Maynard James Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Veldig sakte og. I min vanlige spilling spiller jeg ca en halv sesong om dagen. Er jeg skikkelig giret spiller jeg 1 og en halv om dagen. Er egentlig veldig forskjellig fra humøret. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg må isåfall være den eneste ikke-citysupporteren som mener det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvor mange timer per dag da? Kan godt hende at jeg pirker ekstremt mellom kamper og bruker mye tid i søkemotoren osv Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tror nok jeg spiller veldig sakte jeg også. Bruker veldig mye tid på å finne gode trenere, talenter, etc. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Trenere finner jeg fort. Sitter med mesteparten av regnestykker i hodet, så jeg vet sånn ca hvor mange stjerner de har. Talenter har jeg også en rask måte å finne frem til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Herregud. Så langt av maretitt-terminlista har jeg møtt Juventus, Palermo og Roma. Tre lag jeg sliter med. Juve ble slått 2-0, Palermo 4-1 og til slutt var det Roma. Et skikkelig møkkalag å spille mot sånn egentlig. Resultatet ble følgende: Noe av det drøyeste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Lyst til å dele? Husker jeg fant ut alle mulige kombinasjoner for 5stjerners trenere, helt sinnsykt mange muligheter, men ganske få trenere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Bruk filter Attacking: Attack og DDM Defense: Defense og DDM Str/aerobic: Fitness og DDM Keeper: Goalkeeping og DDM Tactics: Tactics og DDM Ball control: Technical, mental, DDM Shooting: Technical, attack, DDM Hvordan regnestykkene er helt husker jeg ikke, men jeg kan det halvveis nok til å vite hva man skal ha. DDM = Dicipline, Determination, Motivation EDIT: Mental på ball control, ikke attack Endret 16. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Joda, det visste jeg, men det er så sinnsykt mange kombinasjoner for 5stjerner likevel. For eksempel hvis du er ute etter en attacking coach, og han har 20 i attack training og 20 i tactical training, da kan han ha 20 i level of discipline, 20 i determination men trenger bare 4 i motivating. Og disse kan byttes så det blir 4 i level of discipline og 20 i de andre osv. Jeg regnet ut alle mulighetene, og det er faktisk 1003 mulige kombinasjoner for å få 5 stjerner i attack training. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kom til å tenke på en ting.. Dark, når du sitter ute i sola med pc-en (eller var det bare kødd? ) hvordan gjør du det? Altså, jeg ser ikke en dritt.. Har du noe hemmelig triks? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Sitter i sola jeg. Tar på hvit skin og satser på det beste. Ser ikke alltid så mye, det skal jeg innrømme. Ofte legger jeg meg på en pute/utemadrass med pcen i skyggen og meg i sola. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hm, den siste der var ikke ueffen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke det. Må bare enten ha lader i nærheten eller en PC som holder litt på batteriet. Kan vel spille en halvannen til to timer på min her. Må bare være klar for å flytte seg en del pga sola og ha pauser når batteriet er tomt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har en skjøteledning rett innenfor verandadøra, så det er uproblematisk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Herlig. Endelig vunnet min første tittel med Tottenham. Er i 2014/2015 sesongen. Vant Ligacupen, wohoo. Men leder ligaen og ser ut til å gå videre i CL, satser på at det kommer mer. Og endelig har den nyinnkjøpte spissen begynt å golle. Null mål etter åtte kamper. Nå har han 14 på ca 15-kamper tror jeg. Diggeligg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har sittet mang en sen kveld på balkongen i forrige leiligheten min i sommernatta, med pils i den ene hånda, sigg i den andre og laptopen med FM foran.. Digg! Nå har jeg ingen uteplass å sitte på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kjedelig når sånt ikke funker mer. Meldt regn her de neste ti dagene. Hurra. Da blir det i alle fall mye tid til FM. Blir vel noen sesonger. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Sommerferie, altså? Jævla ... jævel. Noen som har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå