Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg ser at min hatmotstander Wolves forhåpentligvis blir litt enklere å slå til neste år, siden de ikke har gitt ny kontrakt til Hennessey, keeperen som alltid blir MoM når jeg spiller mot Wolves.

 

Enten har jeg sett helt feil, eller så har noen skrevet feil. Det er Hahnemann som er sluppet fra Wolves, ikke Hennessy :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håpløst, men det må være en bug eller noe. Aldri opplevd det der på FM.

 

Nei, det skjer vel kun når spillet har bestemt at man skal tape uansett hva, og derfor må ty til ekstreme metoder da min formasjon ikke har så åpenbare svakheter. Derfor også Hazard scorte sine to første frispark mål for sesongen, begge så og si stang inn fra 30 og 20 meter. :mad::mad::mad:

Spillet kan ikke bestemme seg for at du skal tape, da det er en simulator som styrer. Men det er en kjendt ting på 11.3 patchen at du får sykt med mål imot på dødball. Slipper inn så si alle mine mål på dødball.

Lenke til kommentar

Returkampen på SB, der scorte Villa igjen, og Drogba, igjen. 1-1 og jeg videre.

Såklart mot Man Utd...

 

Jeg vant forøvrig ligaen med noen kamper igjen å spille. 4-5 elns.

 

Jeg er 70 år på spillet og startet i tids-perioden for Norsk sesongstart. Midten av Engelsk. Da hadde Chelsea et bra utgangspunkt, da. Men man kan vel aldri dø på FM?

 

Spm:

 

Ang. generelt styret i Chelsea, og Engelske klubber, og generelt sett... Hvis jeg har vunnet ligaen. Og har 4-5 kamper igjen. Og derfor bruker unggutter med bare få erfarne (for å gi erfaring til de unge) resten av sesongen.

 

Dvs. Cech i mål, Terry som eneste A-lags-forsvarer, resten fra reserve og junior, og Lampard som eneste 30 + på midtbanen, med Drogba som 30 + i år i angrep med Töre og en annen unggutt på hver sin side.

 

Men taper alle kampene mine. Kan jeg da få fyken?

 

Jeg er tross alt Chelsea. Og jeg har hørt at man må bruke noen erfarne for å gi erfaring til yngre. Og nå starter løpet mot CL-finale osv, også, der jeg ikke så hvem som vant av Arsenal og R. Mad.

 

Jeg har så lyst til å bruke Terry som eneste gamle forsvarspiller, og bytte han med Alex etter 70 Min, for så å bruke Lampard 45 min, og deretter bytte med Benayoun, og bytte mellom Torres og Drogs på topp, med bare unggutter resten. Såklart, jeg vil tape kamper, høyst sannsynlig, men siden jeg har vunnet serien, så må vel styret forstå tankegangen min og la meg gjøre det slik. Eller kan jeg få fyken?

Lenke til kommentar

Man blir alt for lett sparket.

 

Økonomien påvirker alt.

 

Jeg flyttet Accrington opp til PL og økte budjettet generelt med mange milliarder, men samme rævva spillere. Og plutselig er vi ansett som titteutfordrere...

 

Jeg har personlig mest erfaring med at det er ryktet på klubben din som avgjør om du blir sparket. Jeg har jo tidligere nevnt at jeg hadde bedre stall enn mange andre klubber, men fremdeles var ventet å kjempe tappert mot nedrykk. Men så har jeg aldri spilt lenge nok til at klubbene mine har fått god økonomi, slik at det kan hende det er økonomien som holder meg nede på forventningsskalaen.

Lenke til kommentar

BBC Sport: Du står her på din 199-års dag og du har vært i klubben i ikke mindre enn 130 år. Hvordan føles det?

 

Alt 1: Det er en fantastisk følelse å ha vært i denne klubben i så lang tid.

Alt 2: Den 100 år gamle eieren Roman Abramovich skal ha mye av takken for å ha gitt meg tillit i denne klubben over så lang tid.

Alt 3: Hæææ? Hva sa du? Jeg vil egentlig bare sove nå, hvis du lurte på det...

Alt 4: Jeg skulle egentlig vært dø for lengst. Så det er sikkert en forbannelse over klubben.

Alt 5: Jeg vil ikke bry meg om rekorder, det er forstyrrende, nå skal jeg fokusere på å fullføre den nye 35-års-kontrakten min, så får vi se om de blir feiring, da.

 

Jeg ville personlig valgt Alt 3.

Lenke til kommentar

Sesongen 18/19 - det ser ut som Arsenals Sergio Agüero (30 år) skal kjempe med min Adrian Wells (25 år) om toppscorertittelen. Skiller oftest bare 1 mål mellom dem, bytter på å være på topp. 14 mål etter 13 kamper på gutta nå.

 

Den planen gikk i dass siden Agüero plutselig bestemte seg for å score 10 mål mens a) jeg var opptatt i CWC og b) Wells dro til Oceania cup of nations, eller hva faen det er for landslagsoppdrag australiere har i januar.

Lenke til kommentar

Det morsomste var at alle var i mot seier for Chelsea, så vant jeg totalt 10-2 mot Man U.

+ at jeg vant CL-finalen mot Arsenal :-)

Men nytt spm:

 

Har kontrakt til 1/7/2012 verdt mellom 5 og 7-hundretusen NOK.

Nå, 1/7/2011, sesongen etter at jeg vant Liga + CL, så tilbyr Roman Abramovich meg en konttrakt verdt 850.000 Kr, ettårs-kontrakt. Dvs. 1/7/2013.

 

Jeg lurer på hva som skjer om jeg ser tilbudet og avslår, om jeg ser tilbudet og forhandler, og det ikke går i land. Eller om jeg åpnår suksess og han blir desperat og tilbyr meg en bedre kontrakt de siste 6 mnd?

 

Ett ekstra-spm. Hva er Supercupen? Skal møte Inter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...