Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leo_Khenir, er Jamie Carragher blitt legende på din Liverpool save?

 

Tar det litt fra hodet, men husker ikke om Carra er blitt legende. Jeg, Eden Hazard og Javier Pastore er derimot blitt legender.

 

Spillere som gikk fra spillerkontrakt til spillende trener-kontrakt til trenerkontrakt:

 

Carra, Gerrard, Agger og Torres. Samtidig er dette også de eneste spillerne fra dagens stall jeg har beholdt, så nær som Wilson da.

Lenke til kommentar

Jeg er Flekkerøy IL og har vunnet tippeligaen, cupen og deltar i gruppespillet i CL. Når økes reputation(omdømme) slik at bedre spillere vil til klubben? Den står fast på rett over 5000.

 

Og en ting til; Jeg vil gjerne at 2-laget skal spille faste kamper i en serie, hvordan lar det seg gjøre? U-19 laget spiller fast i en serie så de under 19 får kamptrening men jeg har mange gode a-lagsspillere jeg vil skal få kamptrening når de ikke har plass i første11ern.

Lenke til kommentar

I norsk seriesystem er det slik at 2. lag er en del av seriesystemet, ikke en dedikert reserveliga slik f.eks England har. 2. lag må ha en divisjon mellom seg og førstelaget, altså at den høyeste divisjonen et 2.lag til et TL-lag kan spille i, er 2. div. Siden 2. div også er laveste norske divisjon på FM, betyr det at få lag vil ha reservelag gode nok til å gi reserver kamptrening. 2. laget KAN rykke opp, men det er sjelden.

Lenke til kommentar

OM har jo ikke penger. Jeg er muligens bortskjemt fra å ha spilt med Barca og City, men 0 kroner da? Jeg får ikke en gang ansatt trenere.

 

Er det fordi at du ikke har plass til flere trenere, eller fordi at du ikke har penger til trenere? Har du ikke plass til flere trenere kan du gå til styrerom og spørre om du kan få ansette flere trenere i støtteapparatet. Er det fordi at du ikke får kjøpt trenere så kan du jo se om det er noen halvgode trenere tilgjengelig på fri. Jeg vet ikke, men jeg vil anta at det er bedre med noen halvgode trenere enn ikke trenere i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...