Cazzo Grande Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Joda var spennende, men da begge lagene hadde puttet 9 på rad begynte det å bli tørt Nå klarer jeg faen meg ikke å vinne heller, tapte mot Valenciennes og ligger ann til å tape mot SB 29. Og der bommet jeg på straffe også... Og der slapp jeg inn en straffe også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Leo_Khenir, er Jamie Carragher blitt legende på din Liverpool save? Tar det litt fra hodet, men husker ikke om Carra er blitt legende. Jeg, Eden Hazard og Javier Pastore er derimot blitt legender. Spillere som gikk fra spillerkontrakt til spillende trener-kontrakt til trenerkontrakt: Carra, Gerrard, Agger og Torres. Samtidig er dette også de eneste spillerne fra dagens stall jeg har beholdt, så nær som Wilson da. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er Flekkerøy IL og har vunnet tippeligaen, cupen og deltar i gruppespillet i CL. Når økes reputation(omdømme) slik at bedre spillere vil til klubben? Den står fast på rett over 5000. Og en ting til; Jeg vil gjerne at 2-laget skal spille faste kamper i en serie, hvordan lar det seg gjøre? U-19 laget spiller fast i en serie så de under 19 får kamptrening men jeg har mange gode a-lagsspillere jeg vil skal få kamptrening når de ikke har plass i første11ern. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 I norsk seriesystem er det slik at 2. lag er en del av seriesystemet, ikke en dedikert reserveliga slik f.eks England har. 2. lag må ha en divisjon mellom seg og førstelaget, altså at den høyeste divisjonen et 2.lag til et TL-lag kan spille i, er 2. div. Siden 2. div også er laveste norske divisjon på FM, betyr det at få lag vil ha reservelag gode nok til å gi reserver kamptrening. 2. laget KAN rykke opp, men det er sjelden. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er ikke noen måte jeg kan få 2-laget i et seriesystem på, midt i en save? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå har jeg blitt tilbudt jobben som Norges manager.. To do or no to do.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er bare drit med landslagsjobb. BARE drit. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har aldri prøvd det før, så tenkte jeg kunne forsøke hvertfall.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tro meg, du går lei etter ~2mnd. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Støtter Leo, det er drittkjedelig... Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som har forslag til midtsopper jeg kan handle inn før andre sesong med Blackpool? Har ganske godt budsjett nå, men har prøvd å skaffe Gary Cahill, Phil Jones, Shawcross, Vorsah og Varane, men ingen vil engang snakke med meg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvilket lag er du? Danny Wilson, Sakho.. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Er Blackpool, som det står i posten Problemet er at ingen engang vil innlede forhandlinger Endret 1. juli 2011 av Bonzoor Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Player Search -> huk av at du får opp kun interesserte, og filtrer ut stoppere. Da får du se hva som vil komme til deg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sorry, min feil. Hva med Scott Dann? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sorry, min feil. Hva med Scott Dann? Sakho ville ikke til klubben, heller ikke Wilson. Prøver meg på Scott Dann nå, han ser jo riktig god ut Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 OM har jo ikke penger. Jeg er muligens bortskjemt fra å ha spilt med Barca og City, men 0 kroner da? Jeg får ikke en gang ansatt trenere. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 OM har jo ikke penger. Jeg er muligens bortskjemt fra å ha spilt med Barca og City, men 0 kroner da? Jeg får ikke en gang ansatt trenere. Er det fordi at du ikke har plass til flere trenere, eller fordi at du ikke har penger til trenere? Har du ikke plass til flere trenere kan du gå til styrerom og spørre om du kan få ansette flere trenere i støtteapparatet. Er det fordi at du ikke får kjøpt trenere så kan du jo se om det er noen halvgode trenere tilgjengelig på fri. Jeg vet ikke, men jeg vil anta at det er bedre med noen halvgode trenere enn ikke trenere i det hele tatt... Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen som husker hvordan man sjekker hvem som ble årets spiller blant fansen, eller går ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå