Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatet sier knus, resten av kampen sier ikke det. Vil kalle det heldig, ikke dyktig.

 

Ok, da sier vi det. Bare gi meg screenshot av din 10-1 eller 10-0 seier over 2 kamper mot Man U i Semin i CL med en A-lagspiller i hvert ledd, resten B.

 

Mere krever jeg ikke fra deg.

 

Kan du legge ut screenshot av Bruma og Mceachran please? Nysjerrig på hvor gode de er for deg.

Lenke til kommentar

Noen erfaring med at spillere som er mørkegrønn kan gjøre en kanonjobb i posisjonen likevel? Han har veldige gode stats for Adw Forw nemlig. Trenger en kreativ smart spisstype til. Sliter igrunn alltid med å finne den personen...

Du har nødt å spille spilleren i posisjonen en del for å få den lysegrønn. Det er jeg 90% sikker på!

Lenke til kommentar

Har gjort det før uten at det har funket.

 

 

Nå har jeg faen meg hatt to latterlig ufortjente tap. Er så forbanna irriterende.

 

EDIT: Blir jo faen ikke bedre når det jævla fittelaget skader tre av spillerne mine i 3mnd eller mer. Hva faen.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Noen erfaring med at spillere som er mørkegrønn kan gjøre en kanonjobb i posisjonen likevel? Han har veldige gode stats for Adw Forw nemlig. Trenger en kreativ smart spisstype til. Sliter igrunn alltid med å finne den personen...

Du har nødt å spille spilleren i posisjonen en del for å få den lysegrønn. Det er jeg 90% sikker på!

Å trene en spiller til å bli et naturlig talent i den posisjonen er vel umulig, da han aldri kan bli naturlig ved å trene seg opp dit.

 

 

 

 

Avslo kontraktforslag for 5 mnd siden. 7 mnd til kontrakten min går ut.

 

Når bør jeg be om fornyelse?

 

6 mnd? 7, siste dagen? Eller?

 

Jeg safer på pressekonfer ofte.

 

PS. Drogba skadet i 9 mnd. Kontrakten går ut om 3 år. Han kan ikke legge opp før det?

 

Hva er problemet med å vise bildet av de to da?? Bare vis meg for en gangs skyld! Og husk å visk ut etternavnet ditt oppe på menybaren når du viser screenshot også da det er synlig på de andre screenshotsene.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...