Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møkkaspill!

 

Jeg ligger 1 poeng bak Molde før siste runde. Skal bort å møte jojo-laget Tromsø som ender midt på tabellen uansett. Molde skal møte Alta som må vinne for å overleve i serien.

 

Jeg kommer rett fra 5 seire på rad, blant annet en sterk borteseier i UEFA-cupen borte mot Catania.

 

Molde spiller 1-1, og jeg blir OVERKJØRT av et Tromsø som ikke har noe å spille for. FAEN!

Lenke til kommentar

k9z. 6 plass i ligaen etter en meget svak avsluttning. Har sykt mange spillere på U landslag oppdrag og sliter med å stille lag! Fått solgt Jaiteh så håper å få inn en spiller snart! Børven står øverst på ønskelisten. Mæland og Våge Nilsen er reist til Molde. Håper jeg klarer kjøpe de om et par sesonger. Spendt på de nye talentene som kommer inn også, kanskje noen som kan komme inn å spille rotasjon.

Lenke til kommentar

Bah, hater meg selv. Nok en gang har jeg latt wheeler & dealer'n i meg gå løs på transfermarkedet og jeg sitter igjen med følgende sentrallinje: Alex Song, Alou Diarra, Owen Hargreaves (30 år, gratis), Aaron Ramsey, Cesc Fàbregas, Paulo Henrique, Thiago (Jack Wilshere, Samir Nasri). Spiller 4-5-1 (1 DM og 2 CM), så det blir nok mye rotasjon jah... Litt synd at Wilshere ikke får fortsette fast som MC ved siden av Cesc, for han imponerte virkelig der første sesongen. Satser på at han kan bli en god inside winger på AMR. Også litt synd at Ramsey får ENDA mindre spilletid. Bah. :/

 

Neste år ser jeg Toni Kroos og Pablo Piatti blir ledig på free transfer. Haha. Må lære å styre meg.

Lenke til kommentar

For en start på sesongen! 4 kamper, 13-0 i målforskjell, kun bak (!!!) Sunderland som har 17-4 i målforskjell da de spiller en 4-2-4 formasjon.Lukaku har sålangt 7 mål og 8.55 i snitt i serien, Neymar har 2 mål og 3 assist, som gir en solid 7.80 i snitt. Slått Tottenham i Supercupen også. Bra start!

Lenke til kommentar

Bah, hater meg selv. Nok en gang har jeg latt wheeler & dealer'n i meg gå løs på transfermarkedet og jeg sitter igjen med følgende sentrallinje: Alex Song, Alou Diarra, Owen Hargreaves (30 år, gratis), Aaron Ramsey, Cesc Fàbregas, Paulo Henrique, Thiago (Jack Wilshere, Samir Nasri). Spiller 4-5-1 (1 DM og 2 CM), så det blir nok mye rotasjon jah... Litt synd at Wilshere ikke får fortsette fast som MC ved siden av Cesc, for han imponerte virkelig der første sesongen. Satser på at han kan bli en god inside winger på AMR. Også litt synd at Ramsey får ENDA mindre spilletid. Bah. :/

 

Neste år ser jeg Toni Kroos og Pablo Piatti blir ledig på free transfer. Haha. Må lære å styre meg.

 

Hehe, kjenner meg igjen i det. Bortsett fra at jeg som regel går glipp av de beste gratissigneringene.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om Regens. Er jeg lett å provosere når jeg reagerer på at mange av regensene i den norske serien har navn som Mustafa Moen, Petter Shala, Stefan Karadas, Fredrik, Ivar og Kjetil Abdellaoue eller Einar, Erik, Hans-Petter, Remi eller Stian Nguyen? Det er det jeg ikke liker med regens i den norske ligaen: ettersom vi vet hvordan folk får navn i norsk så blir jeg litt forundret over hvordan fm klarer å kombinere navn slik at de overhodet ikke hører godt ut sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...