Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine lag går stadig gjennom slike perioder, spesielt før jeg får stablet sammen et lag av verdensstjerner. Vanligvis pleier noen taktiske tweaks å løse det, selv om det tar litt tid. Det viktigste er å plukke med deg mest mulig poeng i kamper hvor laget spiller ræv.

 

Hvorfor står det Serie A TIM forresten? Sponsor-greie? Kjenner også at jeg må skaffe meg ekte liganavn og badgepacks.

Lenke til kommentar

Det morsomste var at alle var i mot seier for Chelsea, så vant jeg totalt 10-2 mot Man U.

+ at jeg vant CL-finalen mot Arsenal :-)

Men nytt spm:

 

Har kontrakt til 1/7/2012 verdt mellom 5 og 7-hundretusen NOK.

Nå, 1/7/2011, sesongen etter at jeg vant Liga + CL, så tilbyr Roman Abramovich meg en konttrakt verdt 850.000 Kr, ettårs-kontrakt. Dvs. 1/7/2013.

 

Jeg lurer på hva som skjer om jeg ser tilbudet og avslår, om jeg ser tilbudet og forhandler, og det ikke går i land. Eller om jeg åpnår suksess og han blir desperat og tilbyr meg en bedre kontrakt de siste 6 mnd?

 

Ett ekstra-spm. Hva er Supercupen? Skal møte Inter...

 

Lurer også på hvorfor mine regens ikke har bilde...

Lenke til kommentar

DJ hvilken formasjon kjører du på Napoli?

Første sesongen brukte jeg 5-3-2 med to vingbacker. De neste sesongene har jeg brukt 4-1-2-1-2. Vurderer å bruke litt 4-2-3-1, men må gå til innkjøp av et par vinger da. 4-2-3-1 som en backupformasjon. Laget mitt har sluttet å score mye mål, så vurderer å rotere litt så jeg ikke blir så forutsigbar.

 

Du bør heller spørre meg hvordan jeg spiller når jeg spiller mot formsterke A-laget til Man U, med mitt slitne B-lag i CL Semi'n og vinner over to kamper 10-2...

Innse det. Vi driter i deg.

Lenke til kommentar

Hyppig bruk av editor?

 

Nei, jeg føler det blir for kunstig og falskt.

 

Heldigvis så vant jeg 10-2 over 2 kamper. Jeg er overrasket selv.

 

Jaja, dere kan godt drite i meg. Det aksepterer jeg. Og jeg ville satt pris på en ''Takk'' eller ''Bra gjort'' etter rettferdig å vinne 10-2 mot Man U over to kamper.

Lenke til kommentar

Malouda ble solgt pga. klausul i låneavtalen hans med City.

 

Han scorte mot meg i Charity Shield... Angrer litt, men solgte han for over det dobbelte av verdien. + Jeg vant på straffer der.

 

Jeg utsatte først jobbtilbudet, så avslo jeg det, etter å ha sett det. Og håper å vinne mange kamper og gjøre Roman Abramovich stolt nå. Det er ca. ett år til kontrakten går ut, men jeg håper virkelig å gjøre han desperat så han vil gi mye i lønn. Vet at det går utover lønns-utgiftene, men vet at å spille for 5 Kr. pr. uke blir litt urealistisk til 2016 (har tenkt å be om slik tid). Eller er det lurt å ta et år av gangen og øke og øke lønnen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...