Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Han er ikke så forbaska god da, kanskje jeg overdriver. Men jeg har følelsen på at han kan bli noe, har allerede bra på mange viktige spiss stats i ung alder. Om det er noen som er interesserte i FM-prat på msn, send meg en PM :-) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Etter 3 sesonger uten et jævla trofe, stikker jeg av med the treble i min fjerde sesong. Vant ligaen 2 poeng foran City, Slo Aston Villa i FA-cupfinalen og knuste Lyon 5-2 i CL-finalen. Det tok tid, men fytti grisen det er godt å vinne noe Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Lyon i CL-finalen?? Hvor mange ligaer har du med? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Lyon i finalen er ikke så rart. I min save med Tottenham hvor jeg er i tja, 2018 eller no sånt, så er det vel meg, Barca og Lyon som er best i CL. Jeg har med mange ligaer på den saven og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kjører vel 7 ligaer. England Frankrike Tyskland Spania Italia Norge Portugal Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Øverste i alle eller med litt dydbe? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dybde i england. ellers har jeg med serie b og liga adelante i spania. Ellers er de andre de øverste. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Spiller ikke reservelaget matcher i Norge? Er midt i 2. sesong og det har just gått opp for meg at INGEN på 2. laget blir matchfit av å henge der. Sjekkes så fixtures, og ser NADA kamper. Flott. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Helvete da! skjer med at styret selger sanago for fattige 77 millioner.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Spiller ikke reservelaget matcher i Norge? Er midt i 2. sesong og det har just gått opp for meg at INGEN på 2. laget blir matchfit av å henge der. Sjekkes så fixtures, og ser NADA kamper. Flott. Nope. Spilles ikke. Samme gjelder for Italia. Latterlig irriterende. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Spiller ikke reservelaget matcher i Norge? Er midt i 2. sesong og det har just gått opp for meg at INGEN på 2. laget blir matchfit av å henge der. Sjekkes så fixtures, og ser NADA kamper. Flott. De gjør det vel om laget ditt har et 2. lag i 2. div. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er vel ikke alle som har tatt med 2. div tipper jeg. Ellers liker jeg best den engelske modellen med en egen reserveliga. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er kvartfinale i Europa League, og taper første kamp på hjemmebane 1-0 mot Juventus. Før den tøffe bortekampen tikker det inn en mail om at fansen forventer storseier Lille taper forøvrig 2-0 borte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hahaha. Storseier borte mot Juventus ja. :!: Ellers synes jeg dette var en fin måte å avslutte serien på. Ikke la Inter få et eneste skudd! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Er vel ikke alle som har tatt med 2. div tipper jeg. Ellers liker jeg best den engelske modellen med en egen reserveliga. Enig, utvilsomt den beste modellen, men jeg forstår godt hvorfor de ikke har den i Norge. Blir nok litt dyrt og tidskrevende om halvprofesjonelle reservelagsspillere skal dra fra Tromsø til Sør-Norge for å spille kamp annenhver helg. Jeg spiller forøvrig med Aston Villa for tiden. Utrolig artig. PL- og LC-gull i sesong 3, og PL- og FA Cup-gull i sesong 4 er jeg bra fornøyd med. FA Cup finalen ble en utrolig spennende kamp! http://oi53.tinypic.com/b9auy8.jpg Laget mitt ser atm slik ut: Stekelenburg Van der Wiel - Jagielka - Hummels - Warnock -------- Makoun Moussa Sissoko --------- Downing ---------------------------- Young Agbonlahor - Bent Mye engelsk, og mange av de som orginalt var i klubben. Endret 26. juni 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Lå tre poeng bak Lyon to runder før slutt, og fordi Lyon hadde forholdsvis enkel motstand var jeg rimelig klar på at jeg heller skulle kjempe om tredjeplassen med Marseille, som lå ett poeng bak meg. Lyon tapte en kamp og fikk en uavgjort, som førte til at Lille ble mester i League 1 i min første sesong i klubben Lenke til kommentar
Braka94 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er manchester united,vant FA Community Shield og vant serien 7-8 runder før sesongen var ferdig første året, vant også fa cupen mot liverpool 4-2, ligacupen vant jeg mot manchester city 3-2 også slo jeg barcelona i champions league finalen 2-1. Vant i andre sesongen premier league, facupen, liga cupen, vm for klubblag, champions league også FA Community Shield skal starte 3 sesongen nå og har verdens beste lag tror jeg, får det ikke så mye bedre! har kjøpt: Manuel Neuer Cristiano Ronaldo Hulk Bale Erick Torres Contrao Modric Eden Hazard Varane Coentrao Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvordan har du fått alle de pengene? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fy faen, endelig rykka opp til Tippeligaen, så bestemmer styret seg for å utvide en stadion som aldri er over halvfull. De må ta opp et digert lån og godtar altfor lave bud på nøkkelspillere -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå