Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig deilig mål.. Spiller 2 stusslige stusslige uavgjort kamper mot blackburn og aston villa (naturlig nok sein utlikning av villa og straffebom mot blackburn), så blir det liverpool hjemme og jeg går mot nok en stusslig uavgjort, men så dukker Neymar opp på overtid og sikrer seieren og tabelltopp. Dog kun med et poeng.

 

 

 

 

Prøver å kjøpe Aguero, han vil ikke engang gå inn i kontraktsforhandlinger!! Hva skjer med den gutten?

 

 

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Og jeg ville satt pris på en ''Takk'' eller ''Bra gjort'' etter rettferdig å vinne 10-2 mot Man U over to kamper.

Hvorfor gidde, når du sier du bruker editor hyppig?

 

Editor er gøy, men jeg satser alltid seriøst med Chelsea, derfor er det ingen forandringer der.

 

Jeg gjorde heller ingen kjøp første sesongen, og stjernespillere og potensielle unggutter var på utlån. Det ble en midtbanetrio av Kalas og McEachran, da jeg spilte 5-2-3 i returkampen.

 

Det ble ikke brukt noen Editor i den kampen, og det vil heller aldri være aktuelt å bruke Editor på Chelsea. Accrington Stanley og Alicante er det annerledes med. Men med Chelsea...

Sier du at du sendte stjernespillerne på utlån første sesongen? Kan jeg få se scrnshot av McEachran?

 

3 kamper med McEachran, 2 kamper for Kalas. Tror ikke det har noen påvirkning på kvaliteten.

 

Men jeg avslo tilbudet, og nå er det mulig for MEG å ønske kontrakt. Hvilket av de 3 alternativene er lurest å velge når jeg skal be om ny kontrakt?

Lenke til kommentar

Hentet Bertin Tomou til Brann før første sesong. Ble toppscorer hos meg med 20 mål på 25 kamper. Gratis, god og gammel. Tenkte han ville være benkfyll i 2. sesong, men med 5 mål på 2,5 oppkjøringskamper, er det lite som tyder på at Ojo kommer før han i køen med det første...

Lenke til kommentar

Lurer på en ting.

 

Tenker dere at en er heller dårlig i FM om etter 5 år med Chelsea, har han bare vunnet ligaen 2 ganger og aldri CL? Begynner å miste litt av gleden da jeg er frustrert halvparten av tiden og bør kanskje forstå at det ikke helt er min ting.

Skal sies at jeg har med rundt 15-20 ligaer så konkurransen er ivaretatt.

Dog er CL-håpet for denne sesongen fortsatt levende. Slo Arsenal på straffer i kvarten, så venter United i semi. .... Kan få mitt første internasjonale trofe.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Vil ikke si det er dårlig, en skal ha mye flaks med seg for å vinne CL i det hele tatt.

 

Har hatt en meget bra sesong så langt på "vestlands saven" min med Brann! 3 plass etter 12 kamper, for et lag som ble regnet som å unngå nedrykk. Det er dog veldig gjevnt.

 

Laget ser som regel slikt ut:

Opdal

Sævarsson - Amankwah - Grønner - Kalvenes

Austin

Haugen

Guastavinho ---------------- Bentley

Larsen - Ojo

 

Prøver å spille så mye jeg kan med Haugsdal, men han har vært mye skadet, derfor Sævarsson. Mjelde presterer desverre for dårlig, og Bentley meget bra, så prøver å spille Bentley slik at jeg får mer for han ved et salg.

Lenke til kommentar

Hmmm. Flaks har jeg hatt for første gang i CL i år! Møter da Barca i finalen etter at Porto, Arsenal og United ble slått ut på veien.

 

Men jeg skjønner meg fortsatt ikke på spillet. Jeg sliter med standard 41221 formasjonen min. Selv om den har bragt meg til finalen i CL, så er de tre siste PL kampene uavgjort mot Burnley og Middlesbrough og tap mot Villa!?!? Blir forhåpentligvis 3. plass i år. Så da ryker moralen ned før Barcakampen samt at jeg ikke får fininnspilt formasjonen...

 

 

 

Edit: 2-2 mot blackburn også nå i 37. runde!! Etter 21 skudd vs 6, 10 on target vs 3, 4 long shot vs 1. Selfølgelig laget en av spillerne mine en unødvendig straffe. Samt at Essien og Veloso mister finalen, to av tre midtbanespillere er ute før CL finalen. Herre.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...