Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Mitt Lille har slitt noe med scoringsformen i det siste, men satser på at dagens Europa League-kamp mot Rosenborg virkelig skal sørge for at angrepet løsner en smule. Eden Hazard er jo en helt vanvittig spiller allerede.

 

EDIT: Men NEIDA, etter en stigende formkurve i serien går jeg på ett 2-1 tap mot Rosenborg. Ikkje braaa

Endret av Bonzoor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har startet i Norge og jobbet seg opp til å lede en storklubb som f.eks United, Barca etc?

Jeg har starta en save med det som mål, startet med Enga og fullført en sesong, ble seriegull. Halvveis ut i andre sesong så kom det ett tilbud fra Vasco, men er ikke så interessert i det. Har også lyst til å prøve meg i CL med enga først og.

Lenke til kommentar

Haha lykke til! Som oftest fører de savene til en ekstrem optimisme i den originale klubben. Skal bare vinne CL så skifter jeg! Kan jo ikke forlate talentene jeg har skaffet. Til slutt er spillet over sin topp og det er så få talenter igjen at man heller begynner på en ny save.

Lenke til kommentar

Haha lykke til! Som oftest fører de savene til en ekstrem optimisme i den originale klubben. Skal bare vinne CL så skifter jeg! Kan jo ikke forlate talentene jeg har skaffet. Til slutt er spillet over sin topp og det er så få talenter igjen at man heller begynner på en ny save.

Halve moroa med FM er jo når de fleste spilleren er borte eller gamle og man må jakte på nye helt ukjente spillere da :)

Lenke til kommentar

Amankwah er gud. Spilte 4 kamper uten han, spilte en 1-1 kamp, tapte 4-0 mot Sarpsborg, 3-1 mot Tromsø og 2-0 mot LSK og nå vinner jeg 3-1 mot Haugesund i en kamp de får et skudd på mål i Yaw's første kamp etter skaden. Skal gjøre alt i min makt for å beholde han, blir vital om vestlandslaget skal fungere slik jeg håper.

Lenke til kommentar

Nye som genereres. På min save er det få spillere under 27 jeg kunne tenke meg å kjøpe, kjipt da jeg har nesten 1000 millioner NOK til spillerkjøp.. Spesielt få regen. Om jeg går inn på players, ser på attributes attacking og sorterer etter value så er forskjellen til begynnelsen av spillet enorm. Det genereres ikke gode nok spillere i det hele tatt. De fleste er drittdårlige. LAtterlig at de enda ikke har klart å fikse dette.

 

Jeg har rundt 18 ligaer med på spillet, og large database. Likevel...Av de øverste spillerne er det ikke mange regens, de kommer lengre nede på listen da få er av høy kvalitet.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Jeg begynner faen meg å bli mektig lei spillets ÅPENBARE hindring av at jeg skal komme meg til CL-finale og vinne. De siste tre årene har faen meg Cavani blitt skadet i april, rett før kvartfinalen. TRE ÅR PÅ RAD for helvete. Og ikke nok med det blir minst to andre pisser skadet i perioden mellom kvarten og semien. HVERT år. Helt fine resten av sesongen, helt til jeg nærmer meg finalen. Slår faen ikke feil. Alle blir seriøst skadet i 4 uker og. Fast skade.

 

HVA FAEN er greia?

At du trenger en stjernespiss ved siden av Cavani? ;)

Jeg har opptil flere, men det hjelper lite når også de er skadet, som tidligere år.

Lenke til kommentar

Haha lykke til! Som oftest fører de savene til en ekstrem optimisme i den originale klubben. Skal bare vinne CL så skifter jeg! Kan jo ikke forlate talentene jeg har skaffet. Til slutt er spillet over sin topp og det er så få talenter igjen at man heller begynner på en ny save.

Jeg blir definitivt ikke i Enga som jeg starta med. Styreformannen selger alt som er når det kommer ett bud, så nå er jeg dritt lei og kommer til å hoppe på det første og beste nå...

Lenke til kommentar

Er inne i min fjerde sesong med Liverpool nå. Jeg har enda ikke vunnet et jævla trofe. I PL har jeg blitt snytt for gullet i siste runde 2 år på rad nå, først 1 p bak united, så i fjor ble det a poeng med united, men de hadde +8 mål mer enn meg. Bittert.

 

I CL har det gått rett ut mot henholdsvis Real Madrid, Bayern og nå antageligvis Inter.

 

Som jeg sa tidligere, så kjøper jeg kun britiske spillere, og har solgt unna så godt som alt som ikke er britisk.

 

Stallen ser slik ut, spiller 4-2-3-1 :

 

Keeper

Pepe Reina

Jason Steele

 

Forsvar

Martin Kelly

Kyle Walker

Gary Cahill

Phil Jones

Danny Wilson

Jamie Carragher

Glen Johnson

Jack Robinson

 

Midtbane

Lee Cattermole

Aaron Ramsey

Jordan Henderson

James McCarthy

Steven Gerrard

Jack Wilshire

Alex Chamberlain

Adam Johnson

Lewis Holtby

Ashley Young

 

Spisser

Gabriel Agbonlahor

Peter Ireland(regen)

 

Atm, etter 28 runder leder jeg PL med 7 poeng foran City. 23/4/1 i kamper. Scorer ikke så veldig mye mål, 59 er antallet nå, men forsvaret er bunnsolid, har sluppet inn 9 mål.

Lenke til kommentar

Carroll fikk prøve seg i 3 sesonger, før jeg solgte han for fattige £2,5M.

 

Fikk han rett og slett ikke til å fungere som enslig spiss. både Young og Chamberlain kan spille spiss. Prøvde meg på Fletcher rundt januar i år faktisk, men han har gått til West Ham, og der tjener han nette £99 000 i uka, noe som gjorde at han krevde £140 000 i uka hos meg. Noe som er helt latterlig uaktuelt, da min best betalte er Reina på £90 000.

 

Peter Ireland kommer nok til å bli en av de beste engelske spissene på markedet de nærmeste årene, så lenge det ikke kommer en ny regen etterhvert.

 

 

Det er faktisk en ganske gøy utfordring og kun satse britisk. Spillet blir veldig mye mer utfordrende, + du trenger ikke å bruke all verdens tid med å speide andre land. Dog om det dukker opp en regen på 16,17ish fra et annet land som ser ut til å bli HELT beyond, kan jeg finne på å plukke opp han. Kriteriene mine er enten britisk, eller HG i klubben. Så jeg kan hente unggutter fra andre land, om de rette dukker opp :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...