Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke alle som har tatt med 2. div tipper jeg.

 

Ellers liker jeg best den engelske modellen med en egen reserveliga.

 

Enig, utvilsomt den beste modellen, men jeg forstår godt hvorfor de ikke har den i Norge. Blir nok litt dyrt og tidskrevende om halvprofesjonelle reservelagsspillere skal dra fra Tromsø til Sør-Norge for å spille kamp annenhver helg. :p

 

Jeg spiller forøvrig med Aston Villa for tiden. Utrolig artig. PL- og LC-gull i sesong 3, og PL- og FA Cup-gull i sesong 4 er jeg bra fornøyd med. FA Cup finalen ble en utrolig spennende kamp!

 

 

http://oi53.tinypic.com/b9auy8.jpg

 

Laget mitt ser atm slik ut:

 

Stekelenburg

Van der Wiel - Jagielka - Hummels - Warnock

-------- Makoun

Moussa Sissoko ---------

Downing ---------------------------- Young

Agbonlahor - Bent

 

Mye engelsk, og mange av de som orginalt var i klubben. :D

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Lå tre poeng bak Lyon to runder før slutt, og fordi Lyon hadde forholdsvis enkel motstand var jeg rimelig klar på at jeg heller skulle kjempe om tredjeplassen med Marseille, som lå ett poeng bak meg. Lyon tapte en kamp og fikk en uavgjort, som førte til at Lille ble mester i League 1 i min første sesong i klubben :love:

Lenke til kommentar

Er manchester united,vant FA Community Shield og vant serien 7-8 runder før sesongen var ferdig første året, vant også fa cupen mot liverpool 4-2, ligacupen vant jeg mot manchester city 3-2 også slo jeg barcelona i champions league finalen 2-1.

Vant i andre sesongen premier league, facupen, liga cupen, vm for klubblag, champions league også FA Community Shield

 

skal starte 3 sesongen nå og har verdens beste lag tror jeg, får det ikke så mye bedre!

har kjøpt:

Manuel Neuer

Cristiano Ronaldo

Hulk

Bale

Erick Torres

Contrao

Modric

Eden Hazard

Varane

Coentrao

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...