Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harry Redknapp forsvinner kanskje fra Spurs etter sesongen, og jeg er heteste kandidat for jobben! Er nettopp startet i 3 sesong med Brann.

 

Foreløpige meritter:

1. år:

Vant cup

2. plass serie.

Solgte Opdal - fansen misfornøyd.

 

2. år:

Cup: Røk i semi.

2. plass serie (bak Molde for 2. år på rad!).

Uefa: Overlevde gruppespill i knallsterk gruppe, røk i 2. utslagsrunde mot Bayern.

 

3. år:

Nettopp startet, men jeg har hentet inn et halvt lag for mye. Aksepterte et bud på Gustavinho på 22mill (NOK). Selger Leciewski for 12M + 25% av neste salg. Hentet Bugge på free fra Molde.

Har med andre ord skakkjørt Brann litt i form av en bråte spillere, og tar lett en jobb i Spurs om jeg kan. Målet er å få ta over United, men jeg regner med det tar noen sesonger... =)

Lenke til kommentar

Noen ganger er FM så dumt. Downing ble skadet i tre måneder, og på pressekonferanse skulle jeg velge ut en erstatter for han. Det eneste alternativet mitt var Ashley Young, som har vært fast på den andre kanten i flere sesonger. Tenkte jeg skulle velge Albrighton, men neida.. :p

 

Ble til og med spurt om jeg trudde Young kunne ta over plassen til Downing. :!:

 

Men, samme det. Young ble fornøyd. :p

 

Oh HELLS yeah!

 

post-154491-0-63364900-1309377663_thumb.png

 

Og dette er samme dag som Wells får utmerkelsene World Golden Ball, FIFA World Player of the Year og UEFA Forward of the Year.

 

Hehe, Delfouneso scoret etter 13 sek for meg. Var visst ikke langt unna rekorden. :p

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...