Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Så langt av maretitt-terminlista har jeg møtt Juventus, Palermo og Roma. Tre lag jeg sliter med. Juve ble slått 2-0, Palermo 4-1 og til slutt var det Roma. Et skikkelig møkkalag å spille mot sånn egentlig. Resultatet ble følgende:

post-61155-0-48234300-1308264504_thumb.png

Noe av det drøyeste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Bruk filter

Attacking: Attack og DDM

Defense: Defense og DDM

Str/aerobic: Fitness og DDM

Keeper: Goalkeeping og DDM

Tactics: Tactics og DDM

Ball control: Technical, mental, DDM

Shooting: Technical, attack, DDM

Hvordan regnestykkene er helt husker jeg ikke, men jeg kan det halvveis nok til å vite hva man skal ha.

DDM = Dicipline, Determination, Motivation

EDIT: Mental på ball control, ikke attack

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Joda, det visste jeg, men det er så sinnsykt mange kombinasjoner for 5stjerner likevel. For eksempel hvis du er ute etter en attacking coach, og han har 20 i attack training og 20 i tactical training, da kan han ha 20 i level of discipline, 20 i determination men trenger bare 4 i motivating. Og disse kan byttes så det blir 4 i level of discipline og 20 i de andre osv. Jeg regnet ut alle mulighetene, og det er faktisk 1003 mulige kombinasjoner for å få 5 stjerner i attack training.

Lenke til kommentar

Herlig. Endelig vunnet min første tittel med Tottenham. Er i 2014/2015 sesongen. Vant Ligacupen, wohoo. Men leder ligaen og ser ut til å gå videre i CL, satser på at det kommer mer.

Og endelig har den nyinnkjøpte spissen begynt å golle. Null mål etter åtte kamper. Nå har han 14 på ca 15-kamper tror jeg. Diggeligg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...