Colado Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har skaffa meg FM nå, men har ikke veeldig mye peilig på Fotball generelt, og er jo jævelig avansert spill. Bør jeg legge det fra meg med engang? xD Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er vel bare å prøve seg frem. Er jo en del tips i spillet også, om du ikke har deaktivert det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Absolutt ikke, kjenner flere som digger FM selv om de ikke fordrar fotball, til og med et par som har blitt genuint interessert i fotball etter å ha spillt FM Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Startet et game med Malaga, for en vanskelig oppgave det skal vise seg å være. Har 2-2-16 i La Liga etter 20 kamper. forferdelig start og nedrykk er allerede sikret... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette er mitt lag i sesong 2: Robinson Kaboul-Samba-Fazio-Givet V. Bommel-Nzonzi Altintop-Gamst-Piatti Owen/Kalinic Benk: Patricio, Jones, Ruud, Guilavogui, Aissati, Suk, Kalinic/Owen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Meget sterkt lag Same. Gammel tropp, men det er ofte det lureste på et lag som Blackburn. Her er laget mitt som vinner TL 2011 (mest sannsynlig): Opdal Høgli - Amankwah - Korcsmar - Dodo Nordtveit Solli - Mæland Kleiven Hereqi - Hoås Benken:Mohus, Grorud/Sætra, Vilsvik, H Haugen, Skjølsvik, Mjelde, Stene/Pluemjai Har også Diego Silva, Jaiteh, F Haugen, Torp, Guastavinho og Grønner av nevneverdige spillere. Så god rotasjon blir det i et tett kamp program med europa, TL og cup. Mye langtidsskader for tiden så måtte hente inn litt folk. Fikk foresten opp en morsom melding nettopp. Overkjørte Tromsø i Bergen, greit nok, men jeg klarte ikke å putte! Sto 1-1 i 75 minutter før Kleiven 4,23 på overtid, i en 4 minutters overtid, puttet med et nydelig hodestøt! Reiste meg fra stolen og ropte! Nesten like deilig som om det skulle skjedd irl Uansett så etter kampen kom meldingen om kampen: "Brann med full kontroll da Gutan ble feid til side." Dramatisk overtidsmål på over overtiden. Full kontroll my ass Endret 11. november 2010 av Iceman #10 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er nå igang med min fjerde sesong, fortsatt med Vidar FK. Har flere ganger blitt linket til diverse klubber med høyere kompetanse i Addeco, men avist alt sammen. Troppen foran denne sesongen ser ganske sterk ut. Forhåpentligvis kan jeg gjøre noen av de som jeg leier til Vidar spillere. Får se.. Endret 12. november 2010 av Mafsa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Startet et game med Malaga, for en vanskelig oppgave det skal vise seg å være. Har 2-2-16 i La Liga etter 20 kamper. forferdelig start og nedrykk er allerede sikret... Malaga ja, høres ut som en utfordrende jobb det Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Setter dere opp egne treningsopplegg? Jeg har alltid bare "hatt det sånn som det er", men føler at jeg burde gjort noe mer. Isåfall, har dere noen tips til hvordan man skal komme i gang med det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Pleier alltid å sette opp eget treningsopplegg ja. Pleier som regel å ha eget for: back, duellsterk midstopper, rask midstopper, def midtbane, off midtbane, ving, sterk spiss og rask spiss. Er ikke så vanskelig egentlig, er ganske logisk hva de enkelte trenger å trene mye på. F.eks pleier jeg å ha mye aerobic, forsvarsspill, angrepsspill og taktikk. Dette siden noen av de viktigste egenskapene til en back er hurtighet, taklinger og posisjonering. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Setter dere opp egne treningsopplegg? Jeg har alltid bare "hatt det sånn som det er", men føler at jeg burde gjort noe mer. Isåfall, har dere noen tips til hvordan man skal komme i gang med det? Pleide som regel å laste ned Tugs treningsprogram. Men vil prøve ø lage eget etterhvert. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Setter dere opp egne treningsopplegg? Jeg har alltid bare "hatt det sånn som det er", men føler at jeg burde gjort noe mer. Isåfall, har dere noen tips til hvordan man skal komme i gang med det? Pleide som regel å laste ned Tugs treningsprogram. Men vil prøve ø lage eget etterhvert. Jepp. Pleier som regel å komme en del treningsopplegg som er laget av spillere ja. Brukte det sjøl, husker jeg. FMNorge er en fin portal for slike ting, sortitoutsi.net også. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ah, så om man vil gå den enkle veien kan man bare laste ned et slikt og plassere spillerne på riktig "posisjon". Kanskje jeg kan prøve det til å begynne med Har egentlig lyst på et opplegg som er veldig bra for de unge spillerne. Liker at ungguttene får sjangsen, også i større kamper! Endret 12. november 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jepp. Har ikke laget eget program for unge spillere på fm11 enda, men før var det iallefall slik at de har en mye lavere treningsbelastning, så er sikkert lurt å ordne noe eget der. På de "defaulte" oppleggene er det rimelig jevnt fordelt vil jeg tro, så lønner seg sikkert å mikse og trikse litt! Regner med at Shurger har en del synspunkter på dette, han er en "do-it-yourself-man" når det kommer til FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Shurger gir faktisk faen i år sette opp treningsprogram. Han bare finner gode trenere og lar det gå for seg selv derfra. For min del lastet jeg ned Lavezzis treningsprogram fra FMNorge til FM09 eller hva det var og bruker det enda. Har ikke fått FM11 enda, men bruker det på FM10. Der setter jeg alle på riktig greie (er vel en 10-15 forskjellige treningsprogram). Jeg editer også noen slik at det passer enkelte spillere bedre. (Dvs så godt som lager ny.) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skuffende. Han som er så anal på å sette opp taktikker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Han er det. Liten rage her, selv om det er FM10. Fy faen som jeg hater å ryke ut når det gjelder ufortjente kamper. Overkjører Lyon hjemme og leder 2-0 helt til fuckings Lisandro fuckings fitte-Lopez dukker opp helt på fuckings tampen og scorer så inni helvetes fuckings ufortjent slik at Lyon går videre på bortemål. Det er så jævla ufortjent at jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har gått veldig bra med min save til nå. Her er tabellen min andre sesong etter 20 kamper: Spillerstats: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Han er det. Liten rage her, selv om det er FM10. Fy faen som jeg hater å ryke ut når det gjelder ufortjente kamper. Overkjører Lyon hjemme og leder 2-0 helt til fuckings Lisandro fuckings fitte-Lopez dukker opp helt på fuckings tampen og scorer så inni helvetes fuckings ufortjent slik at Lyon går videre på bortemål. Det er så jævla ufortjent at jeg blir kvalm. Ja, FM er helt jævlig når det kommer til slike ting. Har solgt, free transfera spillere og kasta kopper og krus i hytt og pine når ting går imot meg. Roper så høyt at naboene sikkert tror det er mord på gang. FM er det eneste spillet (muligens det eneste i det hele tatt) som får meg til å flippe på den måten. Så vet akkurat hva du mener.. 1-0 tap mot Chelsea, tre stolpeskudd til meg, 8 store målsjangser mens de blå har et stakkarslig skudd på mål, som selvfølgelig går inn. Edit: Cortese; ser veldig bra ut det der ja. Ser ut som om de to på topp har funnet hverandre. Endret 12. november 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jepp, men desverre er Rooney skadet for tiden. Rullet inn 2-3 mål hver kamp da han var utpå. Husker da jeg hadde den gamle pcen med CRT skjerm som jeg alltid slo i da det ikke gikk min vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå