DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fy faen, endelig rykka opp til Tippeligaen, så bestemmer styret seg for å utvide en stadion som aldri er over halvfull. De må ta opp et digert lån og godtar altfor lave bud på nøkkelspillere -_- Greia er at det er en visst standard som må til på stadion for at du skal kunne spille i Tippeligaen. Det samme skjedde med meg og Asker. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hvordan har du fått alle de pengene? Ikke editor, men den klassiske ta over real madrid/city/barca og kjøp dritt spillere for alt dem har. Kan nesten vedde penger på dette. Noen som har opplevd dette før foresten? Like gøy hver gang... Endret 26. juni 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg var trener i Enga, spilt to sesonger med de. Vant tippeligaen to ganger og kom til CL i andre sesong. Så ble jeg lei Enga så sa opp jobben der. Søkte på Wolfsburg jobben som jeg overhodet ikke trodde kom til å få, men det gjorde jeg. Så jeg gikk fra Enga til klubben som har sikra seieren i Tyskland Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Uff, jeg klarte å komme til finalen i tippeligaen, men rett før finalen sendte jeg tydligvis alle stjernespillerne mine til landslaget. Og så klarte jeg å lagre spillet. HJELP!! Alle spillerne mine har en rød firkant på seg, som betyr at jeg ikke kan bruke dem. Jeg trodde jeg valgte spillerne jeg skulle bruke i Euro cup. Noen som vet når de ca kommer tiolbake til laget mitt? Jeg fikk vite at jeg hadde "vraket" alle spillerne mine. Endret 26. juni 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ha! Tror jeg fikset problemet. Jeg sa opp jobben. Nå er ikke Viking mitt problem lenger. Nå gjelder det å finne ny jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hva faen er greia med at jeg legger ut en søknad for youth coach og ingen av de som sier de vil faktisk vil? Får inn en del som melder sin interesse, men på kontrakt er det ingen som vil ha jobben som youth coach, kun coach. Endret 26. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hvordan har du fått alle de pengene? Ikke editor, men den klassiske ta over real madrid/city/barca og kjøp dritt spillere for alt dem har. Kan nesten vedde penger på dette. Noen som har opplevd dette før foresten? Like gøy hver gang... Alt for mange ganger.... Finnes ikke noe mer frustrerende enn å gi bort viktige poeng på grunn av jævla uflaks. Virker aldri som om det skjer andre veien, heller... Ikke det at jeg blir rundspilt så ofte, men. Opprykk med klar margin Haha, den er grom! Er manchester united,vant FA Community Shield og vant serien 7-8 runder før sesongen var ferdig første året, vant også fa cupen mot liverpool 4-2, ligacupen vant jeg mot manchester city 3-2 også slo jeg barcelona i champions league finalen 2-1. Vant i andre sesongen premier league, facupen, liga cupen, vm for klubblag, champions league også FA Community Shield skal starte 3 sesongen nå og har verdens beste lag tror jeg, får det ikke så mye bedre! har kjøpt: Manuel Neuer Cristiano Ronaldo Hulk Bale Erick Torres Contrao Modric Eden Hazard Varane Coentrao Ja, vi tror alle på deg! :!: Endret 26. juni 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
internaut Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva faen er greia med at jeg legger ut en søknad for youth coach og ingen av de som sier de vil faktisk vil? Får inn en del som melder sin interesse, men på kontrakt er det ingen som vil ha jobben som youth coach, kun coach. Er det noe særlig poeng i å ha youth coacher da? Er vel bare å bruke samme coacher på A-lag og ungdomslag, sette på 2-3 coacher på samme kategori om workload per coach blir for høy.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hadde 0 så tenkte jeg skulle ha et par i alle fall bare. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva faen er greia med at jeg legger ut en søknad for youth coach og ingen av de som sier de vil faktisk vil? Får inn en del som melder sin interesse, men på kontrakt er det ingen som vil ha jobben som youth coach, kun coach. Er det noe særlig poeng i å ha youth coacher da? Er vel bare å bruke samme coacher på A-lag og ungdomslag, sette på 2-3 coacher på samme kategori om workload per coach blir for høy.. Er en fordel å ha ungdomstrenere som har høye stats på "Working with Youngsters"... Man kan fort se at en trener som har 5 stjerner på attacking på førstelaget kan ha bare 2 stjerner på ungdomstreningene, fordi han er udugelig med unger. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Lyon i CL-finalen?? Hvor mange ligaer har du med? Jeg møtte Lyon i finalen tre år på rad fra 2016 til 2018... Om det er noen som er interesserte i FM-prat på msn, send meg en PM :-) Har DJ_Dark ditcha deg? Endret 27. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Havner fort under 2-0 mot Bayern, men to mål av Wolfswinkel sørger for årets deiligste comeback. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva faen er greia med at jeg legger ut en søknad for youth coach og ingen av de som sier de vil faktisk vil? Får inn en del som melder sin interesse, men på kontrakt er det ingen som vil ha jobben som youth coach, kun coach. Er det noe særlig poeng i å ha youth coacher da? Er vel bare å bruke samme coacher på A-lag og ungdomslag, sette på 2-3 coacher på samme kategori om workload per coach blir for høy.. Er en fordel å ha ungdomstrenere som har høye stats på "Working with Youngsters"... Man kan fort se at en trener som har 5 stjerner på attacking på førstelaget kan ha bare 2 stjerner på ungdomstreningene, fordi han er udugelig med unger. Jo, men poenget er at når man først har en god youth coach med høy "working with youngsters" kan man jo likevel gi han jobben som coach istedenfor youth coach, da kan han jo trene både unger og a-lag. Jeg har aldri sett at en ungdomstrener får færre stjerner av å trene a-laget. Eneste fordelen jeg ser med å ha youth coacher er at de sannsynligvis forlanger mindre i lønn enn en vanlig coach. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Lyon i CL-finalen?? Hvor mange ligaer har du med? Jeg møtte Lyon i finalen tre år på rad fra 2016 til 2018... Om det er noen som er interesserte i FM-prat på msn, send meg en PM :-) Har DJ_Dark ditcha deg? Han spiller ikke nok. + at han er n00b Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hahaha Har du gått lei av Napoli-sagaen hans allerede? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Indeed Send meg PM du og, jeg trenger noen med skillz Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Okda, PM sendt. Forvent masse skryting om regensa mine, samt den uhorvelig drøye målforskjellen jeg oppnår hvert år Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Et lite arbeidsuhell gjorde at jeg ikke hadde noen spisser av klasse klar til kampen mot Alta. Jeg rokerte litt om fra min vanlige 4-3-1-2 formasjon (alle sentralt fremover på banen), til en spenstig 4-3-3 formasjon hvor de 3 angriperne var offensive midtbanespillere. FB CB CB FB CM CM CM RAM CAM LAM Endte opp med brakseier (4-0!), og en ny formasjon er født! Rett skal være rett, Alta er dumpekandidat, men likevel artig å vinne med uortodokse formasjoner. Er selv Brann og cruiser mot 2. plass i år igjen. Bak Molde. Jævla Molde. Foran RBK. Sett at de ikke tar meg på slutten. Ligger 5 bak Molde, og 2 foran RBK 6 runder før slutt... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Indeed Send meg PM du og, jeg trenger noen med skillz Typisk at jeg trodde jeg var safe med ny FM-MSN-buddy akkurat idet Dark logga av, så gjorde du det samme ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå