Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Oh HELLS yeah! Og dette er samme dag som Wells får utmerkelsene World Golden Ball, FIFA World Player of the Year og UEFA Forward of the Year. Endret 29. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg ga bøter for utvisning, en ukes. De klagde på at jeg var for snill så jeg gir konsekvent to uker nå og da er det og galt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det stemmer bra ja. GI dem 2 ukelønner i bot selv om de får 2 gule, og når de blir misfornøyde må du alltid si ting som "jeg synes du fortjente boten og jeg akter og holde fast ved beslutningen." Etter hvert godtar de alltid bøtene osv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Gjør det. Utenom èn gang, bommet på knappen og beklaget meg i stedet. Bittert. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Harry Redknapp forsvinner kanskje fra Spurs etter sesongen, og jeg er heteste kandidat for jobben! Er nettopp startet i 3 sesong med Brann. Foreløpige meritter: 1. år: Vant cup 2. plass serie. Solgte Opdal - fansen misfornøyd. 2. år: Cup: Røk i semi. 2. plass serie (bak Molde for 2. år på rad!). Uefa: Overlevde gruppespill i knallsterk gruppe, røk i 2. utslagsrunde mot Bayern. 3. år: Nettopp startet, men jeg har hentet inn et halvt lag for mye. Aksepterte et bud på Gustavinho på 22mill (NOK). Selger Leciewski for 12M + 25% av neste salg. Hentet Bugge på free fra Molde. Har med andre ord skakkjørt Brann litt i form av en bråte spillere, og tar lett en jobb i Spurs om jeg kan. Målet er å få ta over United, men jeg regner med det tar noen sesonger... =) Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Noen forslag til en spiss som kan spille alene på topp i Blackpool? Det er i første sesong og har begrenset budsjett. Kadlec vil ikke til klubben. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Steven Fletcher, kanskje litt dyr? Febian Brandy er på free transfer i starten av spillet og rocker Championship og L1, ei så værst i Premier Leauge heller. Ellers har du Sanogo som du kan låne f.eks. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hør med Chelsea om du får låne Sturridge, evt Liverpool om Pacheco? Bør være muligheter der. 1 Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hva med Christian Benitez? Billig og god! Om du vil låne er Macheda og lukaku to fine alternativ! Endret 30. juni 2011 av HtotheE Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Endte med Yaya Sanogo på lån, men han blir vel mest backup Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Prøv å kjøp han etterhvert, du. Han blir blandt topp 5 spisser i verden. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Klar over det, men akkurat nå er det hovedprioritet å holde seg i Premier League. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Noen ganger er FM så dumt. Downing ble skadet i tre måneder, og på pressekonferanse skulle jeg velge ut en erstatter for han. Det eneste alternativet mitt var Ashley Young, som har vært fast på den andre kanten i flere sesonger. Tenkte jeg skulle velge Albrighton, men neida.. Ble til og med spurt om jeg trudde Young kunne ta over plassen til Downing. :!: Men, samme det. Young ble fornøyd. Oh HELLS yeah! Og dette er samme dag som Wells får utmerkelsene World Golden Ball, FIFA World Player of the Year og UEFA Forward of the Year. Hehe, Delfouneso scoret etter 13 sek for meg. Var visst ikke langt unna rekorden. Endret 30. juni 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Litt frustrerende å være manager i Blackpool, taper 2-1 etter ekstraomganger mot United i ligacupens kvartfinale, og fansen er skuffet. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Leo_Khenir, er Jamie Carragher blitt legende på din Liverpool save? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 i 2015 er han Icon hos meg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vant nettop 15-14 på straffekonk mot PSG, faen så kjedelig etterhvert. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvordan kan straffekonk bli kjedelig? Jeg holder på å dø av spenning hver gang jeg havner i en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå