Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem som oppstår i så og si hver kamp. Jeg har vært i angrep ei stund, så mister jeg ballen, på kontringen imot kommer motlaget langs kanten, midstoppern trekker ut først for å ta rommet til backen. Men så løper han inn i banen igjen og stopper opp. Hvorfor i all verden gjør han det?

post-140029-0-52007400-1308322743_thumb.png

Lenke til kommentar

Det blir enten Tyskland eller Norge...

 

Tror jeg tar Tyskland og drar tilbake til Norge i slutten av karrieren.

 

Men hvilken klubb?

 

Spiller alder noen rolle på meg hvor gml. jeg vil være?

 

Velger jeg å være 70 år, vil ingen komme til meg fordi jeg er for gml. elns?

Lenke til kommentar

Har et problem som oppstår i så og si hver kamp. Jeg har vært i angrep ei stund, så mister jeg ballen, på kontringen imot kommer motlaget langs kanten, midstoppern trekker ut først for å ta rommet til backen. Men så løper han inn i banen igjen og stopper opp. Hvorfor i all verden gjør han det?

Er så forbanna irriterende det der. Virker som det er en slags bug i spillet.

Lenke til kommentar

Hvordan i helvete dekker laget mitt opp på frispark?

 

Taper 4-1 mot arsenal, 4 frispark mål, derav to hinsides langskudd, et selvmål og et med markeringen som vises på bildet. Selvmålet var Lukaku av alle, som løp inn i innlegget før den spratt inn i mål. Herregud.

 

Første tap for sesongen, og det kommer på denne latterlige måten.

 

Hvorfor skal dette spillet alltid tvinge laget mitt til å tape på denne måten. Jeg hadde ikke tatt det tungt om de hadde fått skikkelige spillemål, men 4 mål på dødball blir for useriøst. Der forsvinner FM-gleden som jeg hadde bygget opp idag. Surt.

 

 

post-102474-0-67480500-1308347166_thumb.jpg

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Tror du ikke tok poenget helt. Faktisk har jeg 5 stykker på man-marking. Som du ser på bildet er det 5 umarkerte spillere. Mine spillere står på linje på feil side av 16-meteren, mens arsenal spillerne står på linje med min venstreback, (som har man mark som oppgave) som av en eller annen merkelig grunn står helt nede langs linjen. Dette er helt klart en bug.

 

 

 

 

Og hvorfor kan jeg ikke tape på en skikkelig måte, uten at spillet må ty til ekstreme og urealistiske måter. Btw hadde arsenal også 4 skudd på mål (bommet på et da jeg scorte et selvmål)

 

 

Lenke til kommentar

Håpløst, men det må være en bug eller noe. Aldri opplevd det der på FM.

 

Nei, det skjer vel kun når spillet har bestemt at man skal tape uansett hva, og derfor må ty til ekstreme metoder da min formasjon ikke har så åpenbare svakheter. Derfor også Hazard scorte sine to første frispark mål for sesongen, begge så og si stang inn fra 30 og 20 meter. :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...