cFc Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg sikter til at den generelle kvaliteten på regens er ALT for lav, slikt at etter 7-8-9 sesonger blir ligaene fylt opp med middelmådige spillere, mange gode lag bruker latterlig dårlige spillere. Dette har SI blitt gjort oppmerksom på gang på gang, men de forandrer det aldri.Det er mulig å holde sitt eget lag godt, og det vil alltid være en god spiller i andre klubber her og der, men generellt så blir nivået alt for lavt desverre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du mener altså at det ikke kommer opp nok gode regens til å holde samme kvalitetsnivå som f.eks Premier League og La Liga har per i dag? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Spilt masse FM etter en god pause, kommet så langt som 2017 med Real Madrid. Higuain med 342 mål i serien for Real Madrid. Beste sesong med 49 mål i La Liga. Kommet noen meget gode regen også, bland annen en Landini som har helt syke stats. Skulle gjerne lagt inn et bilde, kan noen forklare meg raskt å smertefritt hvordan man legger inn bilder på denne siden? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det har kommet noen gode regens ja, men ikke nok til å holde nivået i ligaer i det hele tatt. Spillet blir lettere og lettere for hver sesong da andre klubber ikke er like god til å scoute og kjøpe gode ungutter, da det er manko på disse gjør det forskjellen større. Hvis du går inn på players og ser på alderen på de med høyest verdi så er nok alderen langt høyere enn i begynnelsen på spillet . 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det kan vel også ha noe med at selgende klubb presser prisen så sinnsykt i været at ingen har råd til stjernespillere lenger? Noe som igjen fører til at antatt svakere klubber plutselig hever seg. Altså - sterke klubber får ikke tak i talenter, svake klubber beholder dem og det blir jevnere. F.eks er Big4-dominansen i England helt slutt hos meg i 2021. Det er helt åpent om plassene mellom 2-20 (men jeg vinner jo hvert år ) Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er faktisk litt enig med det du sier. Det kommer noen syke regens en gang i blandt, som så regel blir hentet av den som spiller. Det kommer alt for få gode regens og derfor for dårlig kvalitet på ligaen. Synd i grunn, da det brått blir lettere å vinne utover i sesongene. Er en grunn for at folk klarer å vinne CL med tippeliga lag! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Helt Grei stats på Higuain de siste sesongene http://bildr.no/view/926672 Dere får bruke linken hvis dere er interessert, gir opp å prøve å laste inn bilde på forumet. Prøvde egentlig alt mulig. Ingenting funket Endret 12. juli 2011 av Raul07 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Enig med dere angående regens og at det blir lettere. Det er synd egentlig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Prøver du å ta vekk gleden min ved en fantastisk sesong nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, men jeg har merket det selv og gjennom diverse games at de andre lagene ikke får toppspillere som de burde. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Håvard Nordtveit er klar for brann! Lykkens dag! Måtte ut med 110 000kr/uke for han i lønn, men får han på free transfer og blir en sykt viktig spiller i CL framover! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 En annen ting som irriterer er at teamtalks har så latterlig mye å si. "Feil" teamtalk kan ødelegge en kamp, "rett" teamtalk fører til knusing - de andre fører til en "jevn" kamp. Bare prøv å spill samme kamp flere ganger (med saveloading), med samme lagoppstilling, men varier prematch teamtalk, så får dere se 3 ganske forskjellige pauseresultat. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Malaga saven gikk til helvete, så jeg begynte på en Bayern save. Da ribery blir skadet ot Muller har spilt ræva som inside forward, bestemte jeg meg for å spille 442 en kamp. Motstanderne får et skudd på mål og scorer. Jeg har vel rundt 18 skudd og alle bommer naturlgivis. Kampen før scorer Leverkusen to de siste 10 min og det blir uavgjort.... Det går igjen på alle savene mine at jeg er så forbanna lite effektiv kontra motstanderen min hver gang. Heldigvis har jeg vunnet resten av kampene mine og ligger ikke lavere enn 2. plass. Men å tape (nok en gang....) der motstanderen har et skudd på mål.... Er det andre som har dette problemet? Da ble det 4 ligakamper uten seier, og 5 poeng opp til 1. plass, før jeg plutselig vinner 5-1 igjen. Det som definerte den dårlige formen var spesielt mangel på å få store sjangser ut av skuddene mine. Fort det meste langskudd som selfølgelig jeg ikke klarer å score på. Utrolig irriterende dette. Endret 15. juli 2011 av cFc Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Da ble det 4 ligakamper uten seier, og 5 poeng opp til 1. plass, før jeg plutselig vinner 5-1 igjen. Det som definerte den dårlige formen var spesielt mangel på å få store sjangser ut av skuddene mine. Fort det meste langskudd som selfølgelig jeg ikke klarer å score på. Utrolig irriterende dette. Still inn manuelt på spillerinstrukser hvor ofte spillerne skal ta langskudd. Da blir du kvitt en del av problemet . Lenke til kommentar
tevil Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er så ufattelig merkelig at assistentmanageren min kommer og sier at "(spillernavn) looks like he is used to close down opponents less often than asked to today". Jeg mener, jeg skjønner at det kan være et problem for spillere som er nye i klubben. Men når man er inne i sin SJUENDE sesong med klubben må man da ha skjønt hvordan laget spiller? Enig. Har ett par spillere som alltid får den feedbacken. Spesielt spisser, som kan ha vært i klubben fra 16år og oppover. Noe man kan fikse på trenings-stilen kanskje? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Da ble det 4 ligakamper uten seier, og 5 poeng opp til 1. plass, før jeg plutselig vinner 5-1 igjen. Det som definerte den dårlige formen var spesielt mangel på å få store sjangser ut av skuddene mine. Fort det meste langskudd som selfølgelig jeg ikke klarer å score på. Utrolig irriterende dette. Still inn manuelt på spillerinstrukser hvor ofte spillerne skal ta langskudd. Da blir du kvitt en del av problemet . Hjelper ikke et døyt for da spiller de bare bort ballen, jeg burde da skifte over til saktere tempo og holde på ballen og bygge opp angrep, men jeg ser ikke at det hjelper heller. Jeg klarer ikke FM2011. Det er jo rimelig vanskelig synes jeg, men det skal kanskje være sånt.. Selv med Bayern roter jeg det til igjen. Etter 9 strake seiere (som jo selvfølgelig er bra) etter første formfallm bortsett fra et tap mot Real Madrid i CL, så kommer 3 stusslige kamper med to uavgjort og tap mot 18. plassen 3-0 der to corner mål og et seint da jeg presser på), uten at jeg har gjort noe særlig forskjellig. Den ene kampen har motstanderen 5 skudd, mot mine 16, der 3 langskudd mot mine 4. Blir 1-1. Den andre var litt mer jevn. Så kommer 18. plassen der jeg har 61 %, uten å skape mer enn 1 CCC. Helt stagnasjon med Robben & Ribery på kantene. Disse dårlige formene kommer jo helt ut av det blå. Så etter 18 kamper har jeg nå 5 uavgjort og to tap med bayern, og ligger 1 poeng bak 1. plassen. Og da blir jo Ribery skadet igjen, i første kamp han og robben spiller sammen. Jaja, kan fortsatt vinne ligaen, må bare prøve å være litt mer positiv. Vedder på at halvparten her hadde vunnet ligaen etter 25. kamper. Men jeg skjønner det virkelig ikke altså. Bastian Schwein som deep lying supp og Gonzales som ballwinning deff. To fullback support, trenger jeg mål skiftes de til wingback. Så Kroos som trequartista (av og til attmid supp) og to kanter som inside att. Poacher på topp, da jeg spiller høyt tempo så skal denne karen ligge helt på topp og snuse, spissene er av laber teknisk kvalitet så complete funker ikke helt bortsett fra kanskje Klose. Kroos i sin trequartista skal alltid ha noen som lukter på bakrom tilgjengelig, eller Sweinsteiger som ligger bak. Så default pass da laget har både høye spisser men også tekniske og ballsikre spillere. Så en blanding der spillerne gjør som de ønsker der og da ser best ut. Jeg ser mangler deffansivt med denne posisjonen, men hittil har det deffansive fungert ok da jeg har nest minst innslupne og klart mest mål. Men det er de latterlige periodene der jeg plutselig er HELT ute av form som ødelegger, akkurat som skjedde sesong på sesong med chelsea og også med Malaga der jeg generellt slet stort. For å illustrere poenget, dette var kampen etter de tre veldig dårlige kampene uten noen særlige forandringer: Jeg skjønner ikke stort. (målet deres var kjempetabbe der Buyten mister ballen på 5 meter... Samme situasjon som sist, dårlig form før jeg så plutselig vinner 5-1... Endret 17. juli 2011 av cFc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Senk spillernes kreative frihet. Det funker ofte. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Senk spillernes kreative frihet. Det funker ofte. Prøvde det andre omgang her da jeg plutselig slet igjen da mine to ACM var skadet denne kampen. Det gikk som det som så ofte gjør og da er jeg på 4. plass. Merket lite forskjell men jeg får vel kjøre det over tid for å se etter forskjell. Jaja, neste kamp vinner jeg 6-2 igjen.. Spillet har rabies jo! Endret 17. juli 2011 av cFc Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sett prematch preparation til offensive movement? Skaff deg bedre trenere i kategorien attacking og shooting? Gi spissene/offensive midtbaner avslutninger som personlig treningsfokus? Mye som kan gjøres med måltørker... Also: Prematch teamtalk har som jeg har nevnt sykt mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå