Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Den tar et random fornavn og setter det sammen med et etternavn. Når da mange med norske statsborgerskap har slike navn blir det fort sånn at den velger litt rart.

 

Jeg forstår at den gjør det, men det forhindrer meg ikke fra å bli litt forundret. Jeg mener, det er jo ikke så mange norske spillere i spillet som heter Nguyen eller Abdellaoue. Jaja, det får stå sin prøve.

 

Jeg er også forundret over at jeg henger meg så mye opp i navnene til spillerne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, litt spesielt det ja.

 

 

Ellers synes jeg dette var litt rart:

post-61155-0-17039300-1309281089_thumb.png

 

 

 

 

What?? Barcelona går fra Europaligaen til Cl? Da kun for at du skal bli slått ut naturligvis :) Regner med at du taper semien mot barca på et unødvendig selvmål etter å ha hatt 10 CCC.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan har du fått alle de pengene?

Jeg har solgt berbatov,park, og en del andre, alle spillerne som har gått på lån har jeg tatt litt penger for, bygd ut stadioen og fått inn mer der, sammarbeidsklubb med Shaktar og en fin avtale der og får inn litt der, og i min 2 sesong så tok styreformannen og ga meg 750 millioner ekstra på overgangsbudsjettet.Pluss at jeg får jo en del inn for alt jeg vinner også har jeg gitt spillerne nye kontrakter med de fleste som gir dem mindre lønn osv:)

Lenke til kommentar

Hvordan har du fått alle de pengene?

Ikke editor, men den klassiske ta over real madrid/city/barca og kjøp dritt spillere for alt dem har. Kan nesten vedde penger på dette.

 

Noen som har opplevd dette før foresten? :) Like gøy hver gang...

Det er det hvertfall ikke! solgt mange spillere, og fått 750 millioner av David Gill til overgangsbudsjettet!

også får jeg jo mye for det jeg vinner osv.

Lenke til kommentar

Hvordan har du fått alle de pengene?

Ikke editor, men den klassiske ta over real madrid/city/barca og kjøp dritt spillere for alt dem har. Kan nesten vedde penger på dette.

 

Noen som har opplevd dette før foresten? :) Like gøy hver gang...

 

Alt for mange ganger.... Finnes ikke noe mer frustrerende enn å gi bort viktige poeng på grunn av jævla uflaks. Virker aldri som om det skjer andre veien, heller... :mad:

 

Ikke det at jeg blir rundspilt så ofte, men. :p

 

 

Opprykk med klar margin :cool:

 

Haha, den er grom! :D

 

Er manchester united,vant FA Community Shield og vant serien 7-8 runder før sesongen var ferdig første året, vant også fa cupen mot liverpool 4-2, ligacupen vant jeg mot manchester city 3-2 også slo jeg barcelona i champions league finalen 2-1.

Vant i andre sesongen premier league, facupen, liga cupen, vm for klubblag, champions league også FA Community Shield

 

skal starte 3 sesongen nå og har verdens beste lag tror jeg, får det ikke så mye bedre!

har kjøpt:

Manuel Neuer

Cristiano Ronaldo

Hulk

Bale

Erick Torres

Contrao

Modric

Eden Hazard

Varane

Coentrao

 

Ja, vi tror alle på deg! :!:

haha, tror du meg ikke?

det er sant! kan ta bilde å legge ut.

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tenkt å sett oversikten over overgangene du har hatt, for det virker ikke veldig troverdig. C.Ronaldo må da ha kostet nærmere 1 mrd alene.

 

Veldig fornøyd med at jeg har 10 hordalendinger i første 11'eren min for tiden! Prosjektet begynner å ta form!

 

Opdal

Haugsdal - Amankwah - Grønner - Kalvenes

H.Haugen

Mæland

Bentley ----------------- Mjelde

Børven - Larsen

 

Kalven blir erstatta med Våge Nilsen nå som jeg klarte å lokke til klubben da kontrakten var nesten gått ut med Molde. Måtte ut med 12 mill og gi han nøkkelspiller rolle, men han er den beste venstre backen fra vestlandet som jeg har mulighet til.

 

Og til dere som ikke viste dette: Våge Nilsen og Mæland er fra Hordaland. Henholdsvis Stord og Bømlo :)

Lenke til kommentar

Liten cheat av meg nå. Drittlei at nesten halve laget var skadet. Når i tillegg spillet går aktivt inn for at jeg skal tape blir jeg sur. Rødt kort etter 5 min, to spillere skadet etter 20 og 3-0 etter 35 min. Da lukket jeg bare spillet. Da jeg spilte kampen på nytt ble det 0-2 etter at Stekelenburg spilte til 8,5. Misliker det, men ble så forbanna.

Lenke til kommentar

Jeg har gått signing bonanza og signert halve Norge på free transfer etter 2. sesong med Brann. Har nå en stall på rundt 35 spillere, og må selvsagt kvitte meg med noen. Hentet Bugge, Hoås og Hoseth på free. I tillegg har jeg selvsagt signert en haug med unge talenter som skal gjøre det skarpt i fremtiden.

 

Har kommet på 2. plass to år på rad bak Molde.

Satser på å ta 1. plassen til Molde neste sesong. De er forøvrig interessert i både Mjelde og Grorud, men jeg selger ikke en seigmann til den klubben!

:ph34r: Moa-ha-ha. :ph34r:

Lenke til kommentar

haha, tror du meg ikke?

det er sant! kan ta bilde å legge ut.

 

Ta SS av overgangene dine, begge sesongene du, de vil jeg også like å se.

 

ScreenShot av finaler, tabeller osv beviser ingen ting, da du kan ha lagret før kampene, og avsluttet de du ikke vant. :)

 

 

Regen stjerna mi puttet nettop 5 mål i Champions League finalen. Digg!

 

Er det morsomt og utfordrende å spille med City?

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Regen stjerna mi puttet nettop 5 mål i Champions League finalen. Digg!

 

Er det morsomt og utfordrende å spille med City?

Morsomt, ja. Utfordrende, nei. Vurderer å begynne i ett eller annet nytt lag, men er litt usikker på hvilket. Regner med at det blir OM, men vi får se når jeg gidder. Som sagt er det morsomt å spille med City, og det er jo stort sett alt som teller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...