo både spisser og midtbanemennesker og vinger og hele bøtteballetten. De skuddene som gikk inn eller i klypene på keeper i første divisjon og de første få kampene i tippeligaen, går nå i stenger og tverrliggere og alle andre steder. Men jeg skal prøve om jeg får dem i gang, men moralen nå er helt på bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå