Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenes konstant og brukes konstant i posisjonen. Hvis du dog slutter å trene ham i posisjonen/slutter å spille ham i posisjonen, så kan den falle tilbake. Trente f.eks McCarthy til AM R, spilte ham mye på AM R, ble lysegrønn, tok ham av posisjonstrening og begynte å spille ham der han hører hjemme (AM C), etter 6 mnd falt han tilbake på oransj (som han er fra starten av).

 

Lisandro Lopez har jeg også fått lysegrønn som AM L, og følte at han spilte bedre der enn som ST.

Lenke til kommentar

Må vel trenes i posisjonen og brukes i posisjonen, eller?

Jeg brukte Douglas Costa i OMH posisjonen og han er naturlig OMS. Han ble lysegrønn etter en sesong, og da hadde jeg ikke posisjonstrening på han.

 

Noen erfaring med at spillere som er mørkegrønn kan gjøre en kanonjobb i posisjonen likevel? Han har veldige gode stats for Adw Forw nemlig. Trenger en kreativ smart spisstype til. Sliter igrunn alltid med å finne den personen...

Du har nødt å spille spilleren i posisjonen en del for å få den lysegrønn. Det er jeg 90% sikker på!

Å trene en spiller til å bli et naturlig talent i den posisjonen er vel umulig, da han aldri kan bli naturlig ved å trene seg opp dit.

Ingen prob det, bare å spille de nok. har gjort dette med flere spillere.

 

Enig i det. Men jeg trenger en sentral midtbanespiller så da vil jeg eventuelt se etter en som har gode lederegenskaper og som samtidig er god nok til å heve laget.

Vet ikke helt hva lag du spiller, men vist du vil ha en god SM spiller som også fungerer som kaptein så er Steven Defour et sinnsykt bra valg! Tror han har 18 eller 19 i lederegenskaper og er knivskarp mentalt. Gode tekniske og fysiske stats også.

Lenke til kommentar

Jeg begynner faen meg å bli mektig lei spillets ÅPENBARE hindring av at jeg skal komme meg til CL-finale og vinne. De siste tre årene har faen meg Cavani blitt skadet i april, rett før kvartfinalen. TRE ÅR PÅ RAD for helvete. Og ikke nok med det blir minst to andre pisser skadet i perioden mellom kvarten og semien. HVERT år. Helt fine resten av sesongen, helt til jeg nærmer meg finalen. Slår faen ikke feil. Alle blir seriøst skadet i 4 uker og. Fast skade.

 

HVA FAEN er greia?

Lenke til kommentar

Jeg er Eintracht Frankfurt og nå etter første sesong så har jeg solgt Theofanis Gekas (for 45 mill av alle ting), og skal hente en god, men samtidig billig spiss som erstatning. Har rundt 40 millioner å bruke. Noen tips?

 

EDIT: Nevermind, endte opp med å få en god deal på Moa, så vi får prøve han. Skal ikke være i klubben lengre enn en sesong til uansett, så går sikkert greit.. :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jeg begynner faen meg å bli mektig lei spillets ÅPENBARE hindring av at jeg skal komme meg til CL-finale og vinne. De siste tre årene har faen meg Cavani blitt skadet i april, rett før kvartfinalen. TRE ÅR PÅ RAD for helvete. Og ikke nok med det blir minst to andre pisser skadet i perioden mellom kvarten og semien. HVERT år. Helt fine resten av sesongen, helt til jeg nærmer meg finalen. Slår faen ikke feil. Alle blir seriøst skadet i 4 uker og. Fast skade.

 

HVA FAEN er greia?

 

At du trenger en stjernespiss ved siden av Cavani? ;)

 

Jeg for min del plages med at jeg røk i FA-cup-semien mot Arsenal, fordi hverken Wells eller Hunt greide å score på straffe. Fint det.

Lenke til kommentar

Jeg begynner faen meg å bli mektig lei spillets ÅPENBARE hindring av at jeg skal komme meg til CL-finale og vinne. De siste tre årene har faen meg Cavani blitt skadet i april, rett før kvartfinalen. TRE ÅR PÅ RAD for helvete. Og ikke nok med det blir minst to andre pisser skadet i perioden mellom kvarten og semien. HVERT år. Helt fine resten av sesongen, helt til jeg nærmer meg finalen. Slår faen ikke feil. Alle blir seriøst skadet i 4 uker og. Fast skade.

 

HVA FAEN er greia?

Uflaks i CL er FM2011 det!

 

 

 

Lenke til kommentar

Du må sikkert bruke editoren.

Har forstått at det er en vits som går igjen.

 

De er nok forbanna på deg fordi du vraket dem før sesongen, og de vil ikke lenger være med i kapteindiskusjonen. Jeg fikk opp det på min save da jeg vraket forrige kaptein - men det ser du først til neste år..

Lenke til kommentar

Det var nok den andre saven...

 

Jeg solgte Jaiteh på min save for 5.5 + 25 % av videresalg. Rett etter salget krasjet PCen og jeg fikk ikke lagret. Nå sliter jeg med en Jaiteh som er missfornøyd fordi han ikke vil forlate klubben, og jeg får ikke bud som er i nærheten av det på 5.5 + 25 % etter jeg la ham ut for salg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...