DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Lurer på hva som har skjedd med laget mitt. Har sluttet å score. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mine lag går stadig gjennom slike perioder, spesielt før jeg får stablet sammen et lag av verdensstjerner. Vanligvis pleier noen taktiske tweaks å løse det, selv om det tar litt tid. Det viktigste er å plukke med deg mest mulig poeng i kamper hvor laget spiller ræv. Hvorfor står det Serie A TIM forresten? Sponsor-greie? Kjenner også at jeg må skaffe meg ekte liganavn og badgepacks. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 TIM sponser stort sett alt i Italia. Cup, liga, whatevs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg bruker ordentlige navn ja. Føler det er bedre, helt til jeg kommer til priser for årets spiller osv. Der står alt på italiensk, noe jeg ikke kan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Slenger opp screen av de to beste regensa jeg har i klubben. Virker veldig lovende disse to. Han her blir mitt neste kjøp tror jeg: Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det morsomste var at alle var i mot seier for Chelsea, så vant jeg totalt 10-2 mot Man U. + at jeg vant CL-finalen mot Arsenal :-) Men nytt spm: Har kontrakt til 1/7/2012 verdt mellom 5 og 7-hundretusen NOK. Nå, 1/7/2011, sesongen etter at jeg vant Liga + CL, så tilbyr Roman Abramovich meg en konttrakt verdt 850.000 Kr, ettårs-kontrakt. Dvs. 1/7/2013. Jeg lurer på hva som skjer om jeg ser tilbudet og avslår, om jeg ser tilbudet og forhandler, og det ikke går i land. Eller om jeg åpnår suksess og han blir desperat og tilbyr meg en bedre kontrakt de siste 6 mnd? Ett ekstra-spm. Hva er Supercupen? Skal møte Inter... Lurer også på hvorfor mine regens ikke har bilde... Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 DJ hvilken formasjon kjører du på Napoli? Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Du bør heller spørre meg hvordan jeg spiller når jeg spiller mot formsterke A-laget til Man U, med mitt slitne B-lag i CL Semi'n og vinner over to kamper 10-2... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 DJ hvilken formasjon kjører du på Napoli? Første sesongen brukte jeg 5-3-2 med to vingbacker. De neste sesongene har jeg brukt 4-1-2-1-2. Vurderer å bruke litt 4-2-3-1, men må gå til innkjøp av et par vinger da. 4-2-3-1 som en backupformasjon. Laget mitt har sluttet å score mye mål, så vurderer å rotere litt så jeg ikke blir så forutsigbar. Du bør heller spørre meg hvordan jeg spiller når jeg spiller mot formsterke A-laget til Man U, med mitt slitne B-lag i CL Semi'n og vinner over to kamper 10-2... Innse det. Vi driter i deg. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvordan senker jeg treningsnivået til en enkelt spiller? går inn på spilleren, og så trening, men skjønner ikke hvordan jeg skal senke nivået. Help anyone? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Om han ikke har et eget treningsprogram, må du dempe for alle sammen i samme gruppe. Training -> Schedules -> Work load (endres) Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Om han ikke har et eget treningsprogram, må du dempe for alle sammen i samme gruppe. Training -> Schedules -> Work load (endres) Så fantastisk unødvendig, men ok - får vel gjøre det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Så lenge de er på samme gruppe er det ikke mye å klage på. Likte denne jeg. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Så lenge de er på samme gruppe er det ikke mye å klage på. Hva mener du? Ikke ubeleilig at 20 spillere må nedintensivere treningen sin fordi en random spiller er sliten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sett han til å hvile noen dager da. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sett han til å hvile noen dager da. Smart, gjorde det nå. Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hyppig bruk av editor? Nei, jeg føler det blir for kunstig og falskt. Heldigvis så vant jeg 10-2 over 2 kamper. Jeg er overrasket selv. Jaja, dere kan godt drite i meg. Det aksepterer jeg. Og jeg ville satt pris på en ''Takk'' eller ''Bra gjort'' etter rettferdig å vinne 10-2 mot Man U over to kamper. Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Malouda ble solgt pga. klausul i låneavtalen hans med City. Han scorte mot meg i Charity Shield... Angrer litt, men solgte han for over det dobbelte av verdien. + Jeg vant på straffer der. Jeg utsatte først jobbtilbudet, så avslo jeg det, etter å ha sett det. Og håper å vinne mange kamper og gjøre Roman Abramovich stolt nå. Det er ca. ett år til kontrakten går ut, men jeg håper virkelig å gjøre han desperat så han vil gi mye i lønn. Vet at det går utover lønns-utgiftene, men vet at å spille for 5 Kr. pr. uke blir litt urealistisk til 2016 (har tenkt å be om slik tid). Eller er det lurt å ta et år av gangen og øke og øke lønnen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Og jeg ville satt pris på en ''Takk'' eller ''Bra gjort'' etter rettferdig å vinne 10-2 mot Man U over to kamper. Hvorfor gidde, når du sier du bruker editor hyppig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå