Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal i gang med 2022-2023 sesongen nå. Er Real Madrid etter og ha startet som United manager og vert litt rundt om kring, laget ser slik ut nå

 

Pindi (regen)

Alex(regen)-Stanner(regen-gonzalez(regen)/galeano-Powell

Vale/gonzalez

Pablo-Pelegrini-roy

Babacar/tigre-Koch

 

Har vel nesten bare regens nå, sliter litt med å finne topp klasse men, holder da til gull.

Lenke til kommentar
Det er fordi jeg ikke har penger nok til å betale kompensasjonen. For eksempel Lemos Filho, 5 stjerner på shooting og ball controll, skal ha lite lønn og lite kompensasjon, men funker fortsatt ikke. Kjedelige greier, får vente til neste sesong.

 

Det er en mulighet, men i mellomtiden kan du kanskje se på gratis-markedet for å se om det er noen som kan gjøre en ok jobb mens du venter på å få penger til å hyre de virkelig store trenerne...

 

Det samme skjer med meg hele tiden! er sinnsykt irriterende! om han har fått en kamp eller fler for første laget kommer det opp og han blit irritert over manglende spillertid. Elendig bug.

 

Jeg får det samme, men jeg har ikke fått at de har blitt irritert over manglende spilletid. Det jeg har registrert er at i historien så står det korrekte antallet kamper og mål og slikt de har fått på utlån...

Lenke til kommentar
Det er fordi jeg ikke har penger nok til å betale kompensasjonen. For eksempel Lemos Filho, 5 stjerner på shooting og ball controll, skal ha lite lønn og lite kompensasjon, men funker fortsatt ikke. Kjedelige greier, får vente til neste sesong.

 

Det er en mulighet, men i mellomtiden kan du kanskje se på gratis-markedet for å se om det er noen som kan gjøre en ok jobb mens du venter på å få penger til å hyre de virkelig store trenerne...

 

Joda, og det har jeg jo gjort. Men irriterende dog. Vurderte å selge Lucho Gonzalez, fikk et tilbud på 170 mill NOK av Chelsea, men det ble ikke noe av.

Lenke til kommentar

Fikk bud på 40M for Hamsik. Lurer virkelig på om jeg skal selge eller ikke.

 

Du finner mange bedre spillere en Hamsik, dessuten begynner han vel å dra på åra? Selg.

Hamsik er latterlig vill på saven min. Solgte han ike nå-

 

Fikk bud på 40M for Hamsik. Lurer virkelig på om jeg skal selge eller ikke.

 

Hvilken sesong er du i da?

16/17.

Lenke til kommentar

Herregud jeg er virkelig dårlig i FM. Sesong 15/16 og jeg kommer på 3. plass med chelsea etter alt og dømme for andre år på rad! Til tross for uante ressurser i flere år på rad og stjernespillere i hver posisjon har jeg ikke klart å få en sesong der jeg skikkelig presterer kamp etter kamp. Tap mot City, Villa, Arsenal , United og til og med Newcastle i innspurten ødela det som lå ann til et gull i januar.

 

Ayayay.. Dette var virkeig ikke kvelden for FM. Jeg leder 3-0 mot middlesbrough og gjør ingen bytter i pausen. Så starter jeg kampen og trykker kjapt over til noe gøy på nettet. Jeg glemmer kampen, og når jeg er tilbake i fm så ser jeg dette.

 

 

 

 

post-102474-0-76900800-1309909324_thumb.png

Endret av cFc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sesongen er ferdig og Amankwah ble toppscorer i tippeligaen med 20 mål! Helt vannvittig hvor mye han putter på cornere.

 

Rekorden min er 33 mål iløpet av en Tippeliga-sesong av Vaclav Kadlec. Han herja så sykt. Kjøpte han for £1 mill og solgte han for £16,75 M

Lenke til kommentar

Er i slutten av første sesong med Sunderland og nå begynner alle andre klubber å hente trenerene mine og jeg får ikke signert nye da jeg ikke får gitt de høy lønn pga styres restriksjoner. Balansen er i minus, men jeg har over 100 mill i transfer og 1 mill å gå på i lønn. Er det pga balansen at jeg ikke får gitt potensielle trenere mer enn en luselønn?

Lenke til kommentar

Er i slutten av første sesong med Sunderland og nå begynner alle andre klubber å hente trenerene mine og jeg får ikke signert nye da jeg ikke får gitt de høy lønn pga styres restriksjoner. Balansen er i minus, men jeg har over 100 mill i transfer og 1 mill å gå på i lønn. Er det pga balansen at jeg ikke får gitt potensielle trenere mer enn en luselønn?

Hvis du justerer ned transferbudsjettet og heller høyner lønsbudsjettet vil du kunne gi høyere lønn. Dette gjør du i styrerommet.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Har nettopp starta med liverpool, og trenger noen forslag til billige venstrebacker.

 

har handlet litt, og forsterka med unge talent på midt og spiss. Lukaku og T. Hazard (bror til eden). da er det å få bytta ut aurelio og kjøpe ny venstreback som manglar.

 

ps, oppgraderte også ungdomsfasiliteter, hjelper det mykje på å få gjennom ungetalent eller er det litt unødvendig?

Endret av imastard
Lenke til kommentar

Hvordan i helvete fikk du Kadlec til tippeligaen?

 

Samme som Iceman, med førstepatchen. Jeg ante ikke hvem han var, men hentet han på lån først en halv sesong hvor han scora 10 mål på 12 kamper, så da var saken biff - når januarvinduet åpnet bladde jeg opp den fine summen - £1 M og siden har han herjet både i TL og CL. Solgte han som sagt videre igjen for £16 M etter 4,5 sesong til Lyon :-) Han var umulig å erstatte i RBK, så jeg takka fort ja til tilbudet fra Tottenham som kom kort tid etter. Siden har jeg vært i AC Milan og nå i min fjerde sesong med City 22/23 ;)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...