Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Har nettopp starta med liverpool, og trenger noen forslag til billige venstrebacker.

 

har handlet litt, og forsterka med unge talent på midt og spiss. Lukaku og T. Hazard (bror til eden). da er det å få bytta ut aurelio og kjøpe ny venstreback som manglar.

 

ps, oppgraderte også ungdomsfasiliteter, hjelper det mykje på å få gjennom ungetalent eller er det litt unødvendig?

Taye Taiwo er ganske god, og ganske billig tror jeg. Vet ikke hvor mye du får Santon for hvis du er i første sesongen, men Inter ville ha latterlig mye for ham i 2016. Forøvrig kan du jo sjekke hvor mye Gareth Bale koster.

 

EDIT: Ungdomsfasiliteter har jeg ikke anelse på, men av erfaring så har det litt mer med hvor gode klubben er på oppfostring i virkeligheten. På City saven min har jeg ikke hatt en eneste god en, men på barca saven popper det opp nye hele tiden. OM har også pleid å ha mange bra ungdommer. Jeg vil heller anbefale deg å hente unge talenter og fostre dem opp gradvis i a-laget. Liverpool er såvidt jeg vet ikke enorme på ungdomsutvikling.

Endret av August S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp starta med liverpool, og trenger noen forslag til billige venstrebacker.

 

har handlet litt, og forsterka med unge talent på midt og spiss. Lukaku og T. Hazard (bror til eden). da er det å få bytta ut aurelio og kjøpe ny venstreback som manglar.

 

ps, oppgraderte også ungdomsfasiliteter, hjelper det mykje på å få gjennom ungetalent eller er det litt unødvendig?

Taye Taiwo er ganske god, og ganske billig tror jeg. Vet ikke hvor mye du får Santon for hvis du er i første sesongen, men Inter ville ha latterlig mye for ham i 2016. Forøvrig kan du jo sjekke hvor mye Gareth Bale koster.

 

EDIT: Ungdomsfasiliteter har jeg ikke anelse på, men av erfaring så har det litt mer med hvor gode klubben er på oppfostring i virkeligheten. På City saven min har jeg ikke hatt en eneste god en, men på barca saven popper det opp nye hele tiden. OM har også pleid å ha mange bra ungdommer. Jeg vil heller anbefale deg å hente unge talenter og fostre dem opp gradvis i a-laget. Liverpool er såvidt jeg vet ikke enorme på ungdomsutvikling.

 

Litt uenig her. Jeg er i City nå og har oppgradert alt som er av fasiliteter og etter ungdomsfasilitetene ble top notch så har det begynt å komme opp flere spillere som er gode nok for førstelaget og toppen av PL iløpet av noen år :-)

Lenke til kommentar

Jævla saklig dette spillet.

 

Før semifinalen i CL blir 4 spisser skadet på 3 kamper. I semifinalen ryker jeg 6-4 sammenlagt. 5 av målene er scoret av Sanchez, Eriksen og Aguero på hodet. Tilsammen har de ikke 20 jumping/heading og 3 av målene kommer på fuckings corner. Det blir så usakling at jeg blir trist.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før kamp mot Arsenal, som bruker å være min argeste rival:

 

Arsenal-manageren: "Vi skal erstatte Liverpool som den dominante kraften i engelsk fotball!"

 

Meg: "Vi skal virkelig vise Arsenal hvor langt unna en PL-tittel de egentlig er."

 

Kamp, på Emirates: Liverpool leder 3-0 etter 7 minutter.'

 

Edit: Sluttresultatet:

 

924307.jpeg

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Faen!

 

Har begynt på en ny save med Malaga, laget den nye stadionen som de snakker om og infaser den fra og med 1.07.2014, samt omgjort sugar daddy fra background til front (betyr mer aktiv) og gitt de litt mer penger, snakk om en 150 mill NOK i startkapital. Men ingen transfer vindu i første omgang, så jeg må spille halv sesong med stallen som den er. (Har dog endret Buonanonte til å ikke være på lån). Så rett før sesongen blir jo da Baptista skadet. Etter 5 kamper kommer han innpå etter 60 minutter. Da går det jo naturligvis 5 minutter før han er ute nye 5-6 uker. Kjipt.

 

 

Lenke til kommentar

Såååå trist. Sorry, men tror ikke det er mange som er interessert i å høre på juksegamene dine.

 

Det var da voldtsomt da. Ikke noe suksess på byn igår?

 

Om du har sett det, så har Malaga blitt kjøpt opp av en rik qatar'er. De har blandt annet kjøpt Joaquin og Nistelrooy nå, samt det er snakk om å bygge ny stadion. Jeg syntes det kunne være interresant å prøve dette scenarioet, en liten spansk klubb som skal ut å prøve seg mot de store støttet av en rik eier. For en gangs skyld tenkte jeg at det kunne være gøy.

 

 

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er så ufattelig merkelig at assistentmanageren min kommer og sier at "(spillernavn) looks like he is used to close down opponents less often than asked to today".

 

Jeg mener, jeg skjønner at det kan være et problem for spillere som er nye i klubben.

 

Men når man er inne i sin SJUENDE sesong med klubben må man da ha skjønt hvordan laget spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...