Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i 2013 og spiller med Brann. Har kommet på 2. plass to år på rad, og ligger an til å komme på 2. plass i år også etter halvspilt serie. Vålerenga er plutselig blitt ustanselig. Tidligere var det Molde, men jeg hentet halve Molde på free transfer før sesongen, så de er litt svekket.

 

Så til poenget med posten:

Sir Alex Ferguson legger opp!

 

Jeg søker på jobben som Man United-manager!

 

Jeg blir avvist fordi United ikke ønsker å betale meg ut av kontrakten med Brann. Jeg har 1 års kontrakter med lav lønn! WTF?!

 

Nå har jeg etter den søknaden blitt tilbud jobben i Bolton og Aston Villa. Freidig som jeg er, lagrer jeg saven for Brann, og lager en ny hvor jeg aksepterer jobben i Villa.

 

Skal bli United-manager til slutt - må bare sørge for nissen som fikk jobben får sparken...

Lenke til kommentar
Jeg blir avvist fordi United ikke ønsker å betale meg ut av kontrakten med Brann. Jeg har 1 års kontrakter med lav lønn! WTF?!

 

Nå har jeg etter den søknaden blitt tilbud jobben i Bolton og Aston Villa. Freidig som jeg er, lagrer jeg saven for Brann, og lager en ny hvor jeg aksepterer jobben i Villa.

 

Skal bli United-manager til slutt - må bare sørge for nissen som fikk jobben får sparken...

 

 

Haha! Det er godt du har et mål! You can do this... Hvordan reagerte klubben på at du søkte jobben? Eller fikk du ingen reaksjon?

Lenke til kommentar

Ingen reaksjon i form av meldinger iallefall. Ei heller da jeg avslo Bolton og Villa.

 

Noen som vet om det er mulig å få opp igjen kontakt med spillere etter man har havnet uklar med dem? (Både egne som er bøtelagt og skjelt ut og free transfers man har gitt ultimatum...)

Lenke til kommentar

Ingen reaksjon i form av meldinger iallefall. Ei heller da jeg avslo Bolton og Villa.

 

Noen som vet om det er mulig å få opp igjen kontakt med spillere etter man har havnet uklar med dem? (Både egne som er bøtelagt og skjelt ut og free transfers man har gitt ultimatum...)

 

Hmm. Jeg vet at om du venter noen uker så er i alle fall spillere som har fått ultimatum eller på andre måter har trukket seg fra forhandlinger interessert i å snakke med deg.

 

Ellers er jeg lettere irritert over at jeg nå har nettopp spilt gjennom nok en sesong i andre divisjon, Norge. Hver gang man treffer 2-lag til tippeligaklubber får man beskjed om at dette burde være grei skuring. Men problemet er jo at de ofte har flere tippeligaspillere på lagene, og dette er jo spillere av et helt annet kaliber enn de jeg selv har. Det er nok dette at andrelagene har fryktelig lavt rykte, men det er fremdeles litt irriterende.

Lenke til kommentar

Hadde mulighet til å få Prince Boateng til Brann, men jeg rotet meg bort i lønnsforhandlingene. Satte et ultimatum lik det speideren min mente han ville kreve (det laveste!), og det var vel 95k i uken. Agenten trekker seg fra forhandlinger med meg, og han ender opp i en annen klubb.

Lenke til kommentar

OM har jo ikke penger. Jeg er muligens bortskjemt fra å ha spilt med Barca og City, men 0 kroner da? Jeg får ikke en gang ansatt trenere.

 

Er det fordi at du ikke har plass til flere trenere, eller fordi at du ikke har penger til trenere? Har du ikke plass til flere trenere kan du gå til styrerom og spørre om du kan få ansette flere trenere i støtteapparatet. Er det fordi at du ikke får kjøpt trenere så kan du jo se om det er noen halvgode trenere tilgjengelig på fri. Jeg vet ikke, men jeg vil anta at det er bedre med noen halvgode trenere enn ikke trenere i det hele tatt...

Det er fordi jeg ikke har penger nok til å betale kompensasjonen. For eksempel Lemos Filho, 5 stjerner på shooting og ball controll, skal ha lite lønn og lite kompensasjon, men funker fortsatt ikke. Kjedelige greier, får vente til neste sesong.
Lenke til kommentar

Fy faen så surt!!

 

Hadde en drømmefinale mot serie 2'er RBK, der jeg kunne hente gullet hem med en seier. Laget spiller latterlig dårlig første omgang og jeg ligger under 2-0. Andre omgangen begynner på værst tenkelig vis med et mål i mot på en corner. Sitter innpå Fredrik Haugen og han putter to, men det blir ikke nok. Kunne blitt en uforglemmelig aften på et fullsatt Brann stadion mot RBK, men slik gikk det selfølgelig ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...